Ik zal ze eens wegenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:51 schreef Maddy_K het volgende:
Pakketje van 0-5 kilo is 5,50 verzendkosten volgens TPG. En die boeken zullen toch niet meer wegen als 5 kg?!
Nou, die eerste boeken dus wel, die andere boeken weet ik dus niet, daar zal ik TF dus even naar vragenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de hele WoT serie al, dit is dubbel![]()
En zal ik die voor jou dan meenemen naar de choc. meet?
3020 gramquote:Op donderdag 27 april 2006 17:47 schreef Maddy_K het volgende:
Dean Koontz – In de val
Harry Harrisson – Ten westen van Eden (deel 1)
Harry Harrisson – Winter in Eden (deel 2)
Harry Harrisson – Terugker naar Eden (deel 3)
Heleen van Royen – De gelukkige huisvrouw
Nicci French – Verlies
Loesje – Wanneer de liefde niet wil wijken
Ronald Giphart – Planeet literatuur
Ik bied 8,50 voor deze boeken (5,50 verzendkosten + 3 Euro voor de fietsmoeite!)
Oh ja, dat stond ook nog op de planning!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef Troel het volgende:
Nou, die eerste boeken dus wel, die andere boeken weet ik dus niet, daar zal ik TF dus even naar vragen
Kom je trouwens niet naar de 28 mei wandel meet?
Het is een boekje vol met bekendere gedichten met vooraf een voorwoord over het uit je hoofd leren van gedichten, vandaar de titel 'By heart'. Het bevat 101 gedichten van bijv. Shakespeare, Yeats, Blake, Wyatt, Wordsworth, T.S. Eliot etc (wat eigenlijk een leuk boekje...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef ChOas het volgende:
By Heart – boekje vol gedichten (eng.)
Interesse!
Heb je een omschrijving of een link ervan ?
Ik heb ze opzij gelegd en als je Ik ben mij er eentje neemt, moet je ook U wordt zo gemolken nemenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:51 schreef Troel het volgende:
Isabeau, ik ben wel geinteresseerd in de Emily Bronte en de Jane Austen en de Steinbeck (of mice and men)
Ow, en de ik ben mij er eentje klinkt ook leuk, klinkt als Herman Finkers.
Daarnaast ga ik Twoflower even aan zijn jasje trekken omdat ik weet dat hij erg WoTerig is.
Okay, hebben...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een boekje vol met bekendere gedichten met vooraf een voorwoord over het uit je hoofd leren van gedichten, vandaar de titel 'By heart'. Het bevat 101 gedichten van bijv. Shakespeare, Yeats, Blake, Wyatt, Wordsworth, T.S. Eliot etc (wat eigenlijk een leuk boekje...)140 pagina's, pocket
Tsja, de verzendkosten + 3 euro moeite. Of gratis ophalen, maar je zal wel niet in de buurt wonen.quote:
Dus of 4,56 of 5,25...als je dat niet teveel vindt.quote:Gewicht buspakje(envellop) 0 tot 200 gram ==> ¤ 1.56
Gewicht buspakje (envellop) 201 tot 500 gram ==> ¤ 2.25
Zeg dat nou niet te hard... Hebben wij elkaar niet op MSN ?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, de verzendkosten + 3 euro moeite. Of gratis ophalen, maar je zal wel niet in de buurt wonen.
Boekje weegt 195 gram.
Denk je om je rug ?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:25 schreef Atrimar het volgende:
ChOas bedoelt ze hoor
Of de rode?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef Troel het volgende:
isa, welke kleur schrijfwijzer is het trouwens, de groene of de blauwe?
'T is maar goed dat de trein niet per kilo rekent!quote:
Ja, dat is de vierde editie. Die van mij is inmiddels alweer achterhaald, want rood ligt ook al herzien (laatste spellingveranderingen) in de boekwinkels.quote:
Ik weet dat de eerste de groene was, daarna kwam een blauwe. Maar dan zal er tegenwoordig ook wel weer een nieuwe kleur zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is de vierde editie. Die van mij is inmiddels alweer achterhaald, want rood ligt ook al herzien (laatste spellingveranderingen) in de boekwinkels.
Die D&D boeken zijn misschien wel leuk om op te pikken als antiek. Maar als je ze volgende week nog hebt zal ik daar over nadenkenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Atrimar het volgende:
Het leuke is dat 90% van de boeken die we weg doen van Isa zijn ... de mijne zijn blijkbaar wel herleesbaar
Ik kan geen boek wegdoen, net 7 planken in de muur erbij gegooid... nooit genoeg ruimtequote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Atrimar het volgende:
Het leuke is dat 90% van de boeken die we weg doen van Isa zijn ... de mijne zijn blijkbaar wel herleesbaar
Jajaquote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Atrimar het volgende:
Voor in de mijne staat dat de eerste bruin was (1979), de tweede groen (1989), de derde blauw (1995) en de vierde rood (2002).quote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet dat de eerste de groene was, daarna kwam een blauwe. Maar dan zal er tegenwoordig ook wel weer een nieuwe kleur zijn.
Natuurlijk, ik leg ze voor je klaarquote:Op donderdag 27 april 2006 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
Oe, zou ik op de volgende D&D meet:
Harry Mulisch ? The discovery of heaven (eng.)
Nineteen eighty-four
Hersenschimmen
Lord of the flies
Mee mogen nemen?
* Isabeau is een bar slechte handelaar, vraag maar aan ChOasquote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Je moet ze gewoon op een bepaalde site te koop aanbieden ja
Okee. Dat is jammer. Ik heb het boek ooit voor mijn lijst gelezen maar vond het een erg mooi boek. Zijn Lord of the Flies en 1984 wel normale boeken of ook een samenvatting?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hersenschimmen is een samenvattingsboekje, Annie. Dus met allerlei uitleg over het boek en niet het boek zelf.
En nineteeneighty four valt daar dus ook onder.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hersenschimmen is een samenvattingsboekje, Annie. Dus met allerlei uitleg over het boek en niet het boek zelf.
Meebrengen naar een meeting? Meebrengen naar Groningen wanneer ik daar weer ben? (gisteren nog, verdorie)quote:Op donderdag 27 april 2006 18:29 schreef teigan het volgende:
ik wil graag Wizards first rule, Flood of the Fold, Stone of Tears van Terry Goodkind, en koning van Katoren van Jan Terlouw....
Wat wil je hebben? Ik kan ze ook voor je meebrengen en dan een keer de kroeg in voor de overdrachtquote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jammer dat je vrij ver weg woont.
Over de verzendkosten; is er geen vast tarief voor het verzenden van boeken? Meen ooit zoiets gelezen te hebben.
Het is dus ook zeer achterhaald de groenequote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Troel het volgende:
Ik weet dat de eerste de groene was, daarna kwam een blauwe. Maar dan zal er tegenwoordig ook wel weer een nieuwe kleur zijn.
Ah ok.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is dus ook zeer achterhaald de groene
Ik wil Fantoompijn wel hebben, alleen moet ik nog even vragen of mijn moeder die heeft. Zou nog wel eens kunnen. Ik dacht ook aan de Silmarillion, maar een blik op mijn eigen boeken leert me dat ik die al heb, vraag me af sinds wanneer, gelukkig zit er geen bibliotheek sticker op. En Oscar Wilde - The picture of Dorian Gray. Maar ook die laatste moet ik even aan moeders navragen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Ik kan ze ook voor je meebrengen en dan een keer de kroeg in voor de overdracht.
Yup, als het goed is sta ik daar tussenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef Atrimar het volgende:
Choas, hebben wij in een ver verleden niet eens Battlefield gespeeld? En sta jij niet in mijn MSN lijst dan?
Ligt voor je klaarquote:Op donderdag 27 april 2006 18:51 schreef Seborik het volgende:
Villa des Roses! Lieve, lieve Isa.
Afgestreept. Hoe wilde je ze ontvangen, dwerg? Wanneer is die sebbo jarigquote:Op donderdag 27 april 2006 18:52 schreef dwerg het volgende:
Robin Cook, Wilfried de Jong, Dolf Jansen.
Allemaal? Die laatste, deel 9 is een hardcover trouwens, de rest pocketsquote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik kom het ophalen volgende week.
Doe mij maar Dan Simmons - Hyperion en de Robert Jordan WoT boeken.
Als ik trouwens nog voor de meeting de kelder induik dan kijk ik even of de andere Robert Jordan boeken misschien daar liggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik kom het ophalen volgende week.
Doe mij maar Dan Simmons - Hyperion en de Robert Jordan WoT boeken.
Je hebt mijn boeken nog niet doorgestreeptquote:Op donderdag 27 april 2006 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Goed, heb ik de administratie weer op orde?
* Isabeau kijkt naar stapeltjes voor Annie, Troel, chaos (), teigan en maddy_k
Alleen Lord of the Flies niet trouwens.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:05 schreef Isabeau het volgende:
huh? Ik dacht van wel, is er iets niet doorgekomen of zo.
'k Verzin wel iets.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Afgestreept. Hoe wilde je ze ontvangen, dwerg? Wanneer is die sebbo jarig![]()
Geen idee, maar ik heb 'm ook in het Engels, geen IDEE hoe ik er aan komquote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef Seborik het volgende:
Waarom zou je Harry Mulisch in het Engels lezen?
Misschien van dezelfde bron, want ik heb ook géén ideequote:Op donderdag 27 april 2006 19:11 schreef ChOas het volgende:
Geen idee, maar ik heb 'm ook in het Engels, geen IDEE hoe ik er aan kom
Is het een compliment dat je vind dat ik zo standaard ben?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef dwerg het volgende:
[..]
'k Verzin wel iets.
Ohja, Annie, telkens als ik die reclame hoor met 'Oh Robin, wat ben je toch standaard!' moet ik aan je denken.
Waarom zou je Harry Mulisch in het Nederlands lezen?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef Seborik het volgende:
Waarom zou je Harry Mulisch in het Engels lezen?
Ik zal eens kijken of hij makkelijk te verzenden is, LV.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bulfinch's mythology (eng.) – boek over mythologie Voor een kusje? Een lolly? Of gewoon 5,50 verzenden? Of kan ie in een bubbeltjesenvelop?
This is the 21st century. Kusjes gaan digitaal:quote:Op donderdag 27 april 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of hij makkelijk te verzenden is, LV.Het is een pocket, dus heel moeilijk moet het niet zijn. En als je een kusje komt brengen dan kan je direct het boek meenemen
Trust me, vergeleken bij gekust worden door mij is het hemelsquote:Op donderdag 27 april 2006 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind digitale kusjes toch niet helemaal hetzelfde
ja dat lijkt mij handig.... Je komt vast binnenkort wel weer in Groningen, en anders waren er eind mei geloof ik nog plannen om te gaan wandelen...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meebrengen naar een meeting? Meebrengen naar Groningen wanneer ik daar weer ben? (gisteren nog, verdorie)
Komt goed, help me herinnerenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:13 schreef teigan het volgende:
ja dat lijkt mij handig.... Je komt vast binnenkort wel weer in Groningen, en anders waren er eind mei geloof ik nog plannen om te gaan wandelen...
Veel dubbelquote:
Mwah, dat ligt aan de kusserquote:Op donderdag 27 april 2006 21:12 schreef dwerg het volgende:
Twee uur rijden voor een kus vind ik ook weer wat overdreven eigenlijk.
Als het mag.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal? Die laatste, deel 9 is een hardcover trouwens, de rest pockets
Drenthe? Drenthe? Mag ik daar zomaar heen zonder visum, vaccinaties en zo? Dat is toch ergens in de rimboe?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon in HoogeveenDat ligt in Drenthe. En Drenthe ligt in de drie noordelijke provincies. Boven de rivieren
Stuur je adres anders maar even naar mijn email (fokmail werkt prima).
Ja hoor, ik wil je er ook wel één sturen andersquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik anders op jouw kosten een bubbeltjesenvelop aanschaffen?
Morgen is het Koninginnedag, lieverd. Dan komt er geen post. En ik kan op zijn vroegst maandag versturen, dus als je een b.e. koopt, maak ik die centjes wel over, zodra je verstuurd hebt. Dan weet je ook de verzendkosten, kan het allemaal in 1 keerquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Kan ook, dan is die er morgen, kost 39 cent neem ik aan. (de postzegel dus)
Hoi! Ik heb eeb b.e. gevonden in een laquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Morgen is het Koninginnedag, lieverd. Dan komt er geen post. En ik kan op zijn vroegst maandag versturen, dus als je een b.e. koopt, maak ik die centjes wel over, zodra je verstuurd hebt. Dan weet je ook de verzendkosten, kan het allemaal in 1 keer
Nadat ik je boeken bij elkaar had gepakt kwam ik tot de conclusie dat je alleen oranje boeken hebt uitgezocht. Zit je al in koninginnedagsfeer of zoquote:
Dat soort dingen voel ik altijd feilloos aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Nadat ik je boeken bij elkaar had gepakt kwam ik tot de conclusie dat je alleen oranje boeken hebt uitgezocht. Zit je al in koninginnedagsfeer of zo
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toequote:Fay Wedon – The life & loves of a she-devil(eng.)
Weldonquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Copycat het volgende:
Dit vind ik wel een musthave:
[..]
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toe.
quote:
De serie midden jaren tachtig, was fabuleusquote:En die is leukVooral de film met Roseanne Barr
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Copycat het volgende:
Dit vind ik wel een musthave:
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toe.
Boekje weegt 199 gram en ik kijk op mijn werk even of ze een geschikte envelop hebben. Ik neem aan dat ze 2-4 gram over het gewicht voor de prijs van 1 postzegel geen strafporto op een brief plakken. En anders gaan ze daar ook nooit achteraanquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.
Ah okay!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.
Ik heb nog wel een klusboekquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je ook leuke boeken te koop Isa??
Ik woon in Hoogeveen, Smotsquote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Smots het volgende:
Mij lijkt Stephen King – Razernij wel leuk.
Maarreh, waar is 't e.e.a. op te halen?
je suis compleet RUK @ topografie, dus waar ligt dat in de buurt?quote:
LOL. Ik had hetzelfde probleemquote:Op maandag 1 mei 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
oh, ik zie het al op routenet. Da's een FLINK eind uit de buurt van R'dam.
9 euro ervan maken dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen doosjes meer![]()
En de verzendkosten zijn 5,95
Als wij nou weer eens iets afspreken (in ieder geval na het komende weekend) dan zie ik wel 'opties'.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
oh, ik zie het al op routenet. Da's een FLINK eind uit de buurt van R'dam.
Zaterdag, mutsquote:Op maandag 1 mei 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Gurgeh komt hier vrijdag naar toeWat lief van je
![]()
Hersenschimmen en Van de koele meren des doods zijn uittrekselboekjes hèquote:Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb wel interesse in de volgende boeken:
Henk Davidse – Johan Cruijff is ongeneeslijk beter
De mooiste voetbaljaren van Johan
Hard Gras september 2002
Umberto Eco – Het eiland van de vorige dag
Hersenschimmen
Solzjenitsyn – De goelag archipel
Anna Enquist – De ijsdragers
Van de koele meren des doods
Het is vrij ver weg van mij om het te komen ophalen, dus ik bied de verzendkosten(ik denk 5,50) + 3 euro voor de moeite die je ervoor moet doen.
Dan ben je de enige die zaterdag komt.quote:
Heb ik iets gemist, of is verder iedereen er al vanaf vrijdag?quote:
Misschien is het eens handig mee te lezen in het DnD forumquote:Op maandag 1 mei 2006 18:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb ik iets gemist, of is verder iedereen er al vanaf vrijdag?
Graag gedaanquote:Op maandag 1 mei 2006 10:04 schreef Maddy_K het volgende:
De boeken zijn vanmorgen aangekomen, hartstikke bedankt!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het eens handig mee te lezen in het DnD forum![]()
Would you really...quote:Op maandag 1 mei 2006 18:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als wij nou weer eens iets afspreken (in ieder geval na het komende weekend) dan zie ik wel 'opties'.
Geen probleemquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:20 schreef Smots het volgende:
[..]
Would you really...
*SNIK*
Ik zou joe er zeer erkentelijk voor zijn!
![]()
Ik gok erop dat het zo dadelijk op de deurmat ligtquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Dan stuur ik het vanavond opHeb je het waarschijnlijk maandag.
Wat L_V zegtquote:
Ja ... dat is toch zo?quote:
hrmpf. Als ik iets bijhoud is het dat welquote:
Dan heb je er overheen gelezenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
hrmpf. Als ik iets bijhoud is het dat wel.
WAAR overheen?quote:
Nou, nee. Ik vroeg ook of ik iets gemist had, of dat (je bedoelde dat) iedereen op vrijdag al komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat iedereen vrijdag al komt.
Hoe laat vertrek je morgen trouwens ongeveer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:25 schreef Atrimar het volgende:
Nah, Geen ChOaS op het station, ik vertrek morgen weer, en post nog hoe laat precies, dan heb je een tweede kans
Henk! Ik heb dit topic helemaal niet meer nagelopen!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:52 schreef Atrimar het volgende:
ChOaS, morgen 15.00 uur laatste kans, dan ga ik retour Noorden
En je woonde zo dichtbijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:28 schreef Atrimar het volgende:
Ja, Hoogeveen ... ik ben volgende week niet meer vrij
Anders is er altijd de post nog hé Henk!
Doet u mij een giro/rekeningnummer per email (xchoasx@gmail.com) en ik doe u een zeker ongenoemd (besproken met Isa) bedrag toekomen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:34 schreef Atrimar het volgende:
Anders lees je het topic ffik gok zo'n 5,50 + moeitekosten
Als je wilt dat ik ze kom ophalen, kun je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan pakketjes opsturen.
Oké, dat is waar ook.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, geen moeitekosten als ik naar het station komBeweging is goed
Ik heb alleen een hekel aan pakketjes opsturen.
Vrijdagochtend is primaquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:21 schreef p-etr-a het volgende:
Oké, dat is waar ook.
Kan je morgenavond of vrijdagochtend? Het is niet erg als je niet kan natuurlijk, ze zullen niet bederven of iets in die richting.
Oké, ik post er wel even over in je fotoboek.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrijdagochtend is primaZeg het maar.
Kan je toevallig een paar cardiologieboeken aanbevelen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Fogel, het was een erg saai boekjeCardiologie boeken doe ik echt niet weg.
Ja, als ik alles afgeleverd heb dan kan er een slotje op, Troel.
Er ligt nog een boekske te verpieteren Smots!quote:
heb je die nogquote:Op donderdag 27 april 2006 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Advanced Dungeons and Dragons Player's Handbook
ai niet gezienquote:Alles is inmiddels weggegeven of naar de kringloopwinkel gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |