Denk je om je rug ?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:25 schreef Atrimar het volgende:
ChOas bedoelt ze hoor
Of de rode?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef Troel het volgende:
isa, welke kleur schrijfwijzer is het trouwens, de groene of de blauwe?
'T is maar goed dat de trein niet per kilo rekent!quote:
Ja, dat is de vierde editie. Die van mij is inmiddels alweer achterhaald, want rood ligt ook al herzien (laatste spellingveranderingen) in de boekwinkels.quote:
Ik weet dat de eerste de groene was, daarna kwam een blauwe. Maar dan zal er tegenwoordig ook wel weer een nieuwe kleur zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is de vierde editie. Die van mij is inmiddels alweer achterhaald, want rood ligt ook al herzien (laatste spellingveranderingen) in de boekwinkels.
Die D&D boeken zijn misschien wel leuk om op te pikken als antiek. Maar als je ze volgende week nog hebt zal ik daar over nadenkenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Atrimar het volgende:
Het leuke is dat 90% van de boeken die we weg doen van Isa zijn ... de mijne zijn blijkbaar wel herleesbaar
Ik kan geen boek wegdoen, net 7 planken in de muur erbij gegooid... nooit genoeg ruimtequote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Atrimar het volgende:
Het leuke is dat 90% van de boeken die we weg doen van Isa zijn ... de mijne zijn blijkbaar wel herleesbaar
Jajaquote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Atrimar het volgende:
Voor in de mijne staat dat de eerste bruin was (1979), de tweede groen (1989), de derde blauw (1995) en de vierde rood (2002).quote:Op donderdag 27 april 2006 18:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet dat de eerste de groene was, daarna kwam een blauwe. Maar dan zal er tegenwoordig ook wel weer een nieuwe kleur zijn.
Natuurlijk, ik leg ze voor je klaarquote:Op donderdag 27 april 2006 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
Oe, zou ik op de volgende D&D meet:
Harry Mulisch ? The discovery of heaven (eng.)
Nineteen eighty-four
Hersenschimmen
Lord of the flies
Mee mogen nemen?
* Isabeau is een bar slechte handelaar, vraag maar aan ChOasquote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Je moet ze gewoon op een bepaalde site te koop aanbieden ja
Okee. Dat is jammer. Ik heb het boek ooit voor mijn lijst gelezen maar vond het een erg mooi boek. Zijn Lord of the Flies en 1984 wel normale boeken of ook een samenvatting?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hersenschimmen is een samenvattingsboekje, Annie. Dus met allerlei uitleg over het boek en niet het boek zelf.
En nineteeneighty four valt daar dus ook onder.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, hersenschimmen is een samenvattingsboekje, Annie. Dus met allerlei uitleg over het boek en niet het boek zelf.
Meebrengen naar een meeting? Meebrengen naar Groningen wanneer ik daar weer ben? (gisteren nog, verdorie)quote:Op donderdag 27 april 2006 18:29 schreef teigan het volgende:
ik wil graag Wizards first rule, Flood of the Fold, Stone of Tears van Terry Goodkind, en koning van Katoren van Jan Terlouw....
Wat wil je hebben? Ik kan ze ook voor je meebrengen en dan een keer de kroeg in voor de overdrachtquote:Op donderdag 27 april 2006 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jammer dat je vrij ver weg woont.
Over de verzendkosten; is er geen vast tarief voor het verzenden van boeken? Meen ooit zoiets gelezen te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |