Nadat ik je boeken bij elkaar had gepakt kwam ik tot de conclusie dat je alleen oranje boeken hebt uitgezocht. Zit je al in koninginnedagsfeer of zoquote:
Dat soort dingen voel ik altijd feilloos aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Nadat ik je boeken bij elkaar had gepakt kwam ik tot de conclusie dat je alleen oranje boeken hebt uitgezocht. Zit je al in koninginnedagsfeer of zo
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toequote:Fay Wedon – The life & loves of a she-devil(eng.)
Weldonquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Copycat het volgende:
Dit vind ik wel een musthave:
[..]
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toe.
quote:
De serie midden jaren tachtig, was fabuleusquote:En die is leukVooral de film met Roseanne Barr
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Copycat het volgende:
Dit vind ik wel een musthave:
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toe.
Boekje weegt 199 gram en ik kijk op mijn werk even of ze een geschikte envelop hebben. Ik neem aan dat ze 2-4 gram over het gewicht voor de prijs van 1 postzegel geen strafporto op een brief plakken. En anders gaan ze daar ook nooit achteraanquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.
Ah okay!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.
Ik heb nog wel een klusboekquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je ook leuke boeken te koop Isa??
Ik woon in Hoogeveen, Smotsquote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Smots het volgende:
Mij lijkt Stephen King – Razernij wel leuk.
Maarreh, waar is 't e.e.a. op te halen?
je suis compleet RUK @ topografie, dus waar ligt dat in de buurt?quote:
LOL. Ik had hetzelfde probleemquote:Op maandag 1 mei 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
oh, ik zie het al op routenet. Da's een FLINK eind uit de buurt van R'dam.
9 euro ervan maken dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen doosjes meer![]()
En de verzendkosten zijn 5,95
Als wij nou weer eens iets afspreken (in ieder geval na het komende weekend) dan zie ik wel 'opties'.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:18 schreef Smots het volgende:
oh, ik zie het al op routenet. Da's een FLINK eind uit de buurt van R'dam.
Zaterdag, mutsquote:Op maandag 1 mei 2006 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Gurgeh komt hier vrijdag naar toeWat lief van je
![]()
Hersenschimmen en Van de koele meren des doods zijn uittrekselboekjes hèquote:Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb wel interesse in de volgende boeken:
Henk Davidse – Johan Cruijff is ongeneeslijk beter
De mooiste voetbaljaren van Johan
Hard Gras september 2002
Umberto Eco – Het eiland van de vorige dag
Hersenschimmen
Solzjenitsyn – De goelag archipel
Anna Enquist – De ijsdragers
Van de koele meren des doods
Het is vrij ver weg van mij om het te komen ophalen, dus ik bied de verzendkosten(ik denk 5,50) + 3 euro voor de moeite die je ervoor moet doen.
Dan ben je de enige die zaterdag komt.quote:
Heb ik iets gemist, of is verder iedereen er al vanaf vrijdag?quote:
Misschien is het eens handig mee te lezen in het DnD forumquote:Op maandag 1 mei 2006 18:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heb ik iets gemist, of is verder iedereen er al vanaf vrijdag?
Graag gedaanquote:Op maandag 1 mei 2006 10:04 schreef Maddy_K het volgende:
De boeken zijn vanmorgen aangekomen, hartstikke bedankt!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het eens handig mee te lezen in het DnD forum![]()
Would you really...quote:Op maandag 1 mei 2006 18:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als wij nou weer eens iets afspreken (in ieder geval na het komende weekend) dan zie ik wel 'opties'.
Geen probleemquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:20 schreef Smots het volgende:
[..]
Would you really...
*SNIK*
Ik zou joe er zeer erkentelijk voor zijn!
![]()
Ik gok erop dat het zo dadelijk op de deurmat ligtquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Dan stuur ik het vanavond opHeb je het waarschijnlijk maandag.
Wat L_V zegtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |