dat denk ik ook, maar als hij geen hoofdcoach word dan zal hij gewoonweg niet willen blijven...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ontslagen? Blind is niet ontslagen. Alleen als hij vertrekt wordt hij ontslagen. Als hij er zelf mee instemt zie ik Blind best (succesvol) assistent-coach worden.
Cruijffquote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie zou de plek van Jaake het beste in kunnen vullen?
Hij wordt ontslagen danquote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ontslagen? Blind is niet ontslagen. Alleen als hij vertrekt wordt hij ontslagen. Als hij er zelf mee instemt zie ik Blind best (succesvol) assistent-coach worden.
quote:
Dat weet ik ook wel, maar ik geef antwoord op z'n vraag, en Cruijff is de beste keus, ik weet ook wel dat ie niet komt en dat iedereen om hem roept. Maarja. Jaakke is gewoon een randjosti, hij liever weg dan Danny. Wat komt ie doen bij Ajax man.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die doet dat niet en mag het bovendien niet van z'n vrouw. Dat is nu al jaaaaaaaaaaaren bekend en iedereen blijft maar om m roepen.
Jaakke krijgt de volle lading als Blind de laan uit wordt gestuurd terwijl hij daar niet eens verantwoordelijk voor is.
Dat weet ik welquote:Op donderdag 27 april 2006 17:04 schreef Nega het volgende:
Dan heeft ten Cate ook wel een lager salaris, en alsof ze dat echt doen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef Nega het volgende:
[..]
Haha, oke danIk ben nog op zoek naar een betere foto
Dat ik mezelf goed kan zien
Deze had ik ook al gezien jaquote:Op donderdag 27 april 2006 17:06 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet echt beter maar ik sta er wel op![]()
Mijn god, Maaskant. Alles gaat echt mis met Ajax. Gelukkig gaat Andries Jonker naar Willem II, anders zouden ze die ook nog halenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Welkom Robert Maaskant
Alsjeblieft niet zeg. Een trainer die z'n spelersgroep publiekelijk zo afvalt, hoe terecht ook, verdient een enkeltje F-jeugd.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Welkom Robert Maaskant
Mee eensquote:Op donderdag 27 april 2006 17:19 schreef tha_dark het volgende:
Blind laten zitten en Molenaar ipv Jaakke!
Opzich een goed idee, maar ik ben ook tevreden als Ten Cate zou komen. Maar Blind mag evengoed aanblijven voor volgend seizoen om zich alsnog te bewijzen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:19 schreef tha_dark het volgende:
Blind laten zitten en Molenaar ipv Jaakke!
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Welkom Robert Maaskant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |