quote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef outcast_within het volgende:
OOO moeder der alle goden wat is ikaruga VET
ik heb em erin gepopt. Trial mode (unlimited machines 2 chapters.) wat ik dacht was keuze uit alle verschillende vliegtuigjes. Maar betekende dus gewoon unlimited levens.
kreeg een tutorial te zien. snapte maar de helft. En vervolgens zoooo vaak doodgegaan. Maar eenmaal bij de eindbaas. switch switch super kogel switch ontwijk shiet. OOO zo vet
Ik ben verkocht
meteen een tvp.quote:Zit er bij Rogue Squadron 2 eigenlijk ook iets van een multiplayer bij. Ik wil nog steeds een keer Rogue Squadron kopen maar twijfel tussen 2 en 3. 2 is blijkbaar wel beter maar bij 3 zit toch een co-op mode, of is dat eigenlijk niet echt de moeite waard?
helemaal mee eens...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:38 schreef Egamer het volgende:
Alleen Zelda kan het laatste pareltje voor de Cube zijn..
How muts?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wil Mario Football wel van je overnemen voor een leuk bedrag, mocht je toch zo'n bundel kopen.
co-op is wel aardig, maar toch zou ik voor deel 2 gaan. Volgt de verhaallijn van de films, en daarnaast zijn de missies gewoon leuker. Het loop-gedeelte in deel 3 is echt te kut, daarintegen zijn de AT-ST walker te gaaf!quote:
WIII!!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:
De nieuwe naam van de Revolution is blijkbaar bekend gemaakt:
Wii
Ik vraag me af of Nintendo dan nog steeds winst maakt.quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gamespot.com/news/6148626.html
woah, nieuwe pricedrop
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Mario Football is nog best leuk trouwens. Dat had ik echt niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |