CTRL + F op de PTA index, typ : "bmw" plusminus 2x op enter rammen en je bent erquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:17 schreef metallicattim het volgende:
hmm waarom vond ik dit topic niet? khad al een nieuw aangemaakt!
Kheb zelfs nog met de search gezocht maar kon hem echt niet vinden...
ahwel, daar heb je moderators voor he!
heb je een foto van dat Mtech1 stuur?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:48 schreef metallicattim het volgende:
dat heb ik gedaan! zelfs de hele lijst handmatig afgegaan, maar ik kon echt nix vinden hoor! Begin echt aan mijn geestelijke gesteldheid te twijfelen
Njah met wat hulp toch gevonden!
Kan iemand me vertellen hoe ik een M-Tech I stuur loskrijg? Ik zag dat bij een ander BMW stuur ( en ook bij het M-Tech II stuur wat ik gekocht heb ), je het kapje van de toeter los kan halen zodat je bij de schroef komt, maar hoe kom ik daar bij een M-Tech I stuur bij? Kheb eff snel gekeken, maar kan het zo 1 2 3 niet zien.
Thx, ik had het al gevonden! Nieuw stuur zit erop, stuurt lekker, maar het bevalt me niet, het stuur is niet in de staat die ik ervan had verwacht... Ik denk dat ik deze verkoop en een nieuw M-Tech II stuur ga zoeken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:31 schreef Inorbit het volgende:
middelste dopje(BMW badge) er uit wippen met een schroevendraaier
ow jammer. ik heb nog een 3 spaaks leren bmw stuur liggen(nog heel netjes alleen een beetje vaal op de vasthoud plek). ik zoek wel even een plaatje, maar ik vind bmw sturen te groot dus ik heb nu een sparco stuur.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Thx, ik had het al gevonden! Nieuw stuur zit erop, stuurt lekker, maar het bevalt me niet, het stuur is niet in de staat die ik ervan had verwacht... Ik denk dat ik deze verkoop en een nieuw M-Tech II stuur ga zoeken.
hahaha lolquote:
kwil sowieso nix anders dan M-Tech IIquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ow jammer. ik heb nog een 3 spaaks leren bmw stuur liggen(nog heel netjes alleen een beetje vaal op de vasthoud plek). ik zoek wel even een plaatje, maar ik vind bmw sturen te groot dus ik heb nu een sparco stuur.zeer prettig aangezien ik toch stuurbekrachtiging heb scheelt een hoop gedraai op rotondes
[afbeelding]
quote:Ik zat al een tijdje met het idee om een nieuwe site te maken en dan vooral over mijn E30 325i. Heb er nu een verzamelsite van gemaakt waar de E30 rijder zich kan aanmelden, fotos kan plaatsen, zijn of haar verhaal kwijt kan enz enz.
Mijn bedoeling van de site is om de E30 rijder bijmekaar te krijgen in een soort naslagwerk. En natuurlijk de nodige dingen eromheen zoals Meetings, Gallery, Links en wie weet wat nog meer.
Wat vinden jullie van dit idee?
Het prille begin van de site staat al online. Nog geen bijzondere graphics of layouts, ( wel spelfouten uiteraard ) maar daar wordt aan gewerkt door meerdere personen op het moment!
Je kan je wel al aanmelden door op E30 Toevoegen te klikken onderaan.
Aanmeldingen stromen binnen, inmiddels al 18 profielen online!
Site is nog vollop in ontwikkeling, maar ben er druk mee bezig! www.e30fansite.nl zal binnenkort ook online zijn.
voor nu heb ik de link : http://www.destroyerofsenses.com/E30
oke, hij lijkt er wel een beetje op, maar dan zonder die "bobbels" aan de binnenkant op kwart voor 2 zoals bij de Mtech II en die Mtech is kleiner geloof ik. maar dan wil je deze niet. ik ben zelf te lui om hem op marktplaats te zetten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:16 schreef metallicattim het volgende:
[..]
kwil sowieso nix anders dan M-Tech II
ik heb me aangemeld, ik zal proberen zo snel mogelijk een zwik foto's op te sturenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:22 schreef metallicattim het volgende:
Mag ik iedereen via deze weg even wijzen op mijn nieuwe site.
[..]
Wat doe je met dat M-Tech I stuur als je het nieuwe hebt gevonden?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Thx, ik had het al gevonden! Nieuw stuur zit erop, stuurt lekker, maar het bevalt me niet, het stuur is niet in de staat die ik ervan had verwacht... Ik denk dat ik deze verkoop en een nieuw M-Tech II stuur ga zoeken.
vriend van me misschien, ligt eraan wat je ervoor wil hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:04 schreef metallicattim het volgende:
stuur heb ik nu al in de verkoop, interesse?
Kheb op het moment eff geen digicam, dus de beste foto die ik je kan laten zien staat hierboven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |