130 PK met RWD, en met die looks verwacht je eigenlijk helemaal geen snelheid.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:17 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nouja, zo héél snel zal die toch ook weer niet zijn? Wel een erg mooie auto, dat wel.
en 190nm en slechts 1040kgquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
130 PK met RWD, en met die looks verwacht je eigenlijk helemaal geen snelheid.
130 PK en 1040 kg is wel belangrijk, 190Nm zegt niet zoveel. Maar geen gekke waarden inderdaad.quote:
don't forget to mention the 2002 Turbo... 170pkquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef Jimmeh het volgende:
In de jaren 60 had je de Alfa Giulia's waarvan de 2 liter modellen 130 pk hadden en op 850 kg. In de jaren 70-80 had je bijv de Lancia Beta met 125 pk (en 140 met kompressor) op 950 kg. Er waren zoveel GTI killers destijds
turbo's staan ook al te koop voor meer dan 20kquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:06 schreef Jimmeh het volgende:
Das meer een Porsche killer bijna
Valt ook wel een beetje buiten massaproductie, maar zo'n 2002 Turbo of de CSL is gewoonweg prachtig om te hebbenAl zijn de CSL's zowat onbetaalbaar
Mooie wagen zo een wil ik ook wel hebben.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:41 schreef stifmeister18 het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag maar is de bmw uit de schuur gehaald en wou dit even met jullie delen![]()
![]()
foto's :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
100% orgineel![]()
als er btw nog mensen zijn die weten hoe ik de schade aan de voorkant kan wegwerken , graag![]()
whehehequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
M'n vader deelde mij pas mede dat hij z'n e60 530d inruilt op een hagelnieuwe 335i coupé. Ik denk dat die man wat last heeft van z'n hormoontjes.
Ik mag vast wel een rondje maken en een plaatje schieten.![]()
quote:
hmmz dat dacht ik even aangezien normaal in 99% van de gevallen 1 wiel gewoon stil staatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef vwk het volgende:
Sperdif op een standaard 120i
Wil je best geloven, maar lijkt me zo stug.
Even opgezocht, zie hier
Is standaard 3,38 diff, automaat is 3,91.. Niks over sper...
2 rechte strepen zegt niks over een sper, welk wiel moet doorslippen...? Je gaat immers rechtdoor, dus je wieldruk is gelijk.
Met sperren zijn die Duitsers echt zuinig. slechte zaak, vooral met die gare wegligging van de oude BMW's van voor de Z-as. Zelfs oude 911jes hebben niet vaak een sperquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef vwk het volgende:
Sperdif op een standaard 120i
Wil je best geloven, maar lijkt me zo stug.
Even opgezocht, zie hier
Is standaard 3,38 diff, automaat is 3,91.. Niks over sper...
2 rechte strepen zegt niks over een sper, welk wiel moet doorslippen...? Je gaat immers rechtdoor, dus je wieldruk is gelijk.
Dat is denk ik niet standaardquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:46 schreef -Muse- het volgende:
komt nog best een aardig geluidje uit zon 120i
CSL's zijn te vinden voor zo'n 100-150k, hoeveel waren die origineelquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef Youp het volgende:
[..]
turbo's staan ook al te koop voor meer dan 20kbijna 3x zo veel als dat hij ooit eens nieuw kostte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |