abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:18:16 #51
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37550064
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:17 schreef Kogando het volgende:

[..]

Nouja, zo héél snel zal die toch ook weer niet zijn? Wel een erg mooie auto, dat wel.
130 PK met RWD, en met die looks verwacht je eigenlijk helemaal geen snelheid.
pi_37550675
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:18 schreef MrSASO het volgende:

[..]

130 PK met RWD, en met die looks verwacht je eigenlijk helemaal geen snelheid.
en 190nm en slechts 1040kg
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:40:50 #53
14827 Kogando
Modelprutser
pi_37553404
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:46 schreef Youp het volgende:
en 190nm en slechts 1040kg
130 PK en 1040 kg is wel belangrijk, 190Nm zegt niet zoveel. Maar geen gekke waarden inderdaad.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_37554872
In de jaren 60 had je de Alfa Giulia's waarvan de 2 liter modellen 130 pk hadden en op 850 kg. In de jaren 70-80 had je bijv de Lancia Beta met 125 pk (en 140 met kompressor) op 950 kg. Er waren zoveel GTI killers destijds
pi_37555926
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:24 schreef Jimmeh het volgende:
In de jaren 60 had je de Alfa Giulia's waarvan de 2 liter modellen 130 pk hadden en op 850 kg. In de jaren 70-80 had je bijv de Lancia Beta met 125 pk (en 140 met kompressor) op 950 kg. Er waren zoveel GTI killers destijds
don't forget to mention the 2002 Turbo... 170pk
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37556354
Das meer een Porsche killer bijna

Valt ook wel een beetje buiten massaproductie, maar zo'n 2002 Turbo of de CSL is gewoonweg prachtig om te hebben Al zijn de CSL's zowat onbetaalbaar
pi_37556473
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:06 schreef Jimmeh het volgende:
Das meer een Porsche killer bijna

Valt ook wel een beetje buiten massaproductie, maar zo'n 2002 Turbo of de CSL is gewoonweg prachtig om te hebben Al zijn de CSL's zowat onbetaalbaar
turbo's staan ook al te koop voor meer dan 20k bijna 3x zo veel als dat hij ooit eens nieuw kostte
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37603730
Voor de liefhebbers, vandaag maar is de bmw uit de schuur gehaald en wou dit even met jullie delen
foto's :




100% orgineel

als er btw nog mensen zijn die weten hoe ik de schade aan de voorkant kan wegwerken , graag
"You wanna get it on? Get it on!"
  zaterdag 6 mei 2006 @ 18:19:24 #59
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37607807
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:41 schreef stifmeister18 het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag maar is de bmw uit de schuur gehaald en wou dit even met jullie delen
foto's :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

100% orgineel

als er btw nog mensen zijn die weten hoe ik de schade aan de voorkant kan wegwerken , graag
Mooie wagen zo een wil ik ook wel hebben.
Ik heb precies daar ook wat schade, dus ik ben benieuwd.
pi_37649552
Laten spuiten, alleen onderste deel, zelf schuren en klaarmaken, ben je voor mss 50~75 euro klaar.

Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_37653260
hele nette wagen stifmeister
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37682574


genoeg bmw's te vinden op deze foto.

zit ik daar in de pitstraat een beetje rond te kijken. komt er een zwarte E30 met een flinke spoiler langs. zegt zo'n gozer achter mij: Dat is ook kansloos, zo'n spoiler.
sukkel, en hij hoorde bij een team dat met citroen AX racete. haha, zucht
daarbij kwam dat datzelfde E30je dikke zwabberende wielspin trok in ze'n 2 op slicks . ik denk niet dat er een een E30 blokje in lag
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37684868
S38, me dunkt
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_37686244
M'n vader deelde mij pas mede dat hij z'n e60 530d inruilt op een hagelnieuwe 335i coupé. Ik denk dat die man wat last heeft van z'n hormoontjes.

Ik mag vast wel een rondje maken en een plaatje schieten.
The gum you like, is coming back in style.
pi_37687400
Mooie wagen stifmeister18.
pi_37687414
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
M'n vader deelde mij pas mede dat hij z'n e60 530d inruilt op een hagelnieuwe 335i coupé. Ik denk dat die man wat last heeft van z'n hormoontjes.

Ik mag vast wel een rondje maken en een plaatje schieten.
whehehe
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37687944
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Alpina [afbeelding]


Zo een had ik vroeger (maar dan in het zwart)

Echt gave bak was dat driftend door de bocht etc

*Alleen te duur in verbruik/onderhoud
pi_37691499
aangezien ik er al een hele tijd van overtuigd ben dat de 120i een lekker geluidje maakt (buiten de auto) heb ik er vandaag maar eens enkele opnamen van gemaakt... gister zei een klasgenoot van me die naast me zat nog dat je hem amper hoorde (en dat is ook zo, tenzij je in een tunnel rijdt met alle 4 de ramen open en je hem doortrekt tot +5000rpm) maar buiten de auto hoor je hem veel beter (als mn moeder wegrijdt hoor je al aardig wat lekker geluid en zij rijdt helemaal niet wild ofzo)

dus bij deze

het is btw een telefoon filmpje (MP4) en een telefoon foto

wegrijden met beetje wielspin (+-2500rpm en lang geen volgas)
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bmw/video-0007.mp4

overigens ben ik er ook achter gekomen dat hij een sperdiffje heeft niet dus en de DTC stond volledig uitgeschakeld zie hier:


overigens was dit gewoon eenmalig voor de fun en om eens te proberen, gek doen en afraggen kan ik met de astra... en ik wil ook niet de indruk wekken dat ik me als een malloot door het verkeer beweeg want dat is dus niet zo!

-edit-

nog eentje waar ik gewoon vlot wegrijd en hem vervolgens doortrek, geeft ook een erg mooi beeld van het geluid... (ik kom overigens wel met een noodgang weer terugrijden )

http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bmw/video-0006.mp4

[ Bericht 8% gewijzigd door Youp op 09-05-2006 16:54:53 ]
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37693110
Sperdif op een standaard 120i
Wil je best geloven, maar lijkt me zo stug.

Even opgezocht, zie hier

Is standaard 3,38 diff, automaat is 3,91.. Niks over sper...

2 rechte strepen zegt niks over een sper, welk wiel moet doorslippen...? Je gaat immers rechtdoor, dus je wieldruk is gelijk.

[ Bericht 28% gewijzigd door vwk op 09-05-2006 16:48:02 ]
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_37693378
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef vwk het volgende:
Sperdif op een standaard 120i
Wil je best geloven, maar lijkt me zo stug.

Even opgezocht, zie hier

Is standaard 3,38 diff, automaat is 3,91.. Niks over sper...

2 rechte strepen zegt niks over een sper, welk wiel moet doorslippen...? Je gaat immers rechtdoor, dus je wieldruk is gelijk.
hmmz dat dacht ik even aangezien normaal in 99% van de gevallen 1 wiel gewoon stil staat (moet wel zeggen dat me dat alleen bij voorwielaandrijvers opgevallen is)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_37706282
Als 1 wiel stil staat is het juist geen sper, dankzij een sper kan je in bepaalde mate (25/45/75) de kracht van de ene naar de andere kant verdelen, hierdoor slipt je wiel minder (snel) tot niet door, zodat je veel harder de bocht om kan.

Als je bij mij vol op het gas gaat staan met een dubbele kruising overgaat, ga ik net na de helft van de bocht gewoon dwars erdoorheen, en kan het gas er ook nog opblijven
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_37711693
komt nog best een aardig geluidje uit zon 120i
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:51:40 #73
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37714919
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef vwk het volgende:
Sperdif op een standaard 120i
Wil je best geloven, maar lijkt me zo stug.

Even opgezocht, zie hier

Is standaard 3,38 diff, automaat is 3,91.. Niks over sper...

2 rechte strepen zegt niks over een sper, welk wiel moet doorslippen...? Je gaat immers rechtdoor, dus je wieldruk is gelijk.
Met sperren zijn die Duitsers echt zuinig. slechte zaak, vooral met die gare wegligging van de oude BMW's van voor de Z-as. Zelfs oude 911jes hebben niet vaak een sper . Met die nieuwerwetse electronische DSC/ASC enzo maakt het voor normaal gebruik ook niet veel meer uit. Maar op mijn oude Alfa 2000 GTV en 75TS zat zo'n ding wel standaard, alhoewel ze na 50-100K km hun werking vaak voor een groot deel verliezen. Hen ook wel eens een tweedehands BMW met sper lopen zoeken, maar ben nooit geslaagd, erg zeldzaam accesoire (duur en onzichtbaar voor de buurman ) Alleen M heeft ze geloof ik standaard.


Best een tof geluid; maar ik dacht altijd dat een X20 een 6 cylinder was

[ Bericht 3% gewijzigd door Hyperdude op 10-05-2006 19:05:14 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_37715667
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:46 schreef -Muse- het volgende:
komt nog best een aardig geluidje uit zon 120i
Dat is denk ik niet standaard
pi_37716277
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef Youp het volgende:

[..]

turbo's staan ook al te koop voor meer dan 20k bijna 3x zo veel als dat hij ooit eens nieuw kostte
CSL's zijn te vinden voor zo'n 100-150k, hoeveel waren die origineel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')