ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:19 schreef The_Terminator het volgende:
Met die dingen mag je toch alleen maar op een circuit of eigen terrein rijden?
Zie je.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen vriend van me heeft ook eenwastie gevallen whehe
`quote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef combel het volgende:
2 van die mongooltjes bij me op het werk hebben die dingen ook. 1 gozer is 18 ofzo, en die andere 25 en er maar stoer mee doen: "ja ik kan wheelies maken", ja niet dus
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
In probleemwijken had zo'n gast er ook eentje.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:07 schreef MisterICE het volgende:
Ik ken ook zoiemand![]()
Als ik er nou met de auto per ongeluk over hem heen rij, ben ik dan strafbaar ?
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef MouseOver het volgende:
Als je zo'n ding aanrijdt, wat heb je dan wettelijk gezien precies aangereden?
Een motorzaag?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef MouseOver het volgende:
Als je zo'n ding aanrijdt, wat heb je dan wettelijk gezien precies aangereden?
Het heeft een motortje, het heeft wielen ---> een gemotoriseerd voertuig zou het dan zijn. Maar ja, en dan? Lolz, ben er eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:57 schreef MouseOver het volgende:
Nou, ze hebben geen typegoedkeuring.. een brommer is het niet. Wat dan wel? Een motor? Ook niet lijkt me..
Probeer daar maar eens zoeen hendig sjiek slip mee te maken bôh gek!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:18 schreef postmortum het volgende:
lol die dingen zijn voor maaikuuuls in de dop![]()
Hangt van het model af.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef classpc het volgende:
Hoe hard gaat zoiets nou op top?
ik zie 1 van die meer dan 80k/m per uur gaatquote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef classpc het volgende:
Hoe hard gaat zoiets nou op top?
die minibike van jou is wel grootquote:
Het perspectief is een bedrieglijk iets.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
die minibike van jou is wel groot![]()
Voel je vrij om je erin te mengen!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hangt van het model af.
BTW, TheThirdMark, je avatar:![]()
![]()
Wehehehe!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen vriend van me heeft ook eenwastie gevallen whehe
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:42 schreef Stopcontact het volgende:
Het erge is nog als volwassen mensen er serieus op gaan rijden
volgens mij kosten die kutdingen bijna niks meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Anders koop je ook een TS. kunnen jullie samen scheuren
Je kan ze ook op de kermis winnenquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
volgens mij kosten die kutdingen bijna niks meer tegenwoordig
Met als gevolg...
Kan je hem meteen weer inleveren bij de plaatselijke relmarokkaantjes!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan ze ook op de kermis winnen
Die mini-bikes zijn ronduit geniaal voor op een daartoe berekend circuit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Caithlinn het volgende:
Mijn broertje had ook zo'n ding. Hij= 2 meter Minibike = 30 cm Gevolg= hij zit met zijn knieen boven zijn hoofd. Echt geeeeen gezichtNadat ik hem 3 x keihard heb uitgelachen heeft ie hem verkocht
![]()
Daarbij, je mag er niet mee op de openbare weg en met die snelheden die ze halen zijn ze echt levensgevaarlijk omdat je zo slecht zichtbaar en heel erg kwetsbaar bent. Maar jah, die sloebers die ze hebben kunnen geen echte motor betalen denk ik........![]()
agteluk he?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:17 schreef outcast_within het volgende:
Demmit. irritant gehyped kut product.
Er zit nu zo'n tjappie de hele tijd rondjes te rijden door de buurt. Ik zie die krengen trouwens overal.
Vind een industrie terein ofzo waar je kunt spelen.
*het gevoel heeft dat dit met de zomer nog veel erger gaat worden
[afbeelding]
ik had dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 april 2006 01:37 schreef outcast_within het volgende:
waarom zijn alle mods oranje?... oh verrek
Nice, maar wel een beetje kaal. Je kunt hem tcoh het beste origineel houden denk ik.quote:
Ik heb er laatst eens een goed kunnen bekijken en de kwaliteit was duidelijk ook 150 euro. Ongelofelijk dat dat motortje blijft lopen. Maargoed, ze hoeven het toch maar 2 blokjes om vol te houden want tegen die tijd liggen ze achter in de politiewagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |