volgens mij kosten die kutdingen bijna niks meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Anders koop je ook een TS. kunnen jullie samen scheuren
Je kan ze ook op de kermis winnenquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
volgens mij kosten die kutdingen bijna niks meer tegenwoordig
Met als gevolg...
Kan je hem meteen weer inleveren bij de plaatselijke relmarokkaantjes!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je kan ze ook op de kermis winnen
Die mini-bikes zijn ronduit geniaal voor op een daartoe berekend circuit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Caithlinn het volgende:
Mijn broertje had ook zo'n ding. Hij= 2 meter Minibike = 30 cm Gevolg= hij zit met zijn knieen boven zijn hoofd. Echt geeeeen gezichtNadat ik hem 3 x keihard heb uitgelachen heeft ie hem verkocht
![]()
Daarbij, je mag er niet mee op de openbare weg en met die snelheden die ze halen zijn ze echt levensgevaarlijk omdat je zo slecht zichtbaar en heel erg kwetsbaar bent. Maar jah, die sloebers die ze hebben kunnen geen echte motor betalen denk ik........![]()
agteluk he?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:17 schreef outcast_within het volgende:
Demmit. irritant gehyped kut product.
Er zit nu zo'n tjappie de hele tijd rondjes te rijden door de buurt. Ik zie die krengen trouwens overal.
Vind een industrie terein ofzo waar je kunt spelen.
*het gevoel heeft dat dit met de zomer nog veel erger gaat worden
[afbeelding]
ik had dus precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 april 2006 01:37 schreef outcast_within het volgende:
waarom zijn alle mods oranje?... oh verrek
Nice, maar wel een beetje kaal. Je kunt hem tcoh het beste origineel houden denk ik.quote:
Ik heb er laatst eens een goed kunnen bekijken en de kwaliteit was duidelijk ook 150 euro. Ongelofelijk dat dat motortje blijft lopen. Maargoed, ze hoeven het toch maar 2 blokjes om vol te houden want tegen die tijd liggen ze achter in de politiewagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |