Ik panikeerde even lichtelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef Litso het volgende:
eeh.. Centraal. Niet gesloten.
Modjes hebben een fetish op slotjesquote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ehqo het volgende:
Hij was eerst even dicht.
Je had mcDavid laatst moeten zien toen ik hem vervroeg volgooidequote:
Gemist.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Je had mcDavid laatst moeten zien toen ik hem vervroeg volgooide
Dispuutquote:Op donderdag 27 april 2006 13:07 schreef ehqo het volgende:
Maar ik zie het wel een beetje voor me, happen naar lucht met puilogen.
Goed opgemerktquote:
Nog even Chowi preventief uitnodigen, voordat ik weer haar woede op mijn hals haal.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:11 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even een Subway'tje meepakken, avé.
*kuch*534quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
Sloot ik dit topic?
Had ik 500 delen geleden al moeten doen.
Ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
Sloot ik dit topic?
Had ik 500 delen geleden al moeten doen.
Zie OP.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nog even Chowi preventief uitnodigen, voordat ik weer haar woede op mijn hals haal.
Kom je ook Chowi?
Najááá.quote:
Het is een quote van jequote:
Ja, ik zeg wel vaker dingen. Er kan net zo goed staan "even mijn tieten opplakken", want dat zeg ik ook vaak genoeg.quote:
Maar dat is dan ook serieus nodig tochquote:Op donderdag 27 april 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg wel vaker dingen. Er kan net zo goed staan "even mijn tieten opplakken", want dat zeg ik ook vaak genoeg.
Je tieten opplakken? Dat klinkt geiler dan het in werkelijkheid is, denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg wel vaker dingen. Er kan net zo goed staan "even mijn tieten opplakken", want dat zeg ik ook vaak genoeg.
Dat vind je geil klinken? Ziek.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je tieten opplakken? Dat klinkt geiler dan het in werkelijkheid is, denk ik.
Nee, ze zitten goed vast.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook serieus nodig toch?
Oh, gelukkigquote:
Okquote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even opmerken dat ik dríé nieuwe foto's in mijn fotoboek heb gezet? Dríé?
Niet hè? Dacht ik al.
Hihi. Gekkie.quote:
Tijd om een carbio te pakken en rond te touren. Jammer dat ik niet vrij benquote:
Cóól. Als je vrij zou zijn, dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Tijd om een carbio te pakken en rond te touren. Jammer dat ik niet vrij ben
Ja, goeie kennis van me rijd een mooie Audi A4 cabrio....quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, goeie kennis van me rijd een mooie Audi A4 cabrio....
Hoe was het met moemoe?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was op tijd vanochtend. Ik heers.
Ik mag er af en toe mee rijden... da's al mooi zatquote:
Aight, haal me een keer op dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mag er af en toe mee rijden... da's al mooi zat
Waar ben je nou uiteindelijk heen gegaan?quote:
Da's ook voor het eerst.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was op tijd vanochtend. Ik heers.
Door Rotterdam centrum gesjokt, pizza met broccoli gegeten en in dequote:Op donderdag 27 april 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar ben je nou uiteindelijk heen gegaan?
Sstquote:
Neen.quote:
Klinkt puik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Door Rotterdam centrum gesjokt, pizza met broccoli gegeten en in deRotown
nog even wat gedronken.
Ja primaquote:
Geloof van wel. Waar woon je ook weer?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja prima!
Moet ik dan ver rijden eigenlijk?
Betuwe... laten we zeggen Tielquote:Op donderdag 27 april 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geloof van wel. Waar woon je ook weer?
quote:
Jazeker. Then again. Een bruine en een Turkse op stap moét wel goed zijn natuurlijk. Zeker als ik de Turkse in kwestie ben.quote:
Euh, da's best heel ver, ja.quote:
Beetje jammer... over de snelweg met cabrio is niet echt tofquote:
Zonde.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje jammer... over de snelweg met cabrio is niet echt tof![]()
Het drukt de pret ja, open kap en snelwegquote:
Oh, dat is voor mij de A15 af crossenquote:
Rotterdam?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is voor mij de A15 af crossen
Nimwege!quote:
quote:
Waarom heb ik dan altijd gedacht dat jij ergens in het Gooi woondequote:Op donderdag 27 april 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
Nimwege!
Ik heb in het centrum land van maas en waal gewoond. Wijchen dus. Water. Pinguins. En nu dan Nijmegen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan altijd gedacht dat jij ergens in het Gooi woonde![]()
Mijn blondheid zeker...
ALs ik in het Gooi zou wonen zou ik meer meets afgaan. Of zo. Nu kom ik gewoonweg niet omdat ik naar huis moet rijden. Rijden = no beer.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan altijd gedacht dat jij ergens in het Gooi woonde![]()
Mijn blondheid zeker...
Wijchen.... paar keer op die golfbaan geweest daarquote:Op donderdag 27 april 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb in het centrum land van maas en waal gewoond. Wijchen dus. Water. Pinguins. En nu dan Nijmegen.
Waarom denk je dat ik verhuisd benquote:Op donderdag 27 april 2006 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Wijchen.... paar keer op die golfbaan geweest daar![]()
Omdat golfbaan en ikquote:
*zoemer*quote:
Hmmkeee....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
*zoemer*
Omdat er geen reet te beleven valt. Nu ben ik op loopafstand van de waalkade en het centrum van nijmegen
golfballetjes opduiken in de plas die er naast ligt is overigens wel financieel aantrekkelijk. Dat doe ik alleen niet meer. Smerig gat dat het geworden isquote:
Jah... dat kan je grof geld opleverenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
golfballetjes opduiken in de plas die er naast ligt is overigens wel financieel aantrekkelijk. Dat doe ik alleen niet meer. Smerig gat dat het geworden is
genoeg om iedere week de glaszetter te betalen?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... dat kan je grof geld opleveren
Geen idee.... ik weet niet hoeveel balletjes je dan moet vindenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
genoeg om iedere week de glaszetter te betalen?
Jij? Meets??quote:Op donderdag 27 april 2006 14:20 schreef Pheno het volgende:
ALs ik in het Gooi zou wonen zou ik meer meets afgaan. Of zo. Nu kom ik gewoonweg niet omdat ik naar huis moet rijden. Rijden = no beer.
Al zou ik boven die kroeg wonen waar het gehouden werdquote:Op donderdag 27 april 2006 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs ik in het Gooi zou wonen zou ik meer meets afgaan. Of zo. Nu kom ik gewoonweg niet omdat ik naar huis moet rijden. Rijden = no beer.
c_c.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, wat ben ik moe. Maar als ik nu ga slapen kan ik vannacht weer niet slapen. Dus niet naar bed. Maar ik val om.
koffie? red bull?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, wat ben ik moe. Maar als ik nu ga slapen kan ik vannacht weer niet slapen. Dus niet naar bed. Maar ik val om.
Ik zou maar gewoon wat vroeger gaan slapen vanavondquote:
Dat heb ik ook al zo vaak gezegd, werkt nietquote:Op donderdag 27 april 2006 14:41 schreef jackson het volgende:
Ik zou maar gewoon wat vroeger gaan slapen vanavond
dat werkt beter idd, maar niet á la minute!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou maar gewoon wat vroeger gaan slapen vanavond
Als je echt kapot bent wel hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 14:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al zo vaak gezegd, werkt niet.
daar waren we al achter.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voel me net het opstandige pubertje met allemaal BeF-ouders.
Overigens is het raar dat Koninginnedag op 29 april wordt gevierd. Kutland.
Werken ofzo ?!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voel me net het opstandige pubertje met allemaal BeF-ouders.
Overigens is het raar dat Koninginnedag op 29 april wordt gevierd. Kutland.
Jah... woensdagenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef mcDavid het volgende:
ik denk dat ik mijn verjaardag voortaan op 23 augustus gaat vieren. Tenzij dat op een woensdag valt.
Niemand heeft me ooit gezien, wel mijn broer uit Utrecht!quote:
Ik moet wel ff werken namelijk die dagquote:Op donderdag 27 april 2006 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rustig aan, ik word bang van je.
Die heb ik dan weer nooit gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand heeft me ooit gezien, wel mijn broer uit Utrecht!
Die gast telt niet mee, hij is niet eens neger!quote:
niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast telt niet mee, hij is niet eens neger!
oh...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Word!quote:
doe dán gewoon mee, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:59 schreef jackson het volgende:
Lijkt me wel eens leuk om van een afstand een meet te bekijken... als je gewoon met vrienden pils zit te hakken op hetzelfde terras ofzo,...
Ach, lijkt me ook niet eens leuk. Maar gewoon, lachen... hihi
Ah! Dat verklaart waarom ik me niet meer kan herinneren hoe hij er ook alweer uitzag.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:55 schreef Pheno het volgende:
Principes.... je komt er bijna niet vanafquote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe dán gewoon mee, zou ik zeggen.
"Principes zijn er om overboord gezet te worden".quote:Op donderdag 27 april 2006 15:06 schreef jackson het volgende:
Principes.... je komt er bijna niet vanaf
Hm... ook wel weer zo ja. Maar toch, ik heb er niks mee met die meets. Hoop mensen zeggen dat je dan niet durft ofzo maar ik heb er geen behoefte aanquote:Op donderdag 27 april 2006 15:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Principes zijn er om overboord gezet te worden".
hoe kun je nou weten dat je dr niets mee hebt als je nog nooit geweest bent?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Hm... ook wel weer zo ja. Maar toch, ik heb er niks mee met die meets. Hoop mensen zeggen dat je dan niet durft ofzo maar ik heb er geen behoefte aan
Dat ik er geen behoefte aan heb kan je wel weten natuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoe kun je nou weten dat je dr niets mee hebt als je nog nooit geweest bent?
Dat kan ik ook nog roepen ja... Dat meeten tof is en vervolgens nergens heen gaanquote:Op donderdag 27 april 2006 15:21 schreef Mokster het volgende:
Meeten is tof!
Al ben ik nog nooit naar een meet geweest.![]()
So true!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:23 schreef jackson het volgende:
Meeten is tof!
Ik vond het wel een grappig idee. Geen hond die het merktquote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah! Dat verklaart waarom ik me niet meer kan herinneren hoe hij er ook alweer uitzag.
*geniet van browsen*quote:
*geniet van fok! erbij*quote:
Natuurlijk!quote:
Haiquote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef pc-fr34k het volgende:
En een goedendag dames en niet-dames.
Hallo niet-damequote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben een dame!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Jaquote:
Cool dat dat zo bevestigd wordt.quote:
Hey, ik ben nooit echt! moeilijkquote:
Dat blijkt zo.quote:
Ik ook... en dat gaat nog wel ff durenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in tieten!
Zín in tieten.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in tieten!
Bij mij ook, nog 2,5 uurquote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook... en dat gaat nog wel ff duren
Ja!quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in tieten!
quote:
Zet de webcam maar weer aanquote:
Ik heb 'm al bij iemand anders aan.quote:
Bij mij wel iets langerquote:
BS, stuur je de .rar even door?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb 'm al bij iemand anders aan..
nou, dan maar twee uur en een kwartier wachten danquote:Op donderdag 27 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb 'm al bij iemand anders aan..
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Tssk, wij zijn beiden érg kuis..
De Chowi striptease.rar én de Chowi does school.rarquote:
Does school? OMG. Jij bent echt ziek.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Chowi striptease.rar én de Chowi does school.rar
Ik vond em wel tofquote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Does school? OMG. Jij bent echt ziek.
Ja, maar ik heb jou eerder deze dag ook al ziek verklaard.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb jou eerder deze dag ook al ziek verklaard.
Te groot complimentquote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Does school? OMG. Jij bent echt ziek.
Chowi does redbullquote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Technicolor het volgende:
Ze heeft gewoon een rokpak aan en poseert voor de koestal, hoor.
Helemáál geen uitdagende onzin, stelletje horken..
Rokpak? Koestal?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Technicolor het volgende:
Ze heeft gewoon een rokpak aan en poseert voor de koestal, hoor.
Helemáál geen uitdagende onzin, stelletje horken..
"Met vleugels".quote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef Pheno het volgende:
Chowi does redbull
quote:
Haar onderstukje matcht niet eens met haar bovenstukje.quote:
Bij dat soort meisjes denk ik altijd. "Je had er zo leuk uit kunnen zien met fatsoenlijke kleren aan."quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wat een hoogst onfatsoenlijke deerne.
Neuhh..... maar dat kan nog welquote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haar onderstukje matcht niet eens met haar bovenstukje.
Dat je dat opvalt, zeg.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zonde ookquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij dat soort meisjes denk ik altijd. "Je had er zo leuk uit kunnen zien met fatsoenlijke kleren aan."
Jammer..
Ik kijk altijd naar de details.quote:
Ik denk altijd dat ze een eind op moeten flikkeren en dat als ze bij mij in de buurt komen, ik ze een ram op hun smoel ga geven.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij dat soort meisjes denk ik altijd. "Je had er zo leuk uit kunnen zien met fatsoenlijke kleren aan."
Jammer..
Da's niks voor jou om te denken!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ze een eind op moeten flikkeren en dat als ze bij mij in de buurt komen, ik ze een ram op hun smoel ga geven.
Maar dat is ongeveer hetzelfde.
Nee.quote:
ja, die had ze allebei uit mogen laten!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mág wel, hoor!quote:
Je stelt me wederom teleur.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, die had ze allebei uit mogen laten!
Ik vraag ook veel aandacht, meneer.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ze zou waarschijnlijk teveel aandacht vragen, dat blief ik niet.
Nou, jongen tochquote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, die had ze allebei uit mogen laten!
Hóé dán?quote:
Tssk.quote:
Dat die heer dat zomaar wilquote:
Ik bloos.quote:
Ik heb de webcam toch ook nog steeds aan?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:41 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik zal de koestalfoto's wel weer opbergen.
*flitsquote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb de webcam toch ook nog steeds aan?
Doe je het wéér.quote:
Gaarne.quote:
Jackson... Nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef jackson het volgende:
Chowi... mail mij die naakt foto's van je nog een keer. Ik ben ze kwijt
Hoe was de Subway?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
Wat allemaal.
oquote:
Het is het waard men!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed. Zoals altijd. Ik overwoog B&J als dessert maar vond het te duur.
Ja, echt zonde dat dat zo duur is.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed. Zoals altijd. Ik overwoog B&J als dessert maar vond het te duur.
Corona is ook duur maar zuip ik ook (teveel). Boeien, als het lekker is aanschaffen die handel!quote:
kapitalistquote:Op donderdag 27 april 2006 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Corona is ook duur maar zuip ik ook (teveel). Boeien, als het lekker is aanschaffen die handel!
Ik ben een student op onbetaalde stage.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Corona is ook duur maar zuip ik ook (teveel). Boeien, als het lekker is aanschaffen die handel!
Zo is het!quote:
Valt mee maar ik klaag inderdaad nietquote:
Ik bijna onbetaalde stage en ook student. Woon nog wel thuisquote:Op donderdag 27 april 2006 16:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben een student op onbetaalde stage.
Ik begreep het al niet.quote:
Gaat heen! Trol!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef Mokster het volgende:
Zeg! Ga jij even bepalen of ik al dan niet goedmaaksex moet krijgen!
Ik eis wederom excuses.
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef Mokster het volgende:
Zeg! Ga jij even bepalen of ik al dan niet goedmaaksex moet krijgen!
Ik eis wederom excuses.
whehe.quote:
Alles voor een zoenquote:
Crossposten is zo 2005quote:
Je bent slim genoeg om alle contact met mij te mijdenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef Mokster het volgende:
Ja. Ik zal het maar gewoon bekennen: ik ben blond.
Niet zo blond als Sissy. Maar toch...
Toch niet van het huilen hoop ik?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snotter. Dat is niet de bedoeling.
Ach.... Mok mag datquote:
Die is overigens de moeite van het openklikken niet waard.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
whehe.
*postgeschiedenis van M openklikt
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:59 schreef pc-fr34k het volgende:
En daar ben ik ook weer.
Wat lief, zo spontaan.quote:
That's me: lief én spontaan!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat lief, zo spontaan.
Ben je trouwens een voorbijginger of ben je van plan in BeF te blijven?quote:
ik bemerk het.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die is overigens de moeite van het openklikken niet waard.
Je zegt het al: "goedkoop"quote:
Goedkope scheermesjes zijn nog erger!quote:
Botte scheermesjesquote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goedkope scheermesjes zijn nog erger!.
Au.quote:
daarom heb ik die mach3quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goedkope scheermesjes zijn nog erger!.
Dat is ook weer waar.... maar die goedkope rotzooi is net piepschuim op je bek....quote:Op donderdag 27 april 2006 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik weet nu in ieder geval waaróm ik volgende keer die dure neem!
gaat dat ook zo snel?quote:
Die is puikendquote:
daar kwam ik zojuist achter ja! en het ruikt ook nog naar piepschuim!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.... maar die goedkope rotzooi is net piepschuim op je bek....
True... tis rotzooiquote:Op donderdag 27 april 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar kwam ik zojuist achter ja! en het ruikt ook nog naar piepschuim!
Cheersquote:Op donderdag 27 april 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, misschien nog even nijmegen in. Het is toch koopavond en ik heb geen vrienden
vlotter als met het die wegwerp dingen waarmee je nog nieteens een aardappel kunt schillen...quote:
Hoi he.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, misschien nog even nijmegen in. Het is toch koopavond en ik heb geen vrienden
Mach3.quote:
loop een kroeg in en máák ze!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb anders nog wel karton-uitknipsel paketten voor hem. Met instructies enzo, kan hij vrienden maken.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
loop een kroeg in en máák ze! [afbeelding]
succes!
Een PI?quote:
2 maal zelfs!quote:
+2,65 scherp!quote:
Carree?quote:
Ik snap hem niet.quote:
whehehquote:Op donderdag 27 april 2006 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel karton-uitknipsel paketten voor hem. Met instructies enzo, kan hij vrienden maken..
Geen carree... waren niet 4 dezelfde postsquote:
Nee, wat zou 4 dezelfde posts voor zin hebben?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen carree... waren niet 4 dezelfde posts
Wat voor wedstrijd ?! Poker ?!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:20 schreef ehqo het volgende:
Pizza op schoot, bier in de hand, en mensen met emotionele problemen uitlachen bij Dr. Phil. Ideale voorbereiding op een wedstrijd.
Vandaag in de pauze turkse pizza gehaalt.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:20 schreef ehqo het volgende:
Pizza op schoot, bier in de hand, en mensen met emotionele problemen uitlachen bij Dr. Phil. Ideale voorbereiding op een wedstrijd.
Niks... maar dan was het een carree geweestquote:Op donderdag 27 april 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, wat zou 4 dezelfde posts voor zin hebben?
dquote:Op donderdag 27 april 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vandaag in de pauze turkse pizza gehaalt..
Ja, dat begreep ik, maar daarom begreep ik je eertse post al niet, vond ze al zo verschillend.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Niks... maar dan was het een carree geweest
Ik wilde even kijken of je me begreep.... maar ik had et kunnen weten... ik ben te wazigquote:Op donderdag 27 april 2006 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik, maar daarom begreep ik je eertse post al niet, vond ze al zo verschillend.
Ai, bagger. Pils ervoor bevalt goed ?!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Voetbal.. Helaas. Inhaalwedstrijden
.
quote:
Ik zit nog in dubio.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben je trouwens een voorbijginger of ben je van plan in BeF te blijven?
De lessen hebben effect zie ik!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:21 schreef jackson het volgende:
d
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio.
Het lijkt me hier wel geinig.
Jah.... leuk hehquote:
Ach vrienden/bierelftal. Dan kan dat.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ai, bagger. Pils ervoor bevalt goed ?!
Het is hier gewoon puickend.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio.
Het lijkt me hier wel geinig.
[klassieker]quote:Op donderdag 27 april 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
iemand nog ideeën wat te doen met die goedkope schuimrommel?
Ik hou daar wel van. Ik drink vaak ook een pilsje voor het tennissenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:27 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach vrienden/bierelftal. Dan kan dat.
Als iemand slaapt helemaal onderspuiten, en dan ineens heel hard gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
Overal opspuiten en zeggen dat het slagroom isquote:Op donderdag 27 april 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
Krijg nou wat, het is een vrouw.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
niet zo lief doen, ze heeft dr tieten nog niet gepost!!
Ik val met regelmaat pas de derde helft in.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Ik drink vaak ook een pilsje voor het tennissen
Oh, die heb ik al gezien dusquote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
de mooiste sporttournooien zijn toch die in het gymzaaltje naast de sociëteit van je studentenvereniging, die pas rond half 11 beginnen, zodat iedereen eerst voldoende pils kan drinken!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Ik drink vaak ook een pilsje voor het tennissen
Als je lief doet post ik mijn tieten misschien wel!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef mcDavid het volgende:
Geen foto's... in het echt! Ik heb weinig met foto's ookquote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan doorsturen!
Het is in het belang van Mokster zelf!
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je lief doet post ik mijn tieten misschien wel!
Oh wee als dit valse hoop is.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je lief doet post ik mijn tieten misschien wel!
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan doorsturen!
Het is in het belang van Mokster zelf!
weinig met meets, weinig met foto's... wat doe jij eigenlijk op Fok!?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen foto's... in het echt! Ik heb weinig met foto's ook
Jij hebt ook echt elke Fok!ster geneukt he?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie vraag.... Ik zal erover nadenkenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weinig met meets, weinig met foto's... wat doe jij eigenlijk op Fok!?
En hij schijnt nog een leven te hebben ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weinig met meets, weinig met foto's... wat doe jij eigenlijk op Fok!?
Goh. Heb ik jou mijn tieten laten zien? In het echt?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef jackson het volgende:
Sorry....quote:Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt elke Fok!ster geneukt he?
Dát heb je snel geconcludeerd!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie vraag.... Ik zal erover nadenken
Nu huis
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Het topic is alweer bijna vol.
Oja, Mokster, voor het geval je het nog niet wist, als je de laatste poster bent, open je het nieuwe topic. De OP staat onder het linkje van het bierklas rechtsonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |