Ik panikeerde even lichtelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef Litso het volgende:
eeh.. Centraal. Niet gesloten.
Modjes hebben een fetish op slotjesquote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef ehqo het volgende:
Hij was eerst even dicht.
Je had mcDavid laatst moeten zien toen ik hem vervroeg volgooidequote:
Gemist.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Je had mcDavid laatst moeten zien toen ik hem vervroeg volgooide
Dispuutquote:Op donderdag 27 april 2006 13:07 schreef ehqo het volgende:
Maar ik zie het wel een beetje voor me, happen naar lucht met puilogen.
Goed opgemerktquote:
Nog even Chowi preventief uitnodigen, voordat ik weer haar woede op mijn hals haal.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:11 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even een Subway'tje meepakken, avé.
*kuch*534quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
Sloot ik dit topic?
Had ik 500 delen geleden al moeten doen.
Ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
Sloot ik dit topic?
Had ik 500 delen geleden al moeten doen.
Zie OP.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nog even Chowi preventief uitnodigen, voordat ik weer haar woede op mijn hals haal.
Kom je ook Chowi?
Najááá.quote:
Het is een quote van jequote:
Ja, ik zeg wel vaker dingen. Er kan net zo goed staan "even mijn tieten opplakken", want dat zeg ik ook vaak genoeg.quote:
Maar dat is dan ook serieus nodig tochquote:Op donderdag 27 april 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg wel vaker dingen. Er kan net zo goed staan "even mijn tieten opplakken", want dat zeg ik ook vaak genoeg.
Je tieten opplakken? Dat klinkt geiler dan het in werkelijkheid is, denk ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg wel vaker dingen. Er kan net zo goed staan "even mijn tieten opplakken", want dat zeg ik ook vaak genoeg.
Dat vind je geil klinken? Ziek.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je tieten opplakken? Dat klinkt geiler dan het in werkelijkheid is, denk ik.
Nee, ze zitten goed vast.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook serieus nodig toch?
Oh, gelukkigquote:
Okquote:Op donderdag 27 april 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even opmerken dat ik dríé nieuwe foto's in mijn fotoboek heb gezet? Dríé?
Niet hè? Dacht ik al.
Hihi. Gekkie.quote:
Tijd om een carbio te pakken en rond te touren. Jammer dat ik niet vrij benquote:
Cóól. Als je vrij zou zijn, dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Tijd om een carbio te pakken en rond te touren. Jammer dat ik niet vrij ben
Ja, goeie kennis van me rijd een mooie Audi A4 cabrio....quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, goeie kennis van me rijd een mooie Audi A4 cabrio....
Hoe was het met moemoe?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was op tijd vanochtend. Ik heers.
Ik mag er af en toe mee rijden... da's al mooi zatquote:
Aight, haal me een keer op dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mag er af en toe mee rijden... da's al mooi zat
Waar ben je nou uiteindelijk heen gegaan?quote:
Da's ook voor het eerst.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was op tijd vanochtend. Ik heers.
Door Rotterdam centrum gesjokt, pizza met broccoli gegeten en in dequote:Op donderdag 27 april 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar ben je nou uiteindelijk heen gegaan?
Sstquote:
Neen.quote:
Klinkt puik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Door Rotterdam centrum gesjokt, pizza met broccoli gegeten en in deRotown
nog even wat gedronken.
Ja primaquote:
Geloof van wel. Waar woon je ook weer?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja prima!
Moet ik dan ver rijden eigenlijk?
Betuwe... laten we zeggen Tielquote:Op donderdag 27 april 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geloof van wel. Waar woon je ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |