Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat grimmig betekend he duitser....
De politie had die gast allang neer moeten knuppelen die dat bord gooide, maar ja dat kun je op KLB niet zeggen.
Had niet anders verwacht tegen Fortunaquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
Feli met de overwinning op Telstar, hopen op MVV - Roda de volgende ronde
Denk zo'n 70 man. Bus en mensen op eigen vervoer. Zelf ga ik vrijdag overigens niet..quote:Op maandag 6 november 2006 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zitten er vrijdag nog MVV'ers in de 'apenkooi' (lees: het uitvak) op Berg en Bos?
*hoopt meequote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
Feli met de overwinning op Telstar, hopen op MVV - Roda de volgende ronde
Volgens mij 50% kans, wel of nietquote:Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoop op Roda, PV, Feyenoord of Ajax
25% kans (iets meer zelfs als ze alle 4 doorkomen)
Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij 50% kans, wel of niet
Iig geen wiskundequote:Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?
Fingers crossed..quote:Op donderdag 9 november 2006 08:17 schreef DarkShine het volgende:
Zouden ze vanavond eindelijk eens goed loten?
Rly?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Afunados het volgende:
MVV dinsdag voor het eerst sinds een jaar of acht (ik geloof dat de laatste livewedstrijd MVV - Feyenoord 3-3 was) weer eens op TV. Helaas door miscommunicatie over buscombi geen vol vak, maar wel zo'n 700-800 man, dus zal een leuk sfeertje worden daar in de stad en het stadion..
Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Hollandquote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Rly?
Ach, leuk om een keertje te zien, overigens . . . , ik zou er nog naartoe kunnen gaan ook
Hmm, nog even over nadenken . . .
Ze draaien niet lekker de laatste wekenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Holland![]()
Even MVV promoten vanaf de tribunes, want op het veld vrees ik het ergste..
Meestal moet ik het via de krant vernemen als ze hebben verloren, vanavond kan ik ze live zien verliezenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:23 schreef Reneuh het volgende:
Oh, dat is mooi, weer es een live wedstrijd van MVV op de buis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |