helemaal niet onaardig, ik moet me daar ook eens in verdiepen, firefox begint steeds aangenamer 'aan te voelen'quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:53 schreef Monidique het volgende:
Tab Sidebar, Session Manager en Stylish.
[[url=http://i3.tinypic.com/wml2dl_th.jpg]afbeelding][/url]
Hm. Nou, vervelend.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:00 schreef Monidique het volgende:
Alleen die eigen style wordt nog niet automatisch gebruikt...
Newbie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:22 schreef Tafkahs het volgende:
wtf, we hebben een oranje kleurtje
Ja, en in de peilingen sta je allang op een zetel verlies... maar ga nu niet aan het Lousewiesvanderlaanen, je blijft maar lekker zitten tot de verkiezingen volgend jaar en daarna nog minstens een tijdje demissionair door, pas daarna mag je in de oppositie makelijke steken uit gaan delenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Al mijn derde Koninginnedag in een oranje crewkleurtje. Ik word oud.
Hehehe te veel lauw bier gezopen zeker vannachtquote:
Trippels, Dubbels, Palm (gelukkig geen sterke drank).quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hehehe te veel lauw bier gezopen zeker vannacht
Je bent al oud.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Al mijn derde Koninginnedag in een oranje crewkleurtje. Ik word oud.
Sinds de gekozen moderator sneuvelde in de Eerste Kamer hoef ik mij geen zorgen te maken voor mijn positie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja, en in de peilingen sta je allang op een zetel verlies... maar ga nu niet aan het Lousewiesvanderlaanen, je blijft maar lekker zitten tot de verkiezingen volgend jaar en daarna nog minstens een tijdje demissionair door, pas daarna mag je in de oppositie makelijke steken uit gaan delen
jaja, die kroonjuwelen heb je ook makkelijk opgegeven, straks stem je ook makkelijk in met wat licht tegenpruttelen (voor de Bert-Bakker-show) met een gewapende vredesmissie naar het Fokdiscussie-forum ...., jij, Pechtoldjequote:Op zaterdag 29 april 2006 12:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds de gekozen moderator sneuvelde in de Eerste Kamer hoef ik mij geen zorgen te maken voor mijn positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |