Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Het is dus een actie van een telefoonmaatschappij?!
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:31 schreef Mirage het volgende:
Ze zijn nog stevig ook...
Die van mij is zojuist vanaf 4 hoog naar beneden gevallen gegooid.
De middelste (2,5 jr) deed een poging tot moord
De oudste trof de gele kabouter volledig intact aan op de stoeptegels beneden in de tuin,
hij heeft hem weer binnen gehaald.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blij dat er niemand onder liep dan
Anders was het een Gele Moordkabouter geweest
En met zoveel Gele kabouters is het nogal moeilijk de dader aan te wijzen.... Daar moet Colombo aan te pas komen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vraag me af wat dan voor wilde verhalen op zouden duiken.
kabouter valt letterlijk uit de lucht en moord !!
maar die ruimt echt nog niet op, verstopt zich steeds meer.....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica mompelt iets over iets groens in je tuin....
dan zal ik dat eens proberen......quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef nokwanda het volgende:
Wat die gele kabouters eten weet ik niet hoor.
Maar die groene eten alleen maar rookworst... van de Hema. Anders niks. Maar dan knappen ze de boel ook wel voor je op.
Aldus een user van het forum op die sitequote:Toen ik dus vannacht naar huis fietste waren er net twee mensen bezig (j+m, leken studenen en hadden geen Limburgs accent) om kabouters op het dak van de annakerk (kruispunt bij Brusselse Poort) te plaatsen. Ze wilde niet zeggen wat het idee erachter was, maar dat zou nog bekend gemaakt worden, afwachten dus. Ik kreeg ieg wel een kabouter mee dus die heeft meteen maar mijn kamer in beslag genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |