In de competitie na vijf wedstrijden. Toen had Ajax al verloren van Feyenoord, AZ en thuis gelijkgespeeld tegen ADO. Nou, toen was het al gedaan...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:40 schreef jimjim1983 het volgende:
na hoeveel wedstrijden haakten we eigenlijk al af voor de titel?![]()
Maar we hadden toen al wel twee schitterende uit overwinningen geboekt op RBC en Willem IIquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
In de competitie na vijf wedstrijden. Toen had Ajax al verloren van Feyenoord, AZ en thuis gelijkgespeeld tegen ADO. Nou, toen was het al gedaan...
Voor sommige clubs is RBC een Angstgegner hè!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar we hadden toen al wel twee schitterende uit overwinningen geboekt op RBC en Willem II![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Ga terug naar je botervloot daar in Rotterdam.![]()
![]()
Ik denk persoonlijk dat Ajax Blind niet mag ontslaan, en dat hij nog een seizoen krediet moet krijgen. Na één seizoen kan je iemand niet wegsturen vind ik. Helemaal niet nu het er op ljikt dat Ajax CL (voorronde) gaat halen, en de Amstel (want het blijft voor mij de Amstel) Cup gaat winnen. Ik hoop dat Blind nog een jaar kan blijven, en zich daarin kan bewijzen met sowieso de titel.
Als hij ontslagen zou worden, zou ik absoluut niet ontevreden zijn met de komst van Henk ten Cate, wat hij is een topcoach.
Precies wat ik ook zei, Blind heeft nog vertrouwen nodig, en dat kan ie volgend seizoen dan benutten. Ik weet zeker dat hij het volgend seizoen veel beter gaat doen, dan dit seizoen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef vinnie06 het volgende:
Iedereen heeft het over de 'grote' fouten van blind. Ik vind dat hij wat onzeker overkomt veel blessures heeft gehad en veel onzin spelers van koeman moest wegwerken, maar wel steeds zekerder overkomt (misschien wat emotioneel, zoals na de scheidsrechtelijke blunders van een paar wedstrijden terug) maar ik zie hem nu al groeien.
HtC vind ik ook goed als die er komt, maar ik vind een jaar blind ook geen ramp met alle nieuwe spelers die komen. nog een jaar jakkie vind ik veel erger
Vertrouwen, en dat is bij mij wel gegroeid de laatste tijd. PSV kunnen we pakken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor. Dat we voorronde CL halen is wel bijna zeker, maar de AC winnen van PSV doen we echt niet zomaar hoor.
We hebben de laatste tijd ook veel te bespreken.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toen had Ajax al verloren van Feyenoord
maar als het op de belangrijkste wedstrijden op het eind er op aankomt dan zijn ze als vanouds weer die kakkerlakken de baasquote:
HOPPAAAAAquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef WEST het volgende:
[..]
maar als het op de belangrijkste wedstrijden op het eind er op aankomt dan zijn ze als vanouds weer die kakkerlakken de baas7-2 afgdroogt en opgeruimt
![]()
![]()
![]()
Dat is het verschil tussen een topclub en een subtopper hequote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef WEST het volgende:
[..]
maar als het op de belangrijkste wedstrijden op het eind er op aankomt dan zijn ze als vanouds weer die kakkerlakken de baas7-2 afgdroogt en opgeruimt
![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een topclub en een subtopper he![]()
ja dat weet ik ook zeker.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:12 schreef Nega het volgende:
Ik weet zeker dat hij het volgend seizoen veel beter gaat doen, dan dit seizoen.
quote:
daar let ik niet op ik let er wel op als erquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Check de PI, het was spottend bedoeld.
Weetje niet meer dat Ajax 6e werd een paar seizoenen geleden? Dus dat kan wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook zeker.
slechter kan namelijk niet.
ja ze kunnen ook nog degraderenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef Nega het volgende:
[..]
Weetje niet meer dat Ajax 6e werd een paar seizoenen geleden? Dus dat kan wel.
moeten ze niet gelijk spelen tegen RBC hequote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ze kunnen ook nog degraderenmaar dat is is mijn punt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |