Ja joh! Jaloers? Nooit tot een deel 2 gebracht?quote:
Anders post je ff 2x hetzelfde, zo krijg ik ook wel een deel 2 van al m'n topicsquote:Op donderdag 27 april 2006 01:49 schreef Vava het volgende:
nee, je moet op de UNI zitten om normaal ABN te kunnen praten en iets van verstand mee te hebben gekregen
Deel 4 is m'n maxquote:Op donderdag 27 april 2006 01:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja joh! Jaloers? Nooit tot een deel 2 gebracht?
Jaquote:Op donderdag 27 april 2006 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders post je ff 2x hetzelfde, zo krijg ik ook wel een deel 2 van al m'n topics![]()
is dat zo, ik kan het nergens vinden in de policyquote:Op donderdag 27 april 2006 01:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Jalaatste post uit een gesloten topic mag je herhalen in een volgend deel
![]()
Vooruit dan maar omdat je zo lief bentquote:Op donderdag 27 april 2006 01:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Jalaatste post uit een gesloten topic mag je herhalen in een volgend deel
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is dat zo, ik kan het nergens vinden in de policy
volgens mij is het gewoon jou kut kloon. iedere keer als dat kind opduikt post je er gelijk achteraanquote:
Ja zeg! Wat dacht je nou! Succestopicquote:Op donderdag 27 april 2006 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
ow ik dacht ik open wel een deel 2, jij doet het toch niet
ja maar ik had je een beetje onderschat denk ik enzoquote:Op donderdag 27 april 2006 01:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja zeg! Wat dacht je nou! Succestopic![]()
Klopt, staat in mijn eigen policyquote:Op donderdag 27 april 2006 01:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is dat zo, ik kan het nergens vinden in de policy
dan herhaal ik ook mijn post ffquote:Op donderdag 27 april 2006 01:52 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon jou kut kloon. iedere keer als dat kind opduikt post je er gelijk achteraan.
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat mag je nog meer van jou policy, misschien moeten we vanacht die van jou maar aanhouden!!
dan herhaal ik ook mijnjou post ffquote:Op donderdag 27 april 2006 01:52 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
dan herhaal ik ook mijn post ff
half fok! is een kloon van yvonne
deze moet dicht,volgens de policy mag er ook geen nieuwe reeks gestart wordenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat mag je nog meer van jou policy, misschien moeten we vanacht die van jou maar aanhouden!!
no shit sherlockquote:Op donderdag 27 april 2006 01:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
deze moet dicht,volgens de policy mag er ook geen nieuwe reeks gestart worden.
regel 1: er zijn geen regelsquote:Op donderdag 27 april 2006 01:55 schreef NeoPhythe het volgende:
hehe of start een topic met de polecy erinde nieuwe bagger regels
Regel 1quote:Op donderdag 27 april 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:59 schreef guitarist.nl het volgende:
# Offtopic blijven.
# Spammen en/of crossposten is gewenst.
# Begin en doe mee aan flamewars.
# Privélogs, mails, privegegevens, etc. horen niet privé te zijn en blijven.
# Heb geen respect voor je medeFOK!kers, laat ze niet in hun waarde, en wees onnodig persoonlijk kwetsend of storend tegenover anderen. Ga in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
# Quote niet relevante delen van een bericht en voeg nooit een (passende) reactie toe.
# Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet gestaan (mits geshopt).
goed lezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:00 schreef NeoPhythe het volgende:
je valt in herhaling
blijf dan dat laatste uurtje ook ffquote:Op donderdag 27 april 2006 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
om half 3 ga ik slapen
doe je sig eens normaalquote:Op donderdag 27 april 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
blijf dan dat laatste uurtje ook ff
3 uur baggertijd
wie dan??quote:Op donderdag 27 april 2006 02:10 schreef Vava het volgende:
Als ik bans uit kon delen wist ik nu al aan wie![]()
![]()
![]()
![]()
Wiequote:Op donderdag 27 april 2006 02:10 schreef Vava het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijquote:Op donderdag 27 april 2006 02:10 schreef Vava het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |