Welke idioot heeft jou unbanned?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
En mij, en mij, zal je mij missen lieverd
en onze date[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als het moet kan je het redelijk snel voor elkaar hebben hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoesnel, heb ook nog een tosti in het apparaat zitten.
Ik was je gewoon vergetenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
ben je mij vergeten, vind je me tof of geef ik het goeie voorbeeld?
Dribbel stond al in het lijstje, en ik neem aan dat je geen schisofreen bent. Dus zak jij ook maar een end de grond inquote:Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
En mij, en mij, zal je mij missen lieverd
en onze date[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Even een aantekening in de notes gezet, één dribbel is genoeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Idioot, ik vind nikky best lief hoor![]()
Zo kun je het ook beschouwen jaquote:
Wil je Drabbel_ dan unbannen ?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een aantekening in de notes gezet, één dribbel is genoeg.
Nogmaals, goed topicquote:Op woensdag 26 april 2006 23:48 schreef Vava het volgende:
Joh! Ik moet vaker zulke topics openenzo kom ik nog eens wat te weten
Nee.quote:
En ik had zelfs een banrisico ingecalculeerdquote:
Eerder een TTT risico imoquote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
En ik had zelfs een banrisico ingecalculeerd![]()
Zorgen dat ie optieft.quote:
Tja, het gaat er om wat jij verstaat onder 'Diep van binnen'...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Diep van binnen hou je van me, ik weet het, daarom vind ik je lief he
kusje
Mijn lippen op die van yvonne en mijn tong zo diep naar binnen dat ze bijna stiktquote:Op woensdag 26 april 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, het gaat er om wat jij verstaat onder 'Diep van binnen'?
Een beetje doordenken en je had allang een ban gehad als ik Admin was![]()
Admins en doordenken, spijker en kopquote:Op woensdag 26 april 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, het gaat er om wat jij verstaat onder 'Diep van binnen'...
Een beetje doordenken en je had allang een ban gehad als ik Admin was![]()
Doodswens, ban. Ook weer opgelost.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn lippen op die van yvonne en mijn tong zo diep naar binnen dat ze bijna stikt
Waarquote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doodswens, ban. Ook weer opgelost.

Wie ben jijquote:Op donderdag 27 april 2006 00:07 schreef Vava het volgende:
Maarhebben jullie gezien dat
Lucille
nog lekker even door is gegaan met bannen
Flikker op. Je bent gewoon een mannetje die direkt van het forum afgeflikkerd dient te worden, en blij mag zijn met een ban van 24 uur.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeuren om bans vind ik ook wel een ban waardig![]()
Ja hoiquote:
Niet ?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja hoierg cool
Maar ik ben geen admin, bij mij hoef je niet te slijmen hoor![]()
Nee, volgens mij ben je erg roodgeorienteerdquote:Op donderdag 27 april 2006 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet ?![]()
Maar je bent toch rood ?
Of bloos je alleen maar![]()
Het kan ook zijn dat ik moe benquote:Op donderdag 27 april 2006 00:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben je erg roodgeorienteerden zie je dingen anders dan ze in werkelijkheid zijn
Laten we het daar maar op houden want ik ben echt gewoon zwartquote:
Je bent een negerquote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden want ik ben echt gewoon zwart![]()
Knalroze?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je altijd nog verven
dan maak ik je rozenet een biggetje
![]()
Nee sorrie, daar bedank ik voorquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het mag ook ietsje donkerder zijn, dat je toch nog een soort van negerbiggetje bent![]()
Verdomme nou moet ik je nog gaan omkopenquote:
Nee, dan zit je echt verkeerd dus doe geen moeitequote:Op donderdag 27 april 2006 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verdomme nou moet ik je nog gaan omkopen
En ik had nog wel zo'n hoop dat het gratis ging lukken
lollies ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |