abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37329612
vervolg van Fok!Dieetclub deel 91

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:

Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 27-04-2006 13:32:29 ]
pi_37329680
Zo! Deel 100 komt echt snel! Kom maar op met die chocola!

Wil een van de modjes die afbeelding werkend krijgen? Ik weet namelijk niet hoe ik dat zo snel moet doen . Dank .
pi_37329987
Nog even hier de reactie voor Fuente:

Tja, Fuente, ik ben tot nu toe zoveel afgevallen omdat ik mijn eetpatroon heb aangepast en regelmatig, gezond en niet te veel probeer te eten. Verder ben ik meer gaan bewegen.
Misschien heb je hieraan een houvast:
ontbijt: 2 boterhammen + licht beleg (of iets vergelijkbaars)
lunch: 3 boterhammen + licht beleg (of iets vergelijkbaars)
avondeten: 150 g gekookte aardappelen / rijst / paste + 200 gram groente + 75 gram vlees (of iets vergelijkbaars)
Tussendoor: 2/3 stuks fruit en 2/3 stuks melkproducten
Ik deed eerst aan hardlopen tot 3 keer in de week maar toen ik eenmaal 10 km achterelkaar kon hardlopen kreeg ik een knieblessure dus dat heb ik moeten vervangen door andere dingen zoals sportief wandelen, fietsen, skaten. Verder doe ik nog aan badminton en spinning (en heb ik skateles). Ik doe ook 4x in de week krachttraining in de vorm van yoga.
Succes zo met afvallen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 april 2006 @ 23:31:36 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37330269
Toch nog even een voor de Vakantie Postje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37331746
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:15 schreef Pandorah het volgende:
Zo! Deel 100 komt echt snel! Kom maar op met die chocola!

Wil een van de modjes die afbeelding werkend krijgen? Ik weet namelijk niet hoe ik dat zo snel moet doen . Dank .
eventjes de kale url met het 'voeg een afbeelding toe knopje' invoeren.
  donderdag 27 april 2006 @ 00:27:20 #6
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37331996
Bij deel 100 hoop ik onder de 70 kg te zijn

Ik moet toch wel zeggen dat er bij mij de laatste tijd een belangrijke verandering heeft plaats gevonden Normaal was 't het einde van het einde als ik een koekje nam en dan voelde ik me dus behoorlijk rot. Niet dat ik dan meteen stopte met gezond eten, maar was er niet bepaald blij mee

Nu kan ik het hele gebeuren een stuk nuchterder zien en merk ik dat ik nog steeds afval als ik iets lekkers neem Dit komt ook doordat ik over de gehele dag gezien een stuk gezonder eet. Normaal was het ongezond eten (bv 's avonds nooit eens een volledige maaltijd) en daarbiij ook nog eens veel snoepen.
  donderdag 27 april 2006 @ 06:49:35 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_37334658
TVP
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37334681
TVP
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 07:36:51 #9
43556 miss_dynastie
pi_37334832
Rewimo, heel veel plezier
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 07:42:38 #10
13151 crew  Rewimo
pi_37334861
Dank je wel!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37335035
Jojogirl, dit motiveert wel heel slecht Maak van je startgewicht gewoon het hoogste gewicht en probeer straks dan vanaf daar af te vallen.

En ik heb precies hetzelfde, poohy! Al die destructieve dieetverknallende negatieve gedachten als 'ik heb nu 1 bonbon gehad en dùs is mijn hele dieet mislukt' die bestaan niet meer En daar ben ik héél erg blij mee, dat was een enorme stap in de goede richting voor mijn gevoel.

Rewimo veel plezier en ik wens je vele gezonde uurtjes toe

Het uit eten gisteren was erg lekker (dat viel me mee) en ik heb mijn bord maar 3/4e leeggegeten, maar 's avonds had ik enorme buikpijn en echt heel erg vies stinkende diarree En nu ben ik nog steeds beroerd. Lekker....uit eten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37335047
Oh ja, en ik heb gisteren op straat iemand gereanimeerd Gewoon. Zomaar. Hij lag daar toch.

Twee uur erna zat ik nog steeds te shaken van de adrenalinerush
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37335171
Rewimo, veel plezier op vakantie!

En bedankt voor de tips dames! Kzal er toch aan moeten geloven, gezond eten. Begin zo maar eens met 2 boterhammetjes en een glas melk .

Isabeau, jeetje joh! Weet je nog hoe het is afgelopen met die persoon?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 27 april 2006 @ 08:31:26 #14
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37335215
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Jojogirl, dit motiveert wel heel slecht Maak van je startgewicht gewoon het hoogste gewicht en probeer straks dan vanaf daar af te vallen.
Ja, maar als ik dat doe weet ik toch dat dat puur van de zwangerschap was en niet m'n eigen overgewicht dat ik kwijt ben. Dan ben ik ook niet trots als ik eronder zit. En vlak voor ik zwanger werd was ik alweer een paar kilo kwijt en woog ik 88, dus dit is gewoon m'n gewicht van vorige zomer en een mooi startpunt. Het moet toch wel te halen zijn om weer op die 91 te zitten binnen afzienbare tijd na de bevalling, zeker met al het vocht dat ik vasthoud.

voor alle vakantiegangers, veel plezier
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 09:06:10 #15
13151 crew  Rewimo
pi_37335692
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik heb gisteren op straat iemand gereanimeerd Gewoon. Zomaar. Hij lag daar toch.

Wat goed joh, ik bedoel dat je niet in paniek raakt op zo'n moment (moet je toch altijd maar afwachten als het echt is...) en een geluk voor die man dat jij er was

Heb je gehoord hoe het met hem is inmiddels?

Bedankt voor alle vakantiewensen Ik blijf jullie tot en met vanavond nog lastigvallen hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 09:07:40 #16
13151 crew  Rewimo
pi_37335718
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:31 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, maar als ik dat doe weet ik toch dat dat puur van de zwangerschap was en niet m'n eigen overgewicht dat ik kwijt ben. Dan ben ik ook niet trots als ik eronder zit. En vlak voor ik zwanger werd was ik alweer een paar kilo kwijt en woog ik 88, dus dit is gewoon m'n gewicht van vorige zomer en een mooi startpunt. Het moet toch wel te halen zijn om weer op die 91 te zitten binnen afzienbare tijd na de bevalling, zeker met al het vocht dat ik vasthoud.

voor alle vakantiegangers, veel plezier
Ik was maar 6 kilo aangekomen tot week 36 of zo. En toen nog 7 kilo vocht erbij in de laatste weken Een week na de bevalling, toen ik weer thuis was, zat ik 5 kilo onder mijn startgewicht Het kan dus best meevallen
pi_37336252
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:

Ok. Ik snap dat je zat te shaken.
Maar goed gedaan joh. Hoe is het met desbetreffend persoon afgelopen?
pi_37336288
Hoppa Isabeau
Die meneer heeft mazzel gehad dat jij daar net liep

Ik ben gisteren ook uit eten geweest met TARA's pappa was wel lekker, maar vooral heeel gezellig
pi_37336292
Bij deel honderd MOET ik vanmezelf gewoon 8 wegen.
Gisteren een portie gebakken bananen op, en een taartje
Dus dat word vandaag even flink steppen.
Anders redt ik die 80 nooit.
Zaterdag komt koniginnendag er ook nog eens bij.
Ik ga geen vet eten. No way.. Ik neem wel plaatjes peperkoek mee in mijn tas En een fles water voor tussen de wijn door!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 april 2006 @ 09:40:32 #20
13151 crew  Rewimo
pi_37336402
Ik heb gisteren twee keer soep aan me voorbij laten gaan. Wel een kroket gegeten bij de lunch Aan de andere kant dan weer geen tussendoortjes kunnen eten. En 's avonds geen toetje, alleen cappuchino
  donderdag 27 april 2006 @ 09:45:33 #21
80407 glimworm
'The Shining'
pi_37336496
Hallo allemaal!!

Wat gaat dat hier hard zeg! Moet bijn 24/7 hier zijn om alles te kunnen volgen. Bij mij gaat het 'lijnen' goed.. Lijnen tussen haakjes omdat het enige dat ik doe minder snoepen en snaaien is.. (dus eet nog steeds lekker chocopasta op het brood ).
Verder ben ik goed aant sporten (moet ook wel aangezien onze douche al 2 weken wordt gerenoveerd) dus moet toch ergens kunnen douchen.. Ben ook begonnen met hardlopen.. HJet gaat moeilijk Na 3 minuten al bijna dood.. maar volgens de stie moet dat snel beter gaan!

Ik ga volgende week wegen bij mijn ouders, dus ben benieuwd.

Isa Wat gaaf van die reanimatie Hoe is het met de persoon in kwestie?
Glimmen is een keuze
pi_37336504
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed joh, ik bedoel dat je niet in paniek raakt op zo'n moment (moet je toch altijd maar afwachten als het echt is...) en een geluk voor die man dat jij er was

Heb je gehoord hoe het met hem is inmiddels?
Ja, dat dacht je maar. In mijn hoofd was ik echt helemaal in paniek. Niemand die me kon helpen, niemand die wist wat te doen (112 was al wel gebeld) en toen ik naast die man zat en constateerde dat ik gewoon geen halsslagader kon voelen/vinden (nou ja, er klopte iets niet ) en hij ook echt niet leek te ademen was ik echt wel in paniek. Heb ook nog naar iemand gesnauwd die zei dat ik hem in de stabiele zijligging moest leggen Maar ja er zat niets anders op dan te gaan reanimeren en heb dus snel z'n jas open geritst en ben maar begonnen. En na 10 keer drukken bedacht ik me dat ik nog in zijn mond had moeten kijken of er niets vastzat en en...nou ja, er schiet van alles door je heen en ik was eigenlijk best in paniek. Maar dat zag niemand denk ik Maar goed, de man is afgevoerd en verder weet ik niets. En ik heb cappucinno gekregen van een koffiezaakje dat uitkijkt op de plek waar die man lag
pi_37336595
Zou reanimeren goed voor je lijn zijn? (heb nu wel pijn in mijn schouders en bovenarmen)
pi_37336708
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:

En ik heb precies hetzelfde, poohy! Al die destructieve dieetverknallende negatieve gedachten als 'ik heb nu 1 bonbon gehad en dùs is mijn hele dieet mislukt' die bestaan niet meer En daar ben ik héél erg blij mee, dat was een enorme stap in de goede richting voor mijn gevoel.

Rewimo veel plezier en ik wens je vele gezonde uurtjes toe

Het uit eten gisteren was erg lekker (dat viel me mee) en ik heb mijn bord maar 3/4e leeggegeten, maar 's avonds had ik enorme buikpijn en echt heel erg vies stinkende diarree En nu ben ik nog steeds beroerd. Lekker....uit eten
Veel mensen zullen zeggen, misschien kan je die dingen niet verdragen, maar ik zou eerder denken aan een voedselvergiftiging. Geloof me ik heb bij verschillende restaurants gewerkt en ook bij een bakker. Bij de meeste zaken is de hygiëne echt om van te huilen. Daarom ga ik ook zelden tot nooit uit eten
pi_37336730
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:54 schreef Emu het volgende:

Veel mensen zullen zeggen, misschien kan je die dingen niet verdragen, maar ik zou eerder denken aan een voedselvergiftiging. Geloof me ik heb bij verschillende restaurants gewerkt en ook bij een bakker. Bij de meeste zaken is de hygiëne echt om van te huilen. Daarom ga ik ook zelden tot nooit uit eten
Ik kijk ook de Smaakpolitie Maar ik vrees dat je gelijk hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')