eventjes de kale url met het 'voeg een afbeelding toe knopje' invoeren.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:15 schreef Pandorah het volgende:
Zo! Deel 100 komt echt snel! Kom maar op met die chocola!![]()
Wil een van de modjes die afbeelding werkend krijgen? Ik weet namelijk niet hoe ik dat zo snel moet doen. Dank
.
Ja, maar als ik dat doe weet ik toch dat dat puur van de zwangerschap was en niet m'n eigen overgewicht dat ik kwijt ben. Dan ben ik ook niet trots als ik eronder zit. En vlak voor ik zwanger werd was ik alweer een paar kilo kwijt en woog ik 88, dus dit is gewoon m'n gewicht van vorige zomer en een mooi startpunt. Het moet toch wel te halen zijn om weer op die 91 te zitten binnen afzienbare tijd na de bevalling, zeker met al het vocht dat ik vasthoud.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Jojogirl, dit motiveert wel heel slechtMaak van je startgewicht gewoon het hoogste gewicht en probeer straks dan vanaf daar af te vallen.
Wat goed joh, ik bedoel dat je niet in paniek raakt op zo'n moment (moet je toch altijd maar afwachten als het echt is...) en een geluk voor die man dat jij er wasquote:Op donderdag 27 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik heb gisteren op straat iemand gereanimeerdGewoon. Zomaar. Hij lag daar toch.
Twee uur erna zat ik nog steeds te shaken van de adrenalinerush![]()
Ik was maar 6 kilo aangekomen tot week 36 of zo. En toen nog 7 kilo vocht erbij in de laatste wekenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:31 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, maar als ik dat doe weet ik toch dat dat puur van de zwangerschap was en niet m'n eigen overgewicht dat ik kwijt ben. Dan ben ik ook niet trots als ik eronder zit. En vlak voor ik zwanger werd was ik alweer een paar kilo kwijt en woog ik 88, dus dit is gewoon m'n gewicht van vorige zomer en een mooi startpunt. Het moet toch wel te halen zijn om weer op die 91 te zitten binnen afzienbare tijd na de bevalling, zeker met al het vocht dat ik vasthoud.voor alle vakantiegangers, veel plezier
Ok. Ik snap dat je zat te shaken.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, en ik heb gisteren op straat iemand gereanimeerdGewoon. Zomaar. Hij lag daar toch.
Twee uur erna zat ik nog steeds te shaken van de adrenalinerush![]()
Ja, dat dacht je maar. In mijn hoofd was ik echt helemaal in paniek. Niemand die me kon helpen, niemand die wist wat te doen (112 was al wel gebeld) en toen ik naast die man zat en constateerde dat ik gewoon geen halsslagader kon voelen/vinden (nou ja, er klopte iets nietquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed joh, ik bedoel dat je niet in paniek raakt op zo'n moment (moet je toch altijd maar afwachten als het echt is...) en een geluk voor die man dat jij er was![]()
Heb je gehoord hoe het met hem is inmiddels?
Veel mensen zullen zeggen, misschien kan je die dingen niet verdragen, maar ik zou eerder denken aan een voedselvergiftiging. Geloof me ik heb bij verschillende restaurants gewerkt en ook bij een bakker. Bij de meeste zaken is de hygiëne echt om van te huilen. Daarom ga ik ook zelden tot nooit uit etenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Jojogirl, dit motiveert wel heel slechtMaak van je startgewicht gewoon het hoogste gewicht en probeer straks dan vanaf daar af te vallen.
En ik heb precies hetzelfde, poohy!Al die destructieve dieetverknallende negatieve gedachten als 'ik heb nu 1 bonbon gehad en dùs is mijn hele dieet mislukt' die bestaan niet meer
En daar ben ik héél erg blij mee, dat was een enorme stap in de goede richting voor mijn gevoel.
Rewimo veel plezier en ik wens je vele gezonde uurtjes toe
Het uit eten gisteren was erg lekker (dat viel me mee) en ik heb mijn bord maar 3/4e leeggegeten, maar 's avonds had ik enorme buikpijn en echt heel erg vies stinkende diarreeEn nu ben ik nog steeds beroerd. Lekker....uit eten
Ik kijk ook de Smaakpolitiequote:Op donderdag 27 april 2006 09:54 schreef Emu het volgende:
Veel mensen zullen zeggen, misschien kan je die dingen niet verdragen, maar ik zou eerder denken aan een voedselvergiftiging. Geloof me ik heb bij verschillende restaurants gewerkt en ook bij een bakker. Bij de meeste zaken is de hygiëne echt om van te huilen. Daarom ga ik ook zelden tot nooit uit eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |