Inderdaad. That's the spiritquote:Op donderdag 27 april 2006 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Persoonlijk verwacht ik altijd dat het énorm kut wordt. Dan kan het alleen maar meevallen.
Waar gaat dit allemaal over??quote:Op woensdag 26 april 2006 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik vreesde al dat dat het zoveelste potentieel leuke topic van mij in ONZ zou zijn waar niemand aan meedeed... maar ik sta niet meer alleen in die topic nu!
Buup, je moet je users echt eens even een schop onder hun creatieve kont geven hoor...
Ik heb een creatief topic geopend buiten dit subforum. Alleen zijn Erik en ik de enige creatievelingen daarin... wel jammer dat een topic met potentie door zoveel creatief impotente mensen wordt bezocht danquote:Op donderdag 27 april 2006 04:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar gaat dit allemaal over??
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
Oh, en voor wie het in de vorige topic heeft gemist, hier was ik even creatief voor bezig:
Gelukskoekjes van Fok!kers
Je hebt een topic in ONZ geopend......quote:Op donderdag 27 april 2006 07:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een creatief topic geopend buiten dit subforum. Alleen zijn Erik en ik de enige creatievelingen daarin... wel jammer dat een topic met potentie door zoveel creatief impotente mensen wordt bezocht dan
Het ging om deze topic trouwens:
[..]
vanhetzelfdequote:Op donderdag 27 april 2006 07:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gdmrg - n
Ja! Maar gezien het vereiste creativiteitsgehalte, had ik hem beter hier kunnen posten volgens mijquote:Op donderdag 27 april 2006 07:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je hebt een topic in ONZ geopend......
Nou, punt1: Het is ONZ...quote:
Maakt het nog iets uit dat ik het deed, zodat Bupa ook eens een leuke topic kon lezen in zijn subforum, in plaats van alle bagger die hij anders moet sluiten?quote:Op donderdag 27 april 2006 07:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, punt1: Het is ONZ...
En voor alle andere punten, zie punt1
Goed topic.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
Oh, en voor wie het in de vorige topic heeft gemist, hier was ik even creatief voor bezig:
Gelukskoekjes van Fok!kers
Snel installeren dusquote:Op donderdag 27 april 2006 16:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed topic.
Het is dat ik momenteel geen Photoshop/Photopaint op mijn pc heb staan, maar als ik dat wel heb, zal ik eens kijken wat ik kan maken.
Was ik er toen ook bij?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
't Is hier wel eens gezelliger geweest.
You like cracking wise, eh?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Schelden is net als kleren:
Niks van aantrekken.
quote:Fulltime schoonmaker gezocht voor afwisselend werk in de auto met collega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |