quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Adelante het volgende:
ik denk er komt iets van "tieten eens zien"
Dat was het eerste dat in je opkwam?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Adelante het volgende:
ik denk er komt iets van "tieten eens zien"
OMG het is weer een gezellige dag zie ikquote:Op woensdag 26 april 2006 21:17 schreef Vava het volgende:
nog users over![]()
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
jaquote:
Is Dirkh weer crew?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef Jump het volgende:
de blauwe, rode, donkerblauwe en een roze laat ze over
Jij niet alleenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:21 schreef troma78 het volgende:
ik had trouwens ook een andere vraag verwacht
roze/paars. nikky dusquote:
tsssk, en shmoops dan!quote:
OH, helpquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Lucille het volgende:
Nu pas een topic, ik zat al te wachten op dit topic.
En nee, ik ga iedereen bannen
Ik was al bang dat ik hier een ban om zou krijgenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Lucille het volgende:
Dat is toch gewoon donkerblauw?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Lucille het volgende:
i know u gonna want mequote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
De laatste is alweer 10 minuten geleden, hoe lang zal het nog duren tot de volgende ban!
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef Vava het volgende:
Ik heb ook nog nooit een ban gehad, maar nu we toch allemaal geband gaan worden![]()
Nou nouquote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
i know u gonna want me
Liedje van tiga![]()
Op les bij Lucillequote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef buitenbeentje het volgende:
Lekker de zweep er over. Dat zal ze leren, dat werkschuw tuig.![]()
vastquote:Op woensdag 26 april 2006 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
U krijgt adminrechten bij het plaatsen van 25 bans binnen anderhalf uur
Iets met Egyptequote:
Sinds waarneer heb je wat aan dubbele admin rechtenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 stuksquote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
Zijn er al; tieten gepost?
Jaaaaa dat is het!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had uw tepel zo gister gezien, JEZUS wat geil!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
neenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
Rood kleurtje dan, mierenneukerquote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds waarneer heb je wat aan dubbele admin rechten
Nog steeds niet. Paar bannetjes, paniek, maar nog steeds geen tieten.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
tsjongejongejonge.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:42 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik had uw tepel zo gister gezien, JEZUS wat geil!![]()
Wat let je?quote:
Code #125quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef Misstique het volgende:
Mooi zo. De bezem er door. Goed bezig.
Je hebt toch een digicam? En je hebt tieten. Ik zie een eenvoudig optelsommetjequote:
biertietuh... duhquote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Mastertje het volgende:
Waarom zijn alle vrouwen voor?
drabbel_ teveel op andere user lijkende nick, mag een andere naam uitzoeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef yvonne het volgende:
Heeft ie Dribbel en Paultjuhh al gebanned?
Heeft hij even tijd om mooie foto's te makenquote:
Geen zin inquote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt toch een digicam? En je hebt tieten. Ik zie een eenvoudig optelsommetje![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Jump het volgende:
hier twee tieten in bovenaanzicht
[afbeelding]
Omdat Dago.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
ik wil weten waarom jij een "liefbeest" bent
Tsk!quote:
Re is cute, de rest mag wmb dood.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:46 schreef Mastertje het volgende:
[..]
drabbel_ teveel op andere user lijkende nick, mag een andere naam uitzoeken.
dribbel_ week FOT
re week FOT
juiced week FOT
_gromit_ week FOT
Allen wegens baggeren en topicverkloten.
Wel jammer van re![]()
Okay okay, omdat je zo aandringt, bij deze en geheel op eigen risicoquote:
Langzame pijnlijke dood graagquote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heb je ook al de middelen ?
Kettingzaag of ga je toch liever voor gif ?
Het was de bedoeling maar ze komen niet echt doorquote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
Komen er eindelijk tieten?
Gaat het weer beter met je schouder?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
Om te beginnen Martel je ze door ze te bellen een een gesprekje te hebben over hun forum gedrag.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef yvonne het volgende:
Ze heeft zoveel geld in der tieten gepompt, dat ze geen geld meer over heeft voor schoenenquote:
Whehehehehequote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef Jump het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind de meest wansmakelijke foto's
En ze lekt ook nog eens op d'r broekquote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze heeft zoveel geld in der tieten gepompt, dat ze geen geld meer over heeft voor schoenen.
O bah!!! Die megatepels van die linkerquote:Op woensdag 26 april 2006 21:55 schreef Jump het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind de meest wansmakelijke foto's
Je kan er gerust 2 sixpackts op zettenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Vava het volgende:
En om het geheel nog even compleet te maken:
Tits and beer![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het loopt alleen wel uit op een ordinair tietentopicquote:
Volgens mij staat haar slokdarm in rechtstreekse verbinding met haar voorgevelquote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Vava het volgende:
En om het geheel nog even compleet te maken:
Tits and beer![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit schrikt zelfs de meest productieve koe af...quote:
Wijnquote:
quote:
quote:
Met dezelfde smileyquote:
dat kan niet inderdaad, zelfs met een Luus titel nog wel: to infinity!!!!! (and beyondquote:Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef Vava het volgende:
Mijn topic loopt uit op een ordinaire tietenshowplek![]()
Waar blijven jouw tieten?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef Vava het volgende:
Mijn topic loopt uit op een ordinaire tietenshowplek![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat kan niet inderdaad, zelfs met een Luus titel nog wel: to infinity!!!!! (and beyond)
[afbeelding]
O neequote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat kan niet inderdaad, zelfs met een Luus titel nog wel: to infinity!!!!! (and beyond)
[afbeelding]
Leuke plantenbakkenquote:
quote:
Dan vliegt ze weg en kan je haar 200 meter verderop op gaan halenquote:
Met exact dat geluid als wanneer je een volgeblazen ballon loslaatquote:Op woensdag 26 april 2006 22:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan vliegt ze weg en kan je haar 200 meter verderop op gaan halen
Jaaaaquote:Op woensdag 26 april 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met exact dat geluid als wanneer je een volgeblazen ballon loslaat.
Das ook niet ontopicquote:
je bent deze vergeten:quote:
Titbullsquote:
Zeg! Er wordt in mijn eerste succestopic niet om een slotje gevraagdquote:
opgelostquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeg! Er wordt in mijn eerste succestopic niet om een slotje gevraagd![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
je bent deze vergeten:
r
guitarist.nl
Paultjuh
dribbel
pussydeluxe
ratelslangetje
Kutusre, zelfde, en nu ontopicquote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen kut kloon
Whahahahaquote:Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lucille heeft er wel een boek over geschreven:
[afbeelding]
ik post ook wel nuttige dingen hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kutusre, zelfde, en nu ontopic
Lucilles tits!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ga ff met een paar kammeraden de kroeg in
Kom je terug, heb je een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
Voor die beroerde spelling wel jaquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ga ff met een paar kammeraden de kroeg in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Russen die eigenlijk Ruusen willen zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kammeraden... Misschien een vriendenclubje van kappers?
Geef hem dan bij zijn ban de Spellingwijzer meequote:
Zet ff op mn lijstje dan'quote:Op woensdag 26 april 2006 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Kan je hier ook banrequests doen? Pussydeluxe en Tommeke passen namelijk wel in het rijtje.
Hup lekkere hinkepink, bannen. Is goed voor je postcount en je doet nog goed werk ook.
HOIIII yvonnuhquote:Op woensdag 26 april 2006 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet ff op mn lijstje dan'
guitarist.nl
Paultjuh
dribbel
pussydeluxe
ratelslangetje
Zeuren om bans vind ik ook wel een ban waardigquote:Op woensdag 26 april 2006 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Kan je hier ook banrequests doen? Pussydeluxe en Tommeke passen namelijk wel in het rijtje.
Hup lekkere hinkepink, bannen. Is goed voor je postcount en je doet nog goed werk ook.
Rest zou ik niet missenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet ff op mn lijstje dan'
guitarist.nl
Paultjuh
dribbel
pussydeluxe
ratelslangetje
Kun je snel doodgaan?quote:
Welke idioot heeft jou unbanned?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
En mij, en mij, zal je mij missen lieverd
en onze date[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als het moet kan je het redelijk snel voor elkaar hebben hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoesnel, heb ook nog een tosti in het apparaat zitten.
Ik was je gewoon vergetenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
ben je mij vergeten, vind je me tof of geef ik het goeie voorbeeld?
Dribbel stond al in het lijstje, en ik neem aan dat je geen schisofreen bent. Dus zak jij ook maar een end de grond inquote:Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef Plientjuh het volgende:
[..]
En mij, en mij, zal je mij missen lieverd
en onze date[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Even een aantekening in de notes gezet, één dribbel is genoeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Idioot, ik vind nikky best lief hoor![]()
Zo kun je het ook beschouwen jaquote:
Wil je Drabbel_ dan unbannen ?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een aantekening in de notes gezet, één dribbel is genoeg.
Nogmaals, goed topicquote:Op woensdag 26 april 2006 23:48 schreef Vava het volgende:
Joh! Ik moet vaker zulke topics openenzo kom ik nog eens wat te weten
Nee.quote:
En ik had zelfs een banrisico ingecalculeerdquote:
Eerder een TTT risico imoquote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
En ik had zelfs een banrisico ingecalculeerd![]()
Zorgen dat ie optieft.quote:
Tja, het gaat er om wat jij verstaat onder 'Diep van binnen'...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Diep van binnen hou je van me, ik weet het, daarom vind ik je lief he
kusje
Mijn lippen op die van yvonne en mijn tong zo diep naar binnen dat ze bijna stiktquote:Op woensdag 26 april 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, het gaat er om wat jij verstaat onder 'Diep van binnen'?
Een beetje doordenken en je had allang een ban gehad als ik Admin was![]()
Admins en doordenken, spijker en kopquote:Op woensdag 26 april 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, het gaat er om wat jij verstaat onder 'Diep van binnen'...
Een beetje doordenken en je had allang een ban gehad als ik Admin was![]()
Doodswens, ban. Ook weer opgelost.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mijn lippen op die van yvonne en mijn tong zo diep naar binnen dat ze bijna stikt
Waarquote:Op donderdag 27 april 2006 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doodswens, ban. Ook weer opgelost.

Wie ben jijquote:Op donderdag 27 april 2006 00:07 schreef Vava het volgende:
Maarhebben jullie gezien dat
Lucille
nog lekker even door is gegaan met bannen
Flikker op. Je bent gewoon een mannetje die direkt van het forum afgeflikkerd dient te worden, en blij mag zijn met een ban van 24 uur.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeuren om bans vind ik ook wel een ban waardig![]()
Ja hoiquote:
Niet ?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja hoierg cool
Maar ik ben geen admin, bij mij hoef je niet te slijmen hoor![]()
Nee, volgens mij ben je erg roodgeorienteerdquote:Op donderdag 27 april 2006 00:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet ?![]()
Maar je bent toch rood ?
Of bloos je alleen maar![]()
Het kan ook zijn dat ik moe benquote:Op donderdag 27 april 2006 00:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben je erg roodgeorienteerden zie je dingen anders dan ze in werkelijkheid zijn
Laten we het daar maar op houden want ik ben echt gewoon zwartquote:
Je bent een negerquote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden want ik ben echt gewoon zwart![]()
Knalroze?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je altijd nog verven
dan maak ik je rozenet een biggetje
![]()
Nee sorrie, daar bedank ik voorquote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het mag ook ietsje donkerder zijn, dat je toch nog een soort van negerbiggetje bent![]()
Verdomme nou moet ik je nog gaan omkopenquote:
Nee, dan zit je echt verkeerd dus doe geen moeitequote:Op donderdag 27 april 2006 00:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verdomme nou moet ik je nog gaan omkopen
En ik had nog wel zo'n hoop dat het gratis ging lukken
lollies ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |