Hehequote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef -J-D- het volgende:
Uddel en ik kennen elkaarHij weet mijn posts op waarde te schatten. Hij begrijpt mijn punt maar voelt zich niet persoonlijk aangevallen. Hij ziet er zelfs de humor van in, indien hij dat heeft
Okquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef -J-D- het volgende:
Uddel en ik kennen elkaarHij weet mijn posts op waarde te schatten. Hij begrijpt mijn punt maar voelt zich niet persoonlijk aangevallen. Hij ziet er zelfs de humor van in, indien hij dat heeft
Laat JD maar.. *censuur*.. graag de touwtjes in handen..quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat toch zitten JD.Ik zal t niet meer doen maar laat iedereen er nou maar over op houden!
Zo wordt t er niet gezelliger op!
![]()
quote:an Murynowicz (112785701)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Costa Kraków
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
17 jaar uitstekend had een TL vergelijking van 400k, lijkt me sterk dat je dat voor 18 jaar formidabel vangt (vooral met die bijstats). Maar goed, ik kan het mis hebben. Daarnaast is 620 aan loon niet zo bijzonder. 660 aan loon had ook nog 3 weken nodig bij mij om te stijgen naar goed/redelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef maniack28 het volgende:
Dat is heel goedkoop.. 1-2 weken tot goed, dan is hij begin 18 formidabel. Dat betekend dat hij +/- 1 mil gaat opleveren, dat vind ik een nette winst
Conditie gaat nog naar goed of mss zelfs naar uitstekendquote:Michael Kämmler (73127643)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 8 310
Loon: 3 096 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Zoek maar op de TL naar formidabel defs nu.. van 18 dus.. +/- 1 mil..quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
17 jaar uitstekend had een TL vergelijking van 400k, lijkt me sterk dat je dat voor 18 jaar formidabel vangt (vooral met die bijstats). Maar goed, ik kan het mis hebben. Daarnaast is 620 aan loon niet zo bijzonder. 660 aan loon had ook nog 3 weken nodig bij mij om te stijgen naar goed/redelijk
ik zag een leuke YP winger, TSI 3k of zoquote:
Geintje.quote:Sigurd Almvik (7127190)
38 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 600 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ADO'67
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: goed
Alles.quote:
Wat was het dan precies voor iets?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zag een leuke YP winger, TSI 3k of zo
die was duurder dan 2,1M
ik had net geboden op een goed/goed 560k ongeveer, want moest ff wegquote:Op donderdag 27 april 2006 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Wat was het dan precies voor iets?
Hmm deze is wel lekker prijzig aan het worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef komrad het volgende:
@Assp, dit is weer een andere maar ook erg aardig:
Toni Behm (112648267)
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 4 710
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: Turicum Rushers
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
sorry maar dan ben je niet goed wijs, hier is geen geld aan te verdienen, gaat voor 3M of zoiets wegquote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmm deze is wel lekker prijzig aan het worden.
Ik ga hem ff in de gaten houden dan weet ik wat de prijzen +- zijn.
Zulke trainies moet ik as seizoen aanschaffen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef komrad het volgende:
[..]
sorry maar dan ben je niet goed wijs, hier is geen geld aan te verdienen, gaat voor 3M of zoiets weg
hij staat nu al op 2,5M en loopt morgen pas afquote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef foetre het volgende:
[..]
3 mil tering.Jammie!!Dan ga ik er toch maar 1 met wat mindere skills zoeken.
thnx voor de info komrad
-edit- als er geen winst op te behalen is waarom kopen mensen ze dan?
U20 spelers?
Hij heeft geen koppen, hij is snelquote:Op donderdag 27 april 2006 17:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben ik nou gek, of is dit een superdeal?![]()
Christopher Liparoti (112790627) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: flag Oceania
Total Skill Index (TSI): 660
Wage: 740 ¤/week
Owner: DFG
Matches
Players
Last 5 IPs
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: poor
voor 309k!
paar weken tot excellent, koppen, goede persoonlijkheid, 17-jr, eerste week vh seizoen
Ok duidelijk verhaal komrad,weer wat geleerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef komrad het volgende:
[..]
hij staat nu al op 2,5M en loopt morgen pas af
Jonks doet dat handiger, die koopt spelers die net geen U20 zijn maar hij traint ze met een excellent def.
Multiskilled spelers zijn leuk voor je team en de mogelijke XP van U20 ook, maar stel dat je hem voor 5,5M verkoopt -> effectief 5M-3M=2M in 3-4 seizoenen training -> 500-750k/seizoen ->30-55k/w
is niet zo erg veel vooral als je bedenkt dat je met een goedkopere speler dat ook kan halen en dan nog 1,5M 4 seizoenen op de bank kan laten staan
ziek...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef komrad het volgende:
@Assp, dit is weer een andere maar ook erg aardig:
Toni Behm (112648267)
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 4 710
Loon: 960 ¤/week
Eigenaar: Turicum Rushers
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
nu al 7,5 milj op gebodenquote:Alfredo Chaparro (112904114)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 3 570
Loon: 1 000 ¤/week
Eigenaar: chunchitos
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:14 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij heeft geen koppen, hij is snel
Ik krijg steeds als advies van foetre lees je dan eens in!!!!! Ben all1 erg slecht in begrijpend en onthoudend lezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alles.. Maar het gaat steeds beter
. Heb alleen wel een oefenwedstrijd met 8-1 verloren, das wel jammer.
quote:Taking a break...
Current HT time: 2006-04-28 01:19:18
Hattrick is down for a short time for maintenance/technical problem, just a couple of minutes.
Whehe! Foreholte is mijn cluppie voor het echte voetbal!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef Grumpey het volgende:
truStopia Ballers - ForeholteA1
FOK!-onderonsje in de beker? ze waren allebei zwartgedrukt in het lijstje
ik heb ook geen enkele intentie om hem te kopen hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 23:37 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ziek...
Komrad, ga op zoek naar redelijk goede spelers
met wat geluk gaan ze rond de 250k weg, als ze eenmaal poppen dan verdien je ong 100%
Hoeveel is zo'n speler over 8 weken op uitmuntend waard? Anders is het misschien wel rendabeler om hem nu te verkopen.quote:Marcos Hernįndez (89955142) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 2 620
Loon: 1 392 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Pfff zit je niet mee he Joralf eerst je def rood en nu je mid waardeloos vorm.Dat word erg lastig zondag .quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:11 schreef maniack28 het volgende:
TSI: -130 (+2460/-2590)
Vorm: -14 (+7/-21)
WC mid naar waardeloos vormTering.. kan het nog erger worden?
Yepquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Pfff zit je niet mee he Joralf eerst je def rood en nu je mid waardeloos vorm.Dat word erg lastig zondag .
Tre trieste...quote:Ray Roe
TSI = 14 210, 22 jaar, waardeloos in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Daniel Gil Pastor
TSI = 780, 18 jaar, waardeloos in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Ok veel plezier!!kom je een beetje fris en fruitig terugquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
YepHij was al in slecht, maar ik had goede hoop dat hij zou stijgen
Ben nu weg... festival in Belgiė (zie sig)... tot zondag![]()
Wat zijn jou ratings?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:07 schreef rompompom het volgende:
[Hattrick] Deel 143: Op naar de tweede ronde!
*Kuch*
quote:Op vrijdag 28 april 2006 05:22 schreef foetre het volgende:
TU
TSI: -30 (+920/-950)
Vorm: -2 (+5/-7)
XP:+1
Verdedigen: 3 (+3/-) (1 naar uitmuntend 2 net aangekochte trainies van 17 naar goed zonder dat ze ook maar 1 wedstrijd gespeeld hebben!!!!)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 21 years, solid form, healthy A sympathetic guy who is tranquil and dishonest. Has poor experience and inadequate leadership abilities. Nationality: Nederland Total Skill Index (TSI): 17 880 Wage: 8 400 ¤/week Owner: Holloway Wanderers Warnings: 0 Injuries: Healthy Stamina: weak Goalkeeping: disastrous Playmaking: poor Passing: solid Winger: inadequate Defending: magnificent Scoring: weak Set Pieces: wretched |
Okee bedankt, ik zal eens kijken wat voor mooie opstelling ik op deze manier uit de hoge hoed kan toveren. En wat te doen met de enige wingback? Aanvallend? Of ook verdedigend? En de winger aan de kant waar geen gat valt in de verdediging?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:01 schreef Verbal_Kint het volgende:
@lemming, probeer vooral je centrale def te versterken, als hij daar niet doorheen kan komen, zal ie ook lastig tot scoren komen. bjivoorbeeld door met twee centrale defs te spelen. en dan de winger aan de kant waar een verdedigend gat valt, wellicht normaal of zelfs verdedigend opstellen.
middenvelders zou ik ook verdedigend zetten, als dat nut heeft (>zwak verdedigen).
en dan hopen op een middenveldoverwicht, veel kansen, en een goaltje, anders 0-0, beter dan verliezen
Mja mijn trainees zijn nog niet ver genoeg voor in het 1ste (Uitstekend)quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
ivo: allemaal verkopen, veel te oud om nog te trainen
lemming: wingback verdedigend, aanvallende wingbacks zijn wat mij betreft verspilde moeite. en die andere winger gewoon aanvallend zou ik doen
Mja ik heb hem vanaf Uitstekend getraind, hij veel vooruit gegaan met salaris dit seizoenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:26 schreef halleekes het volgende:
jij zit in de luxepositie dat je zulke spelers hebt...je zult je besluiot moeten nemen naar je eigen preferenties...maar als die ene bijna de helft van je salaris opslokt, zou dat voor mij een reden zijn om iemand eruit te flikkeren
als je een fatsoenlijk lange termijn beleid wilt gaan voeren, zul je die toch echt moeten verkopen en de daarop volgende daling in middenveld rating op de koop toe moeten nemen. haal ter vervanging anders enkele 19 jarige briljantjes ofzo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:24 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja mijn trainees zijn nog niet ver genoeg voor in het 1ste (Uitstekend)
En ja de 2de (Bojan) drukt best hard op de begroting (72.000 loon op een totaal salaris uitgave van 156.000)
Op de mijne nog nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:54 schreef macondo het volgende:
En eindelijk gaat er geboden worden op mijn spelertje
Gerrie de Poel (75180742)
goed verdedigen, redelijk passen maar wel 23 jaar..
Nee ni echt maar de transfermarkt is nog beetje fucked upquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:03 schreef macondo het volgende:
Hmm das niet duur toch?
En een solid playmaking, solid passing van 19 verkocht voor 408 000 ¤quote:René Paillard
TSI = 8 880 , 22 years, inadequate form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set pieces: inadequate
mijn briljant def, solid passen (Raśl Escoda (72364713)) wou gisteren ook niet voor een luttele 1,7 miljoen, terwijl ik toch al eerder soortgelijke spelers voor 1,8 en 1,9 heb verkochtquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Op de mijne nog niet![]()
Prosper Bedin 20 jaar.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Prijs maar 400.000 28-04-2006 om 11:41
Hoe check je dat dikgedrukte ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef ExCibular het volgende:
Tu was een beetje verdrietig
Vorm 4/-10
TSI 1030/-1350
Scoren + 2 waarvan een een verdediger die niet speelde.![]()
Volgens mij wordt de vorm aan het begin van het seizoen gewoon random gereset. Want de logica achter vorm dalers en stijgers is weer ver te zoeken.
PFFF hij is gewoon niet verkocht he!!!probeer het vanavond nog wel een keer!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
mijn briljant def, solid passen (Raśl Escoda (72364713)) wou gisteren ook niet voor een luttele 1,7 miljoen, terwijl ik toch al eerder soortgelijke spelers voor 1,8 en 1,9 heb verkocht
Que ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat zie je bij de het programma HAM of HT ratings.
Nou, gewoon in het programma HT ratings bijvoorbeeld..quote:
Aha, ik zie t nu. Maar zo 'gewoon' is dat voor mij niet hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, gewoon in het programma HT ratings bijvoorbeeld..
From me to you: http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htmquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aha, ik zie t nu. Maar zo 'gewoon' is dat voor mij niet hoor.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
From me to you: http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
Is die niet qua training veranderd?Kijk is naar z'n transfergeschiedenis.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik sta voor een raadsel wat betreft m'n tegenstander van zondag.
Zijn opstelling is elke week anders..
In z'n competitiewedstrijden speelde hij 3-5-2. Maar van de laatste drie wedstrijden was elke keer de taktiek anders; friendly 5-3-2, de friendly daarop weer 5-4-1 en in de beker 4-4-2..
volgens mij een loser-deftrainer die in competitie niet met 5 defs durft te spelenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik sta voor een raadsel wat betreft m'n tegenstander van zondag.
Zijn opstelling is elke week anders..
In z'n competitiewedstrijden speelde hij 3-5-2. Maar van de laatste drie wedstrijden was elke keer de taktiek anders; friendly 5-3-2, de friendly daarop weer 5-4-1 en in de beker 4-4-2..
naar New York ehquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:08 schreef -J-D- het volgende:
VK: heb jij zin om mij zondag en woensdag mn resultaat + mogelijke blessures te sms-en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |