voor een mooie ¤ 126 000quote:Luuk Joosen (112871057) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
geen idee, was wel een derby. 1MF ook nog in matig vorm. Jouw MF zouden toch zeker dezelfde ratings moeten kunnen halenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef maniack28 het volgende:
WTF! matig (zeer hoog) met pic? Hoe doe je dat?
de TV rekent bij defs de passing skill niet mee. veel meer dan 8k moet je ook niet voor een kale 18 jarige def betalenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef Oldbie het volgende:
.....en verkocht, de eerste degelijke pull van Flevo Rangers:
[..]
voor een mooie ¤ 126 000![]()
Veeeel meer dan ik had verwacht. Eind vorig seizoen stond de gemiddelde prijs op 8300![]()
maar dan nog wel lekker hoor....als je rekent op 50k en je krijgt, na aftrek, 117k dan wil ik wel even een dansje doenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de TV rekent bij defs de passing skill niet mee. veel meer dan 8k moet je ook niet voor een kale 18 jarige def betalen
wat snap je niet precies danquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef komrad het volgende:
[..]
geen idee, was wel een derby. 1MF ook nog in matig vorm. Jouw MF zouden toch zeker dezelfde ratings moeten kunnen halen
vanwege de derby speelde ik dus voor de ratings niet uit he. Speel je ook met een WTM?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]Dat haal ik bij lange na niet (uitspelend met pic). Thuisspelend met pic zou ik nu matig (laag) halen.. heb wel 1 mid in slechte vorm.
Ik had ook zoiets, alleen iets duurder.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben ik nou gek, of is dit een superdeal?![]()
Christopher Liparoti (112790627) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: flag Oceania
Total Skill Index (TSI): 660
Wage: 740 ¤/week
Owner: DFG
Matches
Players
Last 5 IPs
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: poor
voor 309k!
paar weken tot excellent, koppen, goede persoonlijkheid, 17-jr, eerste week vh seizoen
Zeker, maar leuke 17 jarige redelijke poppers zijn schaarsquote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets, alleen iets duurder.
Als je niet te gretig bent, kan je mooie spelers voor weinig geld krijgen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
En Blind moet blijven verdomme
quote:
Ik vind Blind de beste trainer die AJAX in jaren heeft gehad en zo een trainer doe je niet weg via de achterdeur!!!! Laat m volgend seizoen maar eens laten zien wat ie kan. (met perez, stam enz enz) Dus niet ontslaan!!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, omdat hij een echte ajacied is, en veel pech heeft gehad dit jaaren hij een 2de kans verdiend
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:20 schreef -J-D- het volgende:
Danny Blind moet ontslagen worden! #6 of Het grote AFC Ajax-topic #346: Welkom, Henk!? verder aub.
Flikker op met je Ajax-gezeik hier.
Aldus de winnaar van de slowchat awardquote:
Dat verhelp je niet met krachttraining hoor.. beter verbeter je de spierconditiequote:Op donderdag 27 april 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
En misschien dat ze bij Ajax eens kunnen trainen op spierkracht. Lopen ze ook niet zoveel spierblessures op...
Twee Ajax posts en hij kan er al niet tegenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:20 schreef -J-D- het volgende:
Danny Blind moet ontslagen worden! #6 of Het grote AFC Ajax-topic #346: Welkom, Henk!? verder aub.
Geen Ajax-gezeik hier.
Hoe kan je dan zien dat een speler nog een paar weken van een stijging zit? Dat ontgaat me even...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben ik nou gek, of is dit een superdeal?![]()
Christopher Liparoti (112790627) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Speciality: Quick
Nationality: flag Oceania
Total Skill Index (TSI): 660
Wage: 740 ¤/week
Owner: DFG
Matches
Players
Last 5 IPs
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: wretched
Winger: poor Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: poor
voor 309k!
paar weken tot excellent, koppen, goede persoonlijkheid, 17-jr, eerste week vh seizoen
Outpost quote alleen al 3 berichten over ajax.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Twee Ajax posts en hij kan er al niet tegen
volgens mij heb dit seizoen nog niet eens een nominatiequote:Op donderdag 27 april 2006 18:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Aldus de winnaar van de slowchat award
Maar jezus wat lopen de prijzen uiteen.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 17:32 schreef komrad het volgende:
[..]
vanwege de derby speelde ik dus voor de ratings niet uit he. Speel je ook met een WTM?
Een is al teveel.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
combinatie loon/tsi/statsquote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zien dat een speler nog een paar weken van een stijging zit? Dat ontgaat me even...
1 post van een feyenoorder eigenlijk ook, maar daar hoor je mij ook niet over klagenquote:
vind ik nog redelijk weinig, wat waren zijn conditie/passing?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:31 schreef halleekes het volgende:
ik had in het vorige topic gevraagd naar de verwachte prijs van een YP van 17 met uistekend positiespel van een vriend van me....de verkoopprijs viel uiteindelijk op 2.250.000
het is wel iets gecompliceerder Joralf,quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja tuurlijkHet is wel de htratings schatting.. speelde gisteren met een aanvallende winger (ervaringspopper -> meteen gepopt
)
Denk dat ik dit weekend gewoon lekker normaal speel.. deze tegenstander is immers best sterk en piccen zou in verlies resulteren... gewoon middenveldoverwicht... is het zo dat hoe meer overwicht ik heb, hoe meer counterkansen hij krijgt of gaat dat niet op?
Okquote:Op donderdag 27 april 2006 18:33 schreef -J-D- het volgende:
Outpost: ik val iedereen erop aan, sommigen via msn anderen via het forum.
Ajax-chat mag opdonderen of je nu nieuw bent of niet.
Dus vat het niet persoonlijk op.
Ja, dat snap ik... maar dus is het zo dat hoe meer balbezit ik heb, hoe meer kansen ik krijg, hoe meer counters hij krijgtquote:Op donderdag 27 april 2006 18:33 schreef komrad het volgende:
[..]
het is wel iets gecompliceerder Joralf,
balbezit ->kansen
kansen & def tegenstander -> goals voor en counters tegen
counters+ aanval -> tegengoals
Nog een keer dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:31 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Die avatar van je doet me ook kotsen![]()
JD begon te zeiken over twee berichten en zorgt zo voor een heel HT topic vol offtopic berichten.. JD's schuld dusquote:Op donderdag 27 april 2006 18:37 schreef stefmans het volgende:
zulle we nu maar weer gewoon over hattrick praten![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja Championsleage here we come![]()
en toch moet ie wegben er niet blij mee en niet mee eens!!!
![]()
[..]
Sorry![]()
edit : conditie van mijn mids is op 1 na allemaal uitstekend die andere is goed cond
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
En Blind moet blijven verdomme
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Nee, heb hem nooit weg gewild
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, omdat hij een echte ajacied is, en veel pech heeft gehad dit jaaren hij een 2de kans verdiend
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben het er helemaal mee eens!
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ja ik ben dan ook geen Ajaxfan
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
ff een late reacktie maar kan t niet laten.
[..]
[..]
[..]
Ik vind Blind de beste trainer die AJAX in jaren heeft gehad en zo een trainer doe je niet weg via de achterdeur!!!! Laat m volgend seizoen maar eens laten zien wat ie kan. (met perez, stam enz enz) Dus niet ontslaan!!!!![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:20 schreef Yankee_One het volgende:
En misschien dat ze bij Ajax eens kunnen trainen op spierkracht. Lopen ze ook niet zoveel spierblessures op...
Een greep uit de posts in DIT topic!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:27 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Posts tellen ís m'n hobby.. verdomme.. jij gooit alles weer in het waterquote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een greep uit de posts in DIT topic!
Leer eens tellen, Uddel, of ga een hobby zoeken.
Tot zover mijn poging dit topic over HT te laten gaan ipv over HT en Ajax.
Dat stel ik al uren voor, maar Uddel is niet accoord.quote:
Laat toch zitten JD.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef -J-D- het volgende:
Een greep uit de posts in DIT topic!
Leer eens tellen, Uddel, of ga een hobby zoeken.
Tot zover mijn poging dit topic over HT te laten gaan ipv over HT en Ajax.
Hehequote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef -J-D- het volgende:
Uddel en ik kennen elkaarHij weet mijn posts op waarde te schatten. Hij begrijpt mijn punt maar voelt zich niet persoonlijk aangevallen. Hij ziet er zelfs de humor van in, indien hij dat heeft
Okquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef -J-D- het volgende:
Uddel en ik kennen elkaarHij weet mijn posts op waarde te schatten. Hij begrijpt mijn punt maar voelt zich niet persoonlijk aangevallen. Hij ziet er zelfs de humor van in, indien hij dat heeft
Laat JD maar.. *censuur*.. graag de touwtjes in handen..quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat toch zitten JD.Ik zal t niet meer doen maar laat iedereen er nou maar over op houden!
Zo wordt t er niet gezelliger op!
![]()
quote:an Murynowicz (112785701)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Costa Krakķw
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
17 jaar uitstekend had een TL vergelijking van 400k, lijkt me sterk dat je dat voor 18 jaar formidabel vangt (vooral met die bijstats). Maar goed, ik kan het mis hebben. Daarnaast is 620 aan loon niet zo bijzonder. 660 aan loon had ook nog 3 weken nodig bij mij om te stijgen naar goed/redelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef maniack28 het volgende:
Dat is heel goedkoop.. 1-2 weken tot goed, dan is hij begin 18 formidabel. Dat betekend dat hij +/- 1 mil gaat opleveren, dat vind ik een nette winst
Conditie gaat nog naar goed of mss zelfs naar uitstekendquote:Michael Kämmler (73127643)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 8 310
Loon: 3 096 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Zoek maar op de TL naar formidabel defs nu.. van 18 dus.. +/- 1 mil..quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef Lennox het volgende:
[..]
17 jaar uitstekend had een TL vergelijking van 400k, lijkt me sterk dat je dat voor 18 jaar formidabel vangt (vooral met die bijstats). Maar goed, ik kan het mis hebben. Daarnaast is 620 aan loon niet zo bijzonder. 660 aan loon had ook nog 3 weken nodig bij mij om te stijgen naar goed/redelijk
ik zag een leuke YP winger, TSI 3k of zoquote:
Geintje.quote:Sigurd Almvik (7127190)
38 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 600 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ADO'67
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: goed
Alles.quote:
Wat was het dan precies voor iets?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zag een leuke YP winger, TSI 3k of zo
die was duurder dan 2,1M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |