Ik heb het bij deel 6 aan de kant gemikt omdat ik het helemaal had gehad met het oeverloos voortkabbelende verhaal.quote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow, dan ben je echt fucked als je net op deel 11 zit.
Inderdaad toen King werd aangereden had ik ook dit rampscenario voor ogen.
herkenbaar inderdaad...doemscenario's van een nooit afgemaakte Dark Tower serie voor ogen...quote:Op maandag 17 september 2007 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow, dan ben je echt fucked als je net op deel 11 zit.
Inderdaad toen King werd aangereden had ik ook dit rampscenario voor ogen.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb het bij deel 6 aan de kant gemikt omdat ik het helemaal had gehad met het oeverloos voortkabbelende verhaal.
Wheel of Time.quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De donkere toren of Wheel of time?
donkere toren is ook niet van RJquote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De donkere toren of Wheel of time?
is dat zo? hoop dat hij het net zoals zijn pa kanquote:Op maandag 17 september 2007 19:35 schreef wdn het volgende:
Zeg zijn zoon gaat het verhaal afmaken hoor. Is allemaal door de man zelf geregeld.
quote:Op maandag 17 september 2007 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
donkere toren is ook niet van RJ
Ik dacht ook dat het beter ging. Erg shit. Was een geweldige schrijver.quote:Op maandag 17 september 2007 22:05 schreef Atrimar het volgende:
Klote, las op zijn blog een tijdje geleden dat het wel weer een beetje de goede kant op ging.
Zonde
Ik hoop eerlijk gezegd dat Junior er wat vlotter een punt aan kan draaien.quote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is dat zo? hoop dat hij het net zoals zijn pa kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |