Ik zou voor geen goud een economische studie volgen, nevah!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Candera het volgende:
Mocht je een economische studie gaan volgen, kom je in ieder geval goed beslagen ten ijs!
Ik héb Informatica, geschiedenis en m&o als keuzevak, ik doe N&T - ik had ipv m&o bio1 moeten kiezen dan had ik ook een examen minder gehad.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef JosvG het volgende:
Had je maar informatica moeten kiezen, ik heb nu 1 examen minder dan de rest van de klas
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef JosvG het volgende:
Had je maar informatica moeten kiezen, ik heb nu 1 examen minder dan de rest van de klas
Das een stukje taart man.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef thomzor het volgende:
Ik ga nu weer lekker het efficientieresultaat berekenen, ofzo.
Tabee
Idd, hoef je zelfs bijna niets te kunnen voor dat baggervak!quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef JosvG het volgende:
Daar ben je inmiddels toch hopelijk wel klaar mee, he?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:01 schreef thomzor het volgende:
Ik ga nu weer lekker het efficientieresultaat berekenen, ofzo.
Tabee
Huh deze zin riep mijn Economie Leraar altijd op het Dudok Collega in Hilversum...Dhr. Poelgeest heette hijquote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Candera het volgende:
Mocht je een economische studie gaan volgen, kom je in ieder geval goed beslagen ten ijs!
Dat betekent dat je goed voorbereid aan iets kan beginnen, ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Huh deze zin riep mijn Economie Leraar altijd op het Dudok Collega in Hilversum...Dhr. Poelgeest heette hij![]()
Ik heb al 2 jaar niks gedaan, ik heb mijn boek alleen nog maar bij gehad bij proefwerken, nooit geleerd, en altijd 7/8en gehaald.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:36 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Idd, hoef je zelfs bijna niets te kunnen voor dat baggervak!
Ik wens je succes alvast, voor als je examen moet doenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar niks gedaan, ik heb mijn boek alleen nog maar bij gehad bij proefwerken, nooit geleerd, en altijd 7/8en gehaald.
Je mag google + je boek gebruiken bij proefwerken![]()
Waar zit jij op school?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar niks gedaan, ik heb mijn boek alleen nog maar bij gehad bij proefwerken, nooit geleerd, en altijd 7/8en gehaald.
Je mag google + je boek gebruiken bij proefwerken![]()
Aha. Je bent dus zo'n type. Nuff said..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:10 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik had het ook dik gehaald ook (had een 9 op mn eindlijst), nu nog steeds wel handig bij mn huidige studie..
Vond het niet zo erg eigenlijk, was wel leuk.
Vieze emoquote:Op woensdag 26 april 2006 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aha. Je bent dus zo'n type. Nuff said..![]()
![]()
als ik 9-ens er voor zou halen zou ik het ook wel een leuk vak vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:10 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik had het ook dik gehaald ook (had een 9 op mn eindlijst), nu nog steeds wel handig bij mn huidige studie..
Vond het niet zo erg eigenlijk, was wel leuk.
Ik ben alles behalve een emo. Misschien dat je graag een emo in mij wilt zien.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
als ik 9-ens er voor zou halen zou ik het ook wel een leuk vak vinden.
Inderdaad, dat is de instellingquote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef NAF_NAF het volgende:
Volgens mij mochten wij gewoon onze GR ervoor gebruiken.
Dus m.a.w. gewoon volzetten met alle begrippen en formules.
Succes.
Aha. Daar hebben we je toch fijn ontmaskerd. Zo haal ik ook wel een 9.4.quote:
Complete boekdelen gaan er in de GRquote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef NAF_NAF het volgende:
Volgens mij mochten wij gewoon onze GR ervoor gebruiken.
Dus m.a.w. gewoon volzetten met alle begrippen en formules.
Succes.
Moet ik ook eens onthouden voor het volgende proefwerk.quote:
Toch nog een beetje aandacht aan besteden en gebruik je GR.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef M.vgroen het volgende:
@TS,![]()
![]()
![]()
Ellendradige zinnen. Solvabiliteit, REV/RTV, disagio, luqiteitsbalans, hypotecaire annuïteitenlening, blablablah, met andere woorden: SCHIJTVAK.
Christus, ben je zo'n kniesoor die op iedere verkeerd aangeslagen toets gaat letten?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Toch nog een beetje aandacht aan besteden en gebruik je GR.
Nee, jongen, dat kan niet. Dan zou het pas interessant worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:00 schreef thomzor het volgende:
hier wats ditttttttt dan
"De interne verslaggeving in een bedrijf met homogene massaproductie dat de integrale kostencalculatie toepast, hangt af van de informatiebehoefte van de bedrijfsleiding. Zij kan een uitgebreid overzicht vragen waarin de kosten en resultaten uitgesplitst zijn in samenstellende bestanddelen of een gecomprimeerd overzicht waarin alleen samenvattende cijfers staan."
dat kan toch veel korter man?
Nee, ik kan gewoon normaal typen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Christus, ben je zo'n kniesoor die op iedere verkeerd aangeslagen toets gaat letten?
Ik tik gewoon in wat in mij opkomt. Niet als jij, dat iedere post continu naloopt en voor zekerheid nog ff meerdere malen door de spellingscontrole heen haalt.
Het gaat juist om de boodschap, suffe.
Ik heb voor informatica geen examenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:59 schreef thomzor het volgende:
[..]
Ik wens je succes alvast, voor als je examen moet doen[afbeelding]
Ik dacht dat het over M&O ging, anyways ik heb informatica in de 4e ofzo al afgesloten en het stelfde niks voorquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik heb voor informatica geen examenDat is nou juist het leuke.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon normaal typen.Leer je M&O gewoon en betere smoezen verzinnen![]()
Euhm??quote:Op woensdag 26 april 2006 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aha. Je bent dus zo'n type. Nuff said..![]()
![]()
Wat dat is? Simpel en vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:00 schreef thomzor het volgende:
hier wats ditttttttt dan
"De interne verslaggeving in een bedrijf met homogene massaproductie dat de integrale kostencalculatie toepast, hangt af van de informatiebehoefte van de bedrijfsleiding. Zij kan een uitgebreid overzicht vragen waarin de kosten en resultaten uitgesplitst zijn in samenstellende bestanddelen of een gecomprimeerd overzicht waarin alleen samenvattende cijfers staan."
dat kan toch veel korter man?
Ik zie nu in dit topic dat ik er inderdaad wel iets aan gehad zou hebben. Ik doe nu Bedrijfseconomie en dingen die ik hier lees, komen daar veelvuldig terug.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef jna het volgende:
M&O is strontvervelend als je het moet maken maar het is wel verdomd handig voor later. Het enige vak waar je echt wat leert.
Je kunt 1 jaar Biologie1 volgen in de vierde, dan heb je je studiepunten ook. Wist ik dat toen ook maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Na het doorgelezen hebben van dit topic, heb ik besloten dat ik geen M&O ga kiezen.
Nee. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Euhm??
Ik kan een vak toch leuk/niet zo erg vinden?
Wat voor type ben ik dan volgens jou?
Ohh nee dat begrijp je compleet verkeerd. Ik heb zelf ook een hekel aan dat soort figuren, maar er waren hier een aantal mensen die hun cijfer zaten te spammen dus ik denk: ik doe even mee.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Ik doelde niet op dat jij het vak niet leuk zou vinden. Maar je lijkt me zo'n type die de hele met zijn neus in de boeken hangt en dan gaat lopen opscheppen over het hoge cijfer dat hij heeft behaald.![]()
Ha ik heb wel informaticaquote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef dennistd het volgende:
M&O is idd schijt. En informatica kun je niet kiezen bij mij op school.
Dit topic herinnert me er trouwens wel aan dat ik nog wat moet doen voor M&O.
Goedzo!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Na het doorgelezen hebben van dit topic, heb ik besloten dat ik geen M&O ga kiezen.
Yup. Wij hadden de keuze uit M&O of van die waardeloze vakken als KCV of CKV3. Nog steeds blij dat ik voor M&O heb gekozen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef jna het volgende:
M&O is strontvervelend als je het moet maken maar het is wel verdomd handig voor later. Het enige vak waar je echt wat leert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |