quote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon normaal typen.Leer je M&O gewoon en betere smoezen verzinnen![]()
Euhm??quote:Op woensdag 26 april 2006 20:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aha. Je bent dus zo'n type. Nuff said..![]()
![]()
Wat dat is? Simpel en vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:00 schreef thomzor het volgende:
hier wats ditttttttt dan
"De interne verslaggeving in een bedrijf met homogene massaproductie dat de integrale kostencalculatie toepast, hangt af van de informatiebehoefte van de bedrijfsleiding. Zij kan een uitgebreid overzicht vragen waarin de kosten en resultaten uitgesplitst zijn in samenstellende bestanddelen of een gecomprimeerd overzicht waarin alleen samenvattende cijfers staan."
dat kan toch veel korter man?
Ik zie nu in dit topic dat ik er inderdaad wel iets aan gehad zou hebben. Ik doe nu Bedrijfseconomie en dingen die ik hier lees, komen daar veelvuldig terug.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef jna het volgende:
M&O is strontvervelend als je het moet maken maar het is wel verdomd handig voor later. Het enige vak waar je echt wat leert.
Je kunt 1 jaar Biologie1 volgen in de vierde, dan heb je je studiepunten ook. Wist ik dat toen ook maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Na het doorgelezen hebben van dit topic, heb ik besloten dat ik geen M&O ga kiezen.
Nee. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:51 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Euhm??
Ik kan een vak toch leuk/niet zo erg vinden?
Wat voor type ben ik dan volgens jou?
Ohh nee dat begrijp je compleet verkeerd. Ik heb zelf ook een hekel aan dat soort figuren, maar er waren hier een aantal mensen die hun cijfer zaten te spammen dus ik denk: ik doe even mee.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Ik doelde niet op dat jij het vak niet leuk zou vinden. Maar je lijkt me zo'n type die de hele met zijn neus in de boeken hangt en dan gaat lopen opscheppen over het hoge cijfer dat hij heeft behaald.![]()
Ha ik heb wel informaticaquote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef dennistd het volgende:
M&O is idd schijt. En informatica kun je niet kiezen bij mij op school.
Dit topic herinnert me er trouwens wel aan dat ik nog wat moet doen voor M&O.
Goedzo!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Na het doorgelezen hebben van dit topic, heb ik besloten dat ik geen M&O ga kiezen.
Yup. Wij hadden de keuze uit M&O of van die waardeloze vakken als KCV of CKV3. Nog steeds blij dat ik voor M&O heb gekozen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef jna het volgende:
M&O is strontvervelend als je het moet maken maar het is wel verdomd handig voor later. Het enige vak waar je echt wat leert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |