Oke, ik wilde een echte hapreactie, net als Pfaf vanavond in het Barca - Milan topic.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee hoorDat maak jij ervan! Zoals ik al zei, Willem II was zwaar klote/kut/teleurstellend. Alles daarna is jammer maar helaas
Het enige waar ik vanavond in hap is een biertje!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, ik wilde een echte hapreactie, net als Pfaf vanavond in het Barca - Milan topic.
heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst sinds een jaar of 6 weer een serieus tegen een shuttle geslagen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon beter, scherpte is er wel vanaf als je 2 weken niet gespeeld hebt
Dat was een goede *hap* idd.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, ik wilde een echte hapreactie, net als Pfaf vanavond in het Barca - Milan topic.
Toch netjes van 'em dat hij jou nog zes keer laat scorenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst sinds een jaar of 6 weer een serieus tegen een shuttle geslagen.
Blijft leuk om te spelen tegen iemand die 18 jaar is, bloedje fanatiek, bloedje snel maar het taktisch inzicht heeft van een pak suijker.
Hij ging van voor naar achter van links naar rechts en bjoro kon volstaan met een enkel pasje voor-, achter- danwel zijwaarts. 21-6![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:57 schreef Eilanden het volgende:
Toch netjes van 'em dat hij jou nog zes keer laat scoren
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst sinds een jaar of 6 weer een serieus tegen een shuttle geslagen.
Blijft leuk om te spelen tegen iemand die 18 jaar is, bloedje fanatiek, bloedje snel maar het taktisch inzicht heeft van een pak suijker.
Hij ging van voor naar achter van links naar rechts en bjoro kon volstaan met een enkel pasje voor-, achter- danwel zijwaarts. 21-6![]()
ik vond hem zelf (ook) wel leukquote:
*Middelbare scholier mode*quote:
krijgen we dat ook nogquote:Op woensdag 26 april 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Talpa heeft keurig gewacht en begint nu pas met De Wedstrijden.
Vandaar zijn naamquote:
Te horen aan het gesnurk in de tuin: ja.quote:
zekers...misschien moeten we voor de meet ff een zaaltje huren met z'n allenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |