quote:
quote:
In de kroegquote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef borisz het volgende:
word ajax - groningen ook ergens live uitgezonden behalve op tele2?
Drie e-tjes lieve schat. Leer het nu eens.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:58 schreef Suijk het volgende:
Tong is beroemd hoor!
FOK! in de media (deel 3)
Tong is beroemd hoor!
Tong is beroemd hoor!
Sport Italia (hotbird)quote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef borisz het volgende:
word ajax - groningen ook ergens live uitgezonden behalve op tele2?
Alleen zonde dat Nesta toch niet op tijd fit geraakt isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef golfer het volgende:
Laat die wedstrijden maar gauw beginnen, heb er zin in.
liever pas na het douchenquote:
Onze kinderhandjes zijn nou eenmaal gauw gevuld.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef tong80 het volgende:
Lekker voetbal op tv, langs de lijn op de radio, chips, biertje, shaggie en Fokken.
Het leven is soms te mooi.
Mar da'swel 3 kilometer hier vandaanquote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Suijk het volgende:
Jammer, ik ken alleen degene die 2e is geworden. Ze woont in Rossum, maar die voldoet dan niet aan je standaarden denk ik.
Bluezz is niet blond, voor de rest heb ik alles binnen handbereik.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Nu nog een blonde snol met Cup-D die het Nederlandskampioenschap zaadslikken heeft gewonnen en haar ervaringen wil doorgeven.
Ik hoor henk kokquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Opzouten Borsato + Bocelli.Ik wil voetbalcommentaar horen, geen nep-Engels en emo muziek.
Ok, Bob Marley kan ik nog waarderen, maar blijf eens weg met je muziek tijdens een voetbalwedstrijd...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Opzouten Borsato + Bocelli.Ik wil voetbalcommentaar horen, geen nep-Engels en emo muziek.
Gelukkig wel, het hoort hier stil te zijn tijdens voetbalwedstrijden op TV.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het doet ouderwets aan zo.
ssssstquote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, het hoort hier stil te zijn tijdens voetbalwedstrijden op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |