quote:
Argh da's nou jammerquote:Op maandag 8 mei 2006 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Firmware 2.6
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PlayStation_Portable_games
Tijsquote:Op maandag 8 mei 2006 13:28 schreef gamecube_master het volgende:
Vanacht Sony's persconferentie
Laten we hopen op veel nieuwe games!
Boeien, die kijk ik toch niet live meequote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tijs![]()
De microsoft en sony persconferenties zijn niet live te volgensgeen stream dus
![]()
Memorystick even formateren in je PSP. USB kabel in je PC en PSP doen. Naar deze computer, H schijf (kan verschillen), dan naar de map PSP en dan MUSIC. Je kan 1 sub-map maken, niet meer.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:44 schreef peristilius het volgende:
Gigapack gekocht voor 250 euro.
Hoe zet je er muziek op?
Hij is van vriend van me, hij heeft Daxter erbij gekocht.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook een spel hebt bijgekocht?
Zo ja, welke
Het is inderdaad een nogal overdreven maatregel.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:23 schreef peristilius het volgende:
Laf trouwens dat je de firmware niet kan updaten als de batterij bijna leeg is, zelfs als je de adapter er gewoon in hebt.
Allemaal voor je eigen veiligheidquote:Op maandag 8 mei 2006 17:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij is van vriend van me, hij heeft Daxter erbij gekocht.
Laf trouwens dat je de firmware niet kan updaten als de batterij bijna leeg is, zelfs als je de adapter er gewoon in hebt.
En toen trok je per ongeluk de adapter eruit tijdens het updaten, en toen was je PSP verneukt..quote:Op maandag 8 mei 2006 17:23 schreef peristilius het volgende:
Ja, en toen trok ik de accu eruit.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En toen trok je per ongeluk de adapter eruit tijdens het updaten, en toen was je PSP verneukt..
Ik wilde Daxter spelen, dat kon nu niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:
't is gewoon een logische beveilging. Even de psp uitlaten en opladen, da's zo gebeurd.
kans dat je de adapter eruit trekt is vele malen groter dan de kans dat je de accu eruit trektquote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, en toen trok ik de accu eruit.
Vind het leip.
Lijkt me inderdaad een tof spel. Net een review van gelezen enz. Zit er ook nog een verhaal in of is het gewoon monsters killen?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef JanaX het volgende:
[..]
kans dat je de adapter eruit trekt is vele malen groter dan de kans dat je de accu eruit trekt
overigens kan ik monster hunter Freedom echt aanraden! tis een semi rpg met heerlijk grafix en filmpjes! en tis weer eens wat anders dan constant op mannetjes hakken in toe
GPS staat nog steeds voor eind dit jaar, herfst dacht ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef spenky het volgende:
wanneer komt er nou is een kalender en die GPS op de psp ?
Het was dan ook slechts een voorbeeld om mogelijke connectivity te demonstrerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:52 schreef knater het volgende:
Sony E3 ..Dus...
-De PSP word een (dure) achteruitkijk spiegel voor Formule 1 op PS3.
Dit is inderdaad aan te passen.quote:-Psx Emulator is niet full screen? (hopelijk kun je dit wel aanpassen).
Inderdaad...quote:-Totaal geen Gran Turismo Mobile nieuws.
Maar dat verwacht ik de komende paar jaren ook nog niet! De PSP is er nog maar net!quote:-Geen PSP 2 nieuws.
Mja we geven de moed niet opquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het was dan ook slechts een voorbeeld om mogelijke connectivity te demonstreren
[..]
Dit is inderdaad aan te passen.
[..]
Inderdaad...
[..]
Maar dat verwacht ik de komende paar jaren ook nog niet! De PSP is er nog maar net!
waar heb je de gigaset gekocht?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:44 schreef peristilius het volgende:
Gigapack gekocht voor 250 euro.
Hoe zet je er muziek op?
in het ergste geval dan ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ligt helemaal aan welke instellingen je voor de video kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |