Geweldig!quote:
Da's deeltje vier. Nog één.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Sudden Impact is die met Locke geloof ik.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het is foutquote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
PVDT
3 films met hem mag ook wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:51 schreef Sloggi het volgende:
Speelt vaak een politieman geloof ik, maar zijn naam weet ik niet.
Nee, maar wel in een Maffiafilm met Dustin Hoffman en ook eentje met Tom Hanks.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef Sloggi het volgende:
Speelt hij niet in Analyze This of That?
Geen maffiafilm natuurlijjk, maar toch..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Of Meet the Fockers.
Road to perdition is goed maar Marathon Man niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Is Marathon Man een maffiafilm te noemen? Tom Hanks ---> Road to Perdition?
staat niet op zijn cv.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Of Meet the Fockers.
Hij heet Stanley Tucciquote:Op woensdag 26 april 2006 18:07 schreef Sloggi het volgende:
- Road to Perdition
- The Terminal
- Maid in Manhattan
Immortal Beloved gaat ook over Beethovenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
American Gigolo gaat dansen = Shall we dance
Componist die veel sloopt en kwijlt = Beethoven
Niemand?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil 3 films met Clint Eastwood en Sondra Locke. Sudden Impact doet niet meer mee.
Sudden Impact is geloof ik de enige die ik weet.quote:
Nee. Eén western, drie comedies (deel één en twee + nog een andere film), en twee actiefilms (incl. SI).quote:Op woensdag 26 april 2006 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sudden Impact is geloof ik de enige die ik weet.
The Beguiled misschien?
Dat zijn de comedies.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:26 schreef Phennim het volgende:
every which way you can
every which way but loose
en een of andere spagettie flick
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef Sheridana het volgende:
The Outlaw Josie Wales?
Dacht ik ook eerst, maar die heeft een wat voller gezicht geloof ik...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:07 schreef EricusMaximus het volgende:
Claudia Cardinale?
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:07 schreef EricusMaximus het volgende:
Claudia Cardinale?
wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Sheri heeft de Tong80modus aan staan.
Jacqueline Bisset.
Op plaatje 3 kan ik duidelijk lezen: Love Jacqueline Bisset.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan?
anyway,
mr_anonimous +1
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Sheri heeft de Tong80modus aan staan.
Jacqueline Bisset.
Dus nog geen nieuwe vraag stellen?quote:
Ligt natuurlijk aan Sheri, maar haar vraag was dus nog niet helemaal beantwoord en ze heeft het dus nog niet helemaal verpest.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus nog geen nieuwe vraag stellen?
Hij heet Matthew Lillard.quote:
Ja maar wie controleerd dat.... ik weet zeker dat de helft hier gewoon gegoogled word....quote:Op woensdag 26 april 2006 20:19 schreef Phennim het volgende:
Googlen mag ook niet.
In de eerste post van deze thread staan de regels van dit spel.
Lees ze maar eventjes door.
quote:
Ik vind IMDb veel fijner en makkelijker om antwoorden te vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar wie controleerd dat.... ik weet zeker dat de helft hier gewoon gegoogled word....
ik probeer vooral niet googlebare vragen te stellenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar wie controleerd dat.... ik weet zeker dat de helft hier gewoon gegoogled word....
iddquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik vind IMDb veel fijner en makkelijker om antwoorden te vinden.![]()
Het aan Patch vragen is nog sneller.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Via google kwam ik daar ook uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Sheridana +1quote:Op woensdag 26 april 2006 20:31 schreef Sheridana het volgende:
In the name of the Rose....Sean Connery en Christian Slater (adso)
Patch zit naast haar.quote:
Ik antwoord doorgaans zelfs niet meer op googlebare vragenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik probeer vooral niet googlebare vragen te stellen
En wat voor lol zou die helft daar dan aan hebben?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |