Geweldig!quote:
Da's deeltje vier. Nog één.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Sudden Impact is die met Locke geloof ik.
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het is foutquote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
PVDT
3 films met hem mag ook wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:51 schreef Sloggi het volgende:
Speelt vaak een politieman geloof ik, maar zijn naam weet ik niet.
Nee, maar wel in een Maffiafilm met Dustin Hoffman en ook eentje met Tom Hanks.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef Sloggi het volgende:
Speelt hij niet in Analyze This of That?
Geen maffiafilm natuurlijjk, maar toch..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Of Meet the Fockers.
Road to perdition is goed maar Marathon Man niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Is Marathon Man een maffiafilm te noemen? Tom Hanks ---> Road to Perdition?
staat niet op zijn cv.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:02 schreef Sloggi het volgende:
Of Meet the Fockers.
Hij heet Stanley Tucciquote:Op woensdag 26 april 2006 18:07 schreef Sloggi het volgende:
- Road to Perdition
- The Terminal
- Maid in Manhattan
Immortal Beloved gaat ook over Beethovenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
American Gigolo gaat dansen = Shall we dance
Componist die veel sloopt en kwijlt = Beethoven
Niemand?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:11 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil 3 films met Clint Eastwood en Sondra Locke. Sudden Impact doet niet meer mee.
Sudden Impact is geloof ik de enige die ik weet.quote:
Nee. Eén western, drie comedies (deel één en twee + nog een andere film), en twee actiefilms (incl. SI).quote:Op woensdag 26 april 2006 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sudden Impact is geloof ik de enige die ik weet.
The Beguiled misschien?
Dat zijn de comedies.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:26 schreef Phennim het volgende:
every which way you can
every which way but loose
en een of andere spagettie flick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |