ik probeer vooral niet googlebare vragen te stellenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar wie controleerd dat.... ik weet zeker dat de helft hier gewoon gegoogled word....
iddquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik vind IMDb veel fijner en makkelijker om antwoorden te vinden.![]()
Het aan Patch vragen is nog sneller.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Via google kwam ik daar ook uit natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Sheridana +1quote:Op woensdag 26 april 2006 20:31 schreef Sheridana het volgende:
In the name of the Rose....Sean Connery en Christian Slater (adso)
Patch zit naast haar.quote:
Ik antwoord doorgaans zelfs niet meer op googlebare vragenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik probeer vooral niet googlebare vragen te stellen
En wat voor lol zou die helft daar dan aan hebben?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar wie controleerd dat.... ik weet zeker dat de helft hier gewoon gegoogled word....
geen ideequote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
En wat voor lol zou die helft daar dan aan hebben?
soms kan dat idd nogal irritant zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef Sokolsky het volgende:
Hm. Dat vind ik juist het vervelendste aspect van het spel, dat je zelf zoveel vragen moet stellen
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zolang hij maar niet in haar zit
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
jean harlow?
Oh ja, jij bent er ookquote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Carice van Houten?
Ik zal er eens op gaan lettenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat mij opvalt, is dat wanneer iemand zegt "Als mijn gok goed is, mag iemand anders een vraag stellen, want ik moet weg", dat het dan vrijwel nooit een foute gok is.
En dat veel antwoorden waar bij staat dat het een wilde gok is, juist zijn.
aangezien ik alles doorlees, is er voor mij best een lijstje met verdachten te maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat mij opvalt, is dat wanneer iemand zegt "Als mijn gok goed is, mag iemand anders een vraag stellen, want ik moet weg", dat het dan vrijwel nooit een foute gok is.
Dat laatste is natuurlijk geen probleem. Maar dat eerste is wel irritant.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde ooit eens zelf ergens op een of andere site een volstrekt onlogische review van een film plaatsen (met dingen die niet eens in de film zitten) om die dan te quoten bij een vraag en te kijken wat er gebeurde. Maar toen bleek dat ik daar te lui voor benquote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aangezien ik alles doorlees, is er voor mij best een lijstje met verdachten te maken.
maar in MUZ-triv is het makkelijker om ze te betrappen.
en daar komen sommigen nooit meer van hun bezoedelde naam af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |