Wat was t weer een magnifieke aflevering!! Er zijn ook steeds precies de goede wendingen, bailey zwanger bv..quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Skaai het volgende:
Dat laatste lift-stukje![]()
Hartverscheurend, bijna een traantje gelaten
Die mening deel ik wel met je! Alleen het laatste stukje in de lift vond ik dan wel weer "leuk". En dat Alex en Izzy weer gingen zoenen lief stel! Uhmm als ze tenminste een stel zijn...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vond ik de uitzending van gisteren helemaal niet zo super. Beetje matjes allemaal.
Nou het is natuurlijk niet niks als een vrouw haar eierstokken, baarmoeder en borsten laat weg halen. Als is het dan om te voorkomen dat ze kanker krijgt......quote:Op woensdag 26 april 2006 11:53 schreef Nevje het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waarom Izzy er zo moeilijk over deed..
Mag ik de snavel mee naar huis nemen?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef Radobe het volgende:
George blijft toch wel mijn favoriet, dat hoofd toen die duif op zijn bagel scheet![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:07 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Mag ik de snavel mee naar huis nemen?![]()
Was ook erg leuk ja!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:07 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Mag ik de snavel mee naar huis nemen?![]()
Ik vond die eerste jurk haar veel beter staan, dus ik snapte haar keuze voor die paarse jurk niet echt... denken anderen er ook zo over?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
Wat ik ook leuk vond: Christina die zich aan het omkleden is voor haar 'date' met Burke, en dan met de broek op de knieën voor de spiegel staat en zegt dat ze er goed uitziet.![]()
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond die eerste jurk haar veel beter staan, dus ik snapte haar keuze voor die paarse jurk niet echt... denken anderen er ook zo over?
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond die eerste jurk haar veel beter staan, dus ik snapte haar keuze voor die paarse jurk niet echt... denken anderen er ook zo over?
Ik hou zowiezo al niet van paars, dus ik vond de jurk ook lelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond die paarse ook niet geweldig. Die andere was inderdaad beter!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik hou zowiezo al niet van paars, dus ik vond de jurk ook lelijk.
Ik vond die eerste ook mooier. Die paarse zat veel te strak!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Go Bailey ...quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef Smirnov het volgende:
Bailey zwangerdan we kunnen we vast nog wel wat erge moodswings van haar verwachten!
Ik vond het juist wel een stoere actie van d'r!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef Nesle het volgende:
Ik vind Meredith ook wel een doos hoor.
Wie douwt er nu zoon kinderachtge pleister over een pukkel![]()
Dat had ik dus ook!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vond ik de uitzending van gisteren helemaal niet zo super. Beetje matjes allemaal.
Got it!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:26 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand wat voor liedje dat was aan het einde in de lift?
Nee joh!!! Het hard-to-get-spel wat nu gespeeld wordt is veel leuker toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel goed van McDreamy dat hij zijn huwelijk probeert te redden. Hoe kansloos het er ook uitziet en hoe zielig het ook voor Meredith is.
Er gebeurde inderdaad niet zo veel, maar toch weer genoeg om volgende week weer te moeten kijkenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 17:27 schreef somegirl het volgende:
ooooooooh ik wil McDreamy!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:45 schreef Apfel het volgende:
Uit de time life serie:
Der Jeremia!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:45 schreef Apfel het volgende:
Uit de time life serie:
Der Jeremia!
[afbeelding]
'I've been trying for seven years and right before I'm choosing my specialty the damn stick turns blue'quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef Smirnov het volgende:
Bailey zwangerdan we kunnen we vast nog wel wat erge moodswings van haar verwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |