Wat was t weer een magnifieke aflevering!! Er zijn ook steeds precies de goede wendingen, bailey zwanger bv..quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef Skaai het volgende:
Dat laatste lift-stukje![]()
Hartverscheurend, bijna een traantje gelaten
Die mening deel ik wel met je! Alleen het laatste stukje in de lift vond ik dan wel weer "leuk". En dat Alex en Izzy weer gingen zoenen lief stel! Uhmm als ze tenminste een stel zijn...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vond ik de uitzending van gisteren helemaal niet zo super. Beetje matjes allemaal.
Nou het is natuurlijk niet niks als een vrouw haar eierstokken, baarmoeder en borsten laat weg halen. Als is het dan om te voorkomen dat ze kanker krijgt......quote:Op woensdag 26 april 2006 11:53 schreef Nevje het volgende:
Ik snap nog steeds niet echt waarom Izzy er zo moeilijk over deed..
Mag ik de snavel mee naar huis nemen?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef Radobe het volgende:
George blijft toch wel mijn favoriet, dat hoofd toen die duif op zijn bagel scheet![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:07 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Mag ik de snavel mee naar huis nemen?![]()
Was ook erg leuk ja!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:07 schreef LaDyLuNa het volgende:
[..]
Mag ik de snavel mee naar huis nemen?![]()
Ik vond die eerste jurk haar veel beter staan, dus ik snapte haar keuze voor die paarse jurk niet echt... denken anderen er ook zo over?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:23 schreef Molline het volgende:
Wat ik ook leuk vond: Christina die zich aan het omkleden is voor haar 'date' met Burke, en dan met de broek op de knieën voor de spiegel staat en zegt dat ze er goed uitziet.![]()
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond die eerste jurk haar veel beter staan, dus ik snapte haar keuze voor die paarse jurk niet echt... denken anderen er ook zo over?
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond die eerste jurk haar veel beter staan, dus ik snapte haar keuze voor die paarse jurk niet echt... denken anderen er ook zo over?
Ik hou zowiezo al niet van paars, dus ik vond de jurk ook lelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vond die paarse ook niet geweldig. Die andere was inderdaad beter!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik hou zowiezo al niet van paars, dus ik vond de jurk ook lelijk.
Ik vond die eerste ook mooier. Die paarse zat veel te strak!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Go Bailey ...quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef Smirnov het volgende:
Bailey zwangerdan we kunnen we vast nog wel wat erge moodswings van haar verwachten!
Ik vond het juist wel een stoere actie van d'r!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef Nesle het volgende:
Ik vind Meredith ook wel een doos hoor.
Wie douwt er nu zoon kinderachtge pleister over een pukkel![]()
Dat had ik dus ook!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vond ik de uitzending van gisteren helemaal niet zo super. Beetje matjes allemaal.
Got it!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:26 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand wat voor liedje dat was aan het einde in de lift?
Nee joh!!! Het hard-to-get-spel wat nu gespeeld wordt is veel leuker toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel goed van McDreamy dat hij zijn huwelijk probeert te redden. Hoe kansloos het er ook uitziet en hoe zielig het ook voor Meredith is.
Er gebeurde inderdaad niet zo veel, maar toch weer genoeg om volgende week weer te moeten kijkenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 17:27 schreef somegirl het volgende:
ooooooooh ik wil McDreamy!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:45 schreef Apfel het volgende:
Uit de time life serie:
Der Jeremia!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:45 schreef Apfel het volgende:
Uit de time life serie:
Der Jeremia!
[afbeelding]
'I've been trying for seven years and right before I'm choosing my specialty the damn stick turns blue'quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef Smirnov het volgende:
Bailey zwangerdan we kunnen we vast nog wel wat erge moodswings van haar verwachten!
Burke heet met zijn voornaam Preston.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:05 schreef MaJo het volgende:
Snap niet wat er minder was aan de afleveringBailey zwanger, de spanningen tussen Addison en Derek, het einde met Meredith en Derek, de date van Christina en Burke (heeft hij eigenlijk een voornaam
) en Izzie en Alex
Heb me zoals altijd goed vermaakt
Nog 6 dagen wachten
Oh ja, nu je het zegt. It rings a bellquote:Op woensdag 26 april 2006 18:07 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Burke heet met zijn voornaam Preston.
Tnx!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:41 schreef LaDyLuNa het volgende:
Samenvatting:
Meredith en Derek kwamen mekaar steeds tegen in de lift en Mer negeerde hem compleet. Maar in het laatste shot zei ze echt zo heel zielig 'I miss you' Derek wilde in haar in dr nek zoenen ofzo en toen zei ie 'I can't' en toen liep ie weg, heel frustrerend dus!
George stond op straat zn net door een duif ondergescheten donut weg te gooien toen er een kerel omlaag viel (op de duif) Die man had de val overleefd en George was helemaal onder de indruk van zijn geluk en van het geluk van die man.(die expres was gesprongen en uiteindelijk overleden is)
Alex en Izzie hebben weer gezoend.
Bailey is zwanger.
Christina en Burke hadden een date in een restaurant. Het verliep erg stroef totdat er iemand neerviel. Chris en Burke belandden uiteindelijk samen in de operatiekamer om die kerel te opereren. Achteraf zegt Christina tegen Burke dat ze nog nooit zo'n toffe date had gehad!
Ben ik nog iets vergeten?
Geen liedjes, wel leuke doc's.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:39 schreef Nesle het volgende:
Iemand die nog de liedjes uit de aflervering wil?
Idd waren wel leuke bij!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:39 schreef Nesle het volgende:
Iemand die nog de liedjes uit de aflervering wil?
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:37 schreef Smittend het volgende:
Ik vond 't ook een leuke aflevering..vooral dat Christina en Burke op hun date niks met elkaar gemeen hadden....maar toen er een noodgeval was waren ze een perfect koppel !![]()
Mooie ben jij. De mooiste, liefste, integerste vrouw ter wereld (Meredith dusquote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
dit was de eerste aflevering die ik niet héél tof vond....
teveel verhaaltjes, waardoor iedereen ongeveer 5 minuten kreeg en er te weinig diepgang was
Alex en Izzy hebben 'm op het laatst nog gered[de aflevering dus
]
en ik ben nog steeds voor Team Addison
Tja, maar aan de ene kant kun je Meredith als een tijdelijk iets zien terwijl hij toch al een paar jaartjes met Addison gaat. Hij kiest dus voor de lange termijn. Op zich niks mis mee.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:59 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Mooie ben jij. De mooiste, liefste, integerste vrouw ter wereld (Meredith dus![]()
), aan de kant schuiven voor iemand die met je beste vriend naar bed is geweest...?
Denk niet dat ie Meredith als een tijdelijk iets zag, dan had ie het er niet zo moeilijk mee.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, maar aan de ene kant kun je Meredith als een tijdelijk iets zien terwijl hij toch al een paar jaartjes met Addison gaat. Hij kiest dus voor de lange termijn. Op zich niks mis mee.
Ik vraag me dan af of ze dan niet gewoon goede collega's en vrienden zijn in plaats van geliefden. Het tekent ze als stel wel een beetje dat hun date pas leuk werd toen er iets ernstigs gebeurde.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:37 schreef Smittend het volgende:
Ik vond 't ook een leuke aflevering..vooral dat Christina en Burke op hun date niks met elkaar gemeen hadden....maar toen er een noodgeval was waren ze een perfect koppel !![]()
Het komt er volgens mij op neer dat ze verder geen gemeenschappelijke interesses hebben, het doktertje spelen is het enige waar ze samen over kunnen pratenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:16 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of ze dan niet gewoon goede collega's en vrienden zijn in plaats van geliefden. Het tekent ze als stel wel een beetje dat hun date pas leuk werd toen er iets ernstigs gebeurde.
volgens mij zijn ze allebei zo ontzettend ambitieus wat betreft hun werk, dat ze een klein beetje sociaal gestoord zijn wat betreft relatiesquote:Op donderdag 27 april 2006 12:50 schreef Molline het volgende:
[..]
Het komt er volgens mij op neer dat ze verder geen gemeenschappelijke interesses hebben, het doktertje spelen is het enige waar ze samen over kunnen praten, verder zijn ze blijkbaar heel verschillend. De vraag is nu of ze eigenlijk wel bijelkaar passen, in het ziekenhuis zijn ze een team, maar daarbuiten?
Molline ze wel een leuk stel vindt![]()
Yeh die ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Idd waren wel leuke bij!
Leukste:
Sexy Mistake - The Chalets
Miss Halfway - Anya Marina
No Sleep Tonight - The Faders
![]()
Team Addisonquote:Op donderdag 27 april 2006 10:52 schreef Skaai het volgende:
Nou wie maakt de 'Team Meredith' en 'Team Addison' icoontjes?
HIER * staan de shirtjesquote:Op donderdag 27 april 2006 10:52 schreef Skaai het volgende:
Net even een paar minuten mee gevuldquote:Op donderdag 27 april 2006 10:52 schreef Skaai het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het wel leuk dat het om alle personages draait.. en niet alleen om meredith zoals in het begin een beetje was..
En dat van die lift.. aan de ene kant ben ik het er mee eens dat ze weer bij elkaar moeten komen..
maar aan de andere kant heb ik zoiets van wat doe jehij heeft voor zijn vrouw gekozen niet voor jou dus wat een eikel ist ook wat moet je nog met em
![]()
Heel gemengt dus![]()
jammer dat ze ook alleen vrouwenshirts hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
HIER * staan de shirtjes![]()
ik vind 't "Seriously" -shirt ook zóó tof
jammer trouwens dat er geen prijzen staan bij de artikelen die daadwerkelijk gedragen zijn..
ben wel benieuwd wat de laarzen van Yang of de jeans van Izzy kosten
* veilige site, geen spoilers
Dank is groot!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:37 schreef Troel het volgende:
[afbeelding]
Nesle Met [ img] [ /img] maar dan zonder de spaties. Als je daar de link tussen zet moet het werken.
Ik had het niet beter kunnen zeggen ben het helemaal met je eens!!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:11 schreef Fannetje het volgende:
[afbeelding]afbeelding]
Ik ben nu definitief voor team Meredith, hoewel ik Addison ook wel leuk vind, maar niet voor Derek
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]![]()
Ze zijn tof, die avatars..![]()
Ze heeft zo een lief snuitjequote:Op donderdag 27 april 2006 22:19 schreef rena het volgende:
Ik vind haar stront irritant, maar ze past nog altijd beter bij Derek dan Addison, dus ik ga ook voor
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |