Betrouwbaarheid, wegligging dingen die vaak bij die bakken kapot zijn?quote:
center parcs, bungalow voor 8 manquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
tof, tentje mee voor op het strand na afloop?![]()
omgquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef lipje het volgende:
Te koop in schiedam
Brandweer blust brandende rouwwagen in Middelburg
van dat afstuderen krijg je steeds betere ideeenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of je komt gewoon naar Rotterdam cruisen en we doen er een glaasje whisky bij
Nah, ze zwakken juist af sinds het afstuderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:59 schreef vlad het volgende:
[..]
van dat afstuderen krijg je steeds betere ideeen![]()
![]()
vrachtwagens zijn alleen tof als ze op gas rijdenquote:
Ik vinnum lekker rijden. Breed en laag, just how I like em.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid, wegligging dingen die vaak bij die bakken kapot zijn?
Weet niet of je er veel van af weet
Toffe bak maar beetje duur voor baraquote:
Mn pa had vroeger een alpine.quote:
Tektiel gebruiken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toffe bak maar beetje duur voor bara![]()
Dat roestprobleem bij al die "oudere" auto's is wel minder
Wat dat betreft zou een audi S2 goede optie zijn.
Tja er is altijd wel wat aan te doen, maar op een gegeven moment kun je het volgends mij niet meer tegen houden en dan ben je de sjaakquote:
ja volgends mij ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:15 schreef lipje het volgende:
maar een goeie S2 vinden is ook een opgave.
hoeveel wil je erquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:15 schreef lipje het volgende:
maar een goeie S2 vinden is ook een opgave.
Dat sowieso, dat weet je ook dat hij goed onderhouden is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja volgends mij ook![]()
Verstandig is denk ik bij zulke auto's om bij clubs of iets dergelijks te kopen zodat je een liefhebber treft.
Tja dan moet je een wat jonger model kopen, maar zoooo mooi vind ik die weer nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja er is altijd wel wat aan te doen, maar op een gegeven moment kun je het volgends mij niet meer tegen houden en dan ben je de sjaak
quote:
Alle opties, en leer enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]geen probleem, geen dinkytoy oid natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef vlad het volgende:
[..]
vrachtwagens zijn alleen tof als ze op gas rijden![]()
quattro hèquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben die S2's niet bijna hetzelfde blok als een volvo T5?ook een 2.3 Turbo met 230 pk:P
Edit: En Geen idee hoe die dingen in de bochten liggen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben die S2's niet bijna hetzelfde blok als een volvo T5?ook een 2.3 Turbo met 230 pk:P
Edit: En Geen idee hoe die dingen in de bochten liggen?
Wel lief blijven hequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
blok is niet te vergelijken met het prutsblok van volvo
![]()
tis de waarheidquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel lief blijven he![]()
Ik ga naar m'n nesttot morgen.
quote:
quote:
ik was 12 ofzo en kan me alleen de gordels herinneren en dat ik hem wel vet vondquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
Oh Bo ik zag dat je had meegereden in die 3000?
wat was dat voor ervaring?
moet jij als audifapper toch wetenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was 12 ofzo en kan me alleen de gordels herinneren en dat ik hem wel vet vond![]()
was van de lijfwacht van een inmiddels geliqudeerde vriend van m'n moeder.
ben slapen
snap hem eve niet meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef lipje het volgende:
dan mag ik die uitspraken achter elkaar nog wel leuk vindenAl ging ik ervanuit dat jouw opmerking op een andere citaat gericht was
je hebt Hugo er niet in staanquote:
Generale repetitiedag van mn toneelstuk.quote:
Oehhh, hoe ging ie?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Generale repetitiedag van mn toneelstuk.
Ging het goed?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Generale repetitiedag van mn toneelstuk.
mijn lichaam heeft een hele handige modus als ik lange tijd niet eet, flauwvallen ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:17 schreef Sjoewe het volgende:
Eerst nog een soepie doen, ik heb niet eens kunnen eten en ik verga van de honger.
Morgen om 9.00 weer squashen 14.gif
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:26 schreef Fugie het volgende:
gore negers altijd met hun veel te grote pimp huizen
Ik hoop stiekem op Sjoewequote:
Hoezo niet. Je kan er niet jong genoeg mee beginnen tochquote:Op woensdag 26 april 2006 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op Sjoewe
Oh, nog even een aanvulling, het moet geschikt zijn voor alle leeftijden dus geen aangereden lijken graag
Waarom zou ik de bezoekers van mn site willen wegjagen?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet. Je kan er niet jong genoeg mee beginnen toch
omdat die er niet zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik de bezoekers van mn site willen wegjagen?
ghihi gemeen he die opmerking van mijquote:
dat zullen de 1000 unieke bezoekers per dag niet leuk vinden inderdaadquote:Op woensdag 26 april 2006 01:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ghihi gemeen he die opmerking van mij![]()
ik moet je wat vertellen denk ik.....quote:Op woensdag 26 april 2006 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zullen de 1000 unieke bezoekers per dag niet leuk vinden inderdaad
dat ben jij met je 999 kloontjes?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet je wat vertellen denk ik.....
veel opdrachten binnen, veel deadlines verwerkt (nog bezig, zelfs) veel ruzie en onenigheidquote:
Stress = ruzie ja, kan ik over meepraten.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
veel opdrachten binnen, veel deadlines verwerkt (nog bezig, zelfs) veel ruzie en onenigheid
teringquote:Op woensdag 26 april 2006 07:00 schreef Googolplexian het volgende:
nou ... net pas klaar hoor ...tijd om te gaan slapen
bekendquote:
7u ook echt niets voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 08:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
bekend
6u opstaan is echt niets voor mij
die gasten doen het ook niet ff met beleid ofzo ehquote:
Ik doelde op je avatarquote:Op woensdag 26 april 2006 08:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
die gasten doen het ook niet ff met beleid ofzo eh
Snoeihard André Hazes uit een stel kraakpeakers
Ohquote:Op woensdag 26 april 2006 08:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doelde op je avatar
Maar ik heb zo'n in de grond verzonken unit, en die gasten legen hem soms wel eens om 06h00![]()
![]()
En het ergste komt nog, ze laten hem van een meter of 5 naar beneden kletterenDus een paar ton ijzer vanaf 5 meter hoog in een betonnen bak tyfen.... JA DAAR WORDT MEN WAKKER VAN JA GEK HE
Stelletje lampies
Je bent even vergeten in welke stad ik woon?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
OhJaaaaa daar issie weer
![]()
![]()
Ja ze zijn zo subtiel altijd6 uur is nog erger
Dan zou ik met een staaf lood naar beneden gaan
Je hebt een knokploeg Antillianen op de wagen staan?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent even vergeten in welke stad ik woon?
Yep, 4 vrij forse Antillianenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt een knokploeg Antillianen op de wagen staan?![]()
Hier is het een een half dozijn uitgemergelde sjonnies
Ja da's duidelijk, laat maar lekker gaan jaquote:Op woensdag 26 april 2006 09:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yep, 4 vrij forse AntillianenDaar begin ik niet aan met m'n brakke kop
En ik weet hoe het zit met de sjonnies daar ja, in Benschop zijn het echt een partij lampies man
ik ook nietquote:
hier valt het mee met achterstallige zooi.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig is het niet zo druk hier... maar hoop achterstallige zooi op te ruimen
ik behoor een team van 4 personen te hebben, maar zit al een maand met 1 persoon. We redden het niet met z'n 2en dus ja dan krijg je dingen die blijven zitten waar geen tijd voor is om ze te doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
hier valt het mee met achterstallige zooi.
Geeft mij weer tijd om fok US op te ruimen
dadelijk is het: welkom in de echte wereldquote:Op woensdag 26 april 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
M5/Vlad, hadden jullie niet toen je aan het afstuderen was dat je echt ff zoiets had van "van mij hoeft het allemaal niet meer zo, laat mij nog maar lekker een jaartje op't HBO rondbanjeren" ?
Ik ben't echt zat dat afstuderen, en erger nog, ik heb helemaal geen zin om van deze school af te gaan, veel te gezellig
't komt nu allemaal wel eng dichtbij![]()
Nee ik wilde zo snel mogelijk van die school af, baan zoeken en geld gaan verdienenquote:Op woensdag 26 april 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
M5/Vlad, hadden jullie niet toen je aan het afstuderen was dat je echt ff zoiets had van "van mij hoeft het allemaal niet meer zo, laat mij nog maar lekker een jaartje op't HBO rondbanjeren" ?
Ik ben't echt zat dat afstuderen, en erger nog, ik heb helemaal geen zin om van deze school af te gaan, veel te gezellig
Nee hierna ga ik gewoon doorstuderenquote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
dadelijk is het: welkom in de echte wereld
Mên was ik maar gaan studeren
Jammer alleen dat je die baan niet echt hebt gevonden...quote:Op woensdag 26 april 2006 10:36 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee ik wilde zo snel mogelijk van die school af, baan zoeken en geld gaan verdienenMaar het afstuderen opzich had ik na een tijdje niet echt veel zin meer in. Dan liever wat college's, practicums en wat tentamens ofzow
nee die baan moet ik nog vinden, maar ik wist al voor dat ik afgestudeerd was dat het lastig zou worden om wat leuks te vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je die baan niet echt hebt gevonden...
Oke, die was onder de gordel![]()
En idd, lekker uitslapen wanneer je wilt, gewoon doorhalen, veel feestjes, heerlijk
Dat is waar ja, daarom stel ik het werken nog even uitquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef M5 het volgende:
[..]
nee die baan moet ik nog vinden, maar ik wist al voor dat ik afgestudeerd was dat het lastig zou worden om wat leuks te vinden.
nee nog steeds nietquote:Op woensdag 26 april 2006 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is waar ja, daarom stel ik het werken nog even uit
Maar weet je nu al precies wat je gaat doen dan...?
Ja die hek dus heul niet ehquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hep makkuluhk proate me je reike voader
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:
In de scheepsbouw is zat werk tegenwoordig... weet niet of je dat wat vindt?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef M5 het volgende:
[..]
nee nog steeds nietik zoek nog steeds vacatures enzo.
heb nog 2 solicitaties lopen, maar daar zit niet veel vaart in heb ik het idee.. binnenkort maar weer eens wat bellen of er nog wat mee gaat gebeuren
jepquote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
dadelijk is het: welkom in de echte wereld
Mên was ik maar gaan studeren
Ja gezellig, ik ga nl volgend jaar naar de TU/equote:Op woensdag 26 april 2006 10:56 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
helemaalhet was dat ik in Finland zat en dat ik het daar onwijs naar m'n zin had, maar echt balen dat ik niet meer lekker met vrienden kon stappen enzo
![]()
en dat is nu alleen maar erger omdat ik aan het werk ben![]()
heb er vaak over gehad om weer full time naar school te gaanTU eindhoven lijkt me wel wat
![]()
heb ik niet echt de opleiding voor, maar voor een tijdje zou ik het wel leuk vinden denk ik, d'r staat hier een flinke werf om de hoekquote:Op woensdag 26 april 2006 10:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In de scheepsbouw is zat werk tegenwoordig... weet niet of je dat wat vindt?
Koele kikkerquote:Op woensdag 26 april 2006 10:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zijn maar weinig dingen die mijn hart sneller doen kloppen...
Het communistisch modelquote:Op woensdag 26 april 2006 10:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die hek dus heul niet eh
Ik vind gewoon dat iedereen gewoon genoeg moet hebben om te leven, en dat het verder eerlijk verdeelt dient te zijn. Meer gelijkheid!
Ook je nieuwe huisje enzo niet...?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zijn maar weinig dingen die mijn hart sneller doen kloppen...
Exactquote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik behoor een team van 4 personen te hebben, maar zit al een maand met 1 persoon. We redden het niet met z'n 2en dus ja dan krijg je dingen die blijven zitten waar geen tijd voor is om ze te doen.
Ach ik ga me er niet meer druk om maken.. dat mag managment lekker doen![]()
Dat is het probleem bij m'n studie, ik heb niet veel verstand van software schrijven en andere electronische dingenquote:Op woensdag 26 april 2006 10:59 schreef vlad het volgende:
M5, bij ons zoeken ze nog een software engineer![]()
Mja de opleiding voor.... Je gaat natuurlijk niet gelijk aan het ontwerpen maar "simpele" staalconstructies uittekenen zou je toch gewoon wel moeten kunnen...? Of heb je echt alleen maar met alunuminimum geleerd te werken...? Gewoon even tijdelijk lijkt me dat leuker dan midden in de nacht autotjes rondrijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 10:59 schreef M5 het volgende:
[..]
heb ik niet echt de opleiding voor, maar voor een tijdje zou ik het wel leuk vinden denk ik, d'r staat hier een flinke werf om de hoek
Doeg doegquote:Op woensdag 26 april 2006 10:58 schreef vlad het volgende:
[..]
jep![]()
ik heb het nog extra gerekt door naar canada te gaan, maar helaas moet ik er nu aan geloven![]()
maar heb nu wel meer geld dan toen ik in canada zat, dus nog even doorsparen en ik ga er weer vandoor![]()
Mên dan hou ik net iets van erm niets over na aftrek van mn vaste lasten. Moet ik zelfs nog bij betalen.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het communistisch model
Of je nu 10 jaar studeert voor arts of gelijk vanaf je 16e gaat werken, allemaal 1500 bruto per maand, da's ruim voldoende
Prachtig idee
heb wel verhoging gekregen, maar nog niet genoeg om af te kunnen zwaaienquote:
constructies tekenen/doorrekenen zal wel gaan ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja de opleiding voor.... Je gaat natuurlijk niet gelijk aan het ontwerpen maar "simpele" staalconstructies uittekenen zou je toch gewoon wel moeten kunnen...? Of heb je echt alleen maar met alunuminimum geleerd te werken...? Gewoon even tijdelijk lijkt me dat leuker dan midden in de nacht autotjes rondrijden
Het sarcasme droop er niet vanaf?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mên dan hou ik net iets van erm niets over na aftrek van mn vaste lasten. Moet ik zelfs nog bij betalen.![]()
Gelijkheid.Loon naar werk.
Niet werken? Jammer dan.
(sommige uitzonderingen daargelaten)
Dat bedoel ik, stuur gewoon een open sollicitatie manquote:Op woensdag 26 april 2006 11:05 schreef M5 het volgende:
[..]
constructies tekenen/doorrekenen zal wel gaan ja.
dat is weer 1 van die weinige dingen die ik wel spannend vindquote:Op woensdag 26 april 2006 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook je nieuwe huisje enzo niet...?
Heb je nu al een programma gevonden...? En anders zoek je gewoon een FUCKING lastig programma op, heb je iig weer ff een tijdje nodig voor je dat begrijpt, heb je wat te doenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is weer 1 van die weinige dingen die ik wel spannend vind![]()
en voor sommige automobielen kan ik warm lopen... derest boeit me eigenlijk weinig.
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij m'n studie, ik heb niet veel verstand van software schrijven en andere electronische dingen![]()
ik ga idd open solicitaties versturen.. hopen dat daar wat leuks uit komtquote:Op woensdag 26 april 2006 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, stuur gewoon een open sollicitatie manNiet geschoten........
pro-equote:Op woensdag 26 april 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nu al een programma gevonden...? En anders zoek je gewoon een FUCKING lastig programma op, heb je iig weer ff een tijdje nodig voor je dat begrijpt, heb je wat te doen
ja ik had dat 3d home architect.... maar goed gisteren even snel wat inelkaar geflanst, had me alleen aan de maten gehouden om een beeld te krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nu al een programma gevonden...? En anders zoek je gewoon een FUCKING lastig programma op, heb je iig weer ff een tijdje nodig voor je dat begrijpt, heb je wat te doen
Euj ik heb nog niet genoeg koffie bij mn hersentjes gegoten, even geduld met me hebben.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het sarcasme droop er niet vanaf?
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, ik ben al jaren voorstander van het prestatieloon, maja, die linkse rakkers eh
dan mag je het mij komen uitleggen krengquote:
Zo ben ik aan wat leuke dingen gekomenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:09 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ga idd open solicitaties versturen.. hopen dat daar wat leuks uit komt
In die dingen zit genoeg electronica, alleen kopen vliegtuigfabrikanten veel kant en klare systemen in en maken bijna niets zelf, maar dat is werk voor gasten die echt informatica of electronica hebben gestudeerd.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
apart wel eigenlijk. dacht dat ie kisten ook wel gebruik maakte van computers en elektronica
![]()
wij hebben er wel iets van gekregen iig. Een klein beetje mms programmeren kan ik wel![]()
Siematicquote:Op woensdag 26 april 2006 11:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik had dat 3d home architect.... maar goed gisteren even snel wat inelkaar geflanst, had me alleen aan de maten gehouden om een beeld te krijgen.![]()
Ach geloof het wel... ik zit te dubben over hoe en wat met de keuken. Aangezien het een open keuken is in een redelijke kleine woonkamer moet ik iets vinden wat niet te veel op een keuken lijkt zeg maar
Iets wat bij derest past![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Euj ik heb nog niet genoeg koffie bij mn hersentjes gegoten, even geduld met me hebben.
Al die grappenmakerij werkt ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 26 april 2006 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
dan mag je het mij komen uitleggen kreng![]()
![]()
ook op m'n werk trouwensheb ik pro-e voor de tekenaar meegenomen, snapt ie er niets van
zelfs de simpelste tekeningetjes lukt nog niet
![]()
Pff loserquote:Op woensdag 26 april 2006 11:13 schreef BoJo het volgende:
gisteren folders van Miele en Siemens binnen voor de apparatuur... ligt net buiten budget ben ik bang
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb al ff onder de koffietap gehangen dus ik ben echt fucking hyper
ik kan geen lastige dingen maken. alleen simpel symetrisch spul als remschijven en zuigers. Maar bevoorbeeld een fusee lukt me niet 3Dquote:Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al die grappenmakerij werkt ongeveer hetzelfde![]()
Je hebt ook wel eens van die acties van een aantal gratis Miele apparaten bij een keukenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:13 schreef BoJo het volgende:
gisteren folders van Miele en Siemens binnen voor de apparatuur... ligt net buiten budget ben ik bang
Gewoon kloten, kloten, kloten... Ik heb er nooit les in gehad ofzo, gewoon door kloten geleerdquote:Op woensdag 26 april 2006 11:18 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kan geen lastige dingen maken. alleen simpel symetrisch spul als remschijven en zuigers. Maar bevoorbeeld een fusee lukt me niet 3D![]()
![]()
Wat is je budget ongeveer voor de totale keuken...?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet bij gekeken... thanks![]()
Ziejewel dat het aan die schijtmac ligtquote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Hugster het volgende:
komt weer door Safari eh
Die doet gewoon een dubbele query
GRAFAPPLEquote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Hugster het volgende:
komt weer door Safari eh
Die doet gewoon een dubbele query
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt ook wel eens van die acties van een aantal gratis Miele apparaten bij een keuken[afbeelding]
Houd de krant in de gaten, Keukenkampioen en dat soort zaken die doen dat regelmatig
Wij hadden ook bij een zaak een actie, weet niet meer waar. 5 gratis apparatenquote:
ben ik nu mee bezig. wil zelf een modelmotor bouwen/tekenen ooitquote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon kloten, kloten, kloten... Ik heb er nooit les in gehad ofzo, gewoon door kloten geleerd
niet zo veel maar er komt ook niet zoveel inquote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is je budget ongeveer voor de totale keuken...?
Je kunt ook gewoon de 3 aanzichten schetsen en ze dan laten intersecten eh...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef vlad het volgende:
[..]
ben ik nu mee bezig. wil zelf een modelmotor bouwen/tekenen ooitmaar krijg die blends niet voor elkaar
ik drink ze liever
goeie glas jameson uit '65 ofzo
![]()
10 ruggen lijkt me ook wat overdreven jaquote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet zo veel maar er komt ook niet zoveel in![]()
Budget is zo'n 4000 euro.
Bij ikea met whirlpool meuk apparatuur erin kwam ik op 2000 euro ofzo.
Kwa apparatuur moet ik hebben:
-koelkast met vriesvak
-halogeen/inductie kook plaat (er is geen gas, word gewerkt met stadsverwarming dus moet electrisch)
-magnetron
-afzuigkap.
Kastjes:
3 onder kastjes van 60 cm en boven 3. Naast een inbouw kast voor koelkast en misschien ook magnetron.
Maar nogmaals het is een starter woning dus er hoeft geen keuken van 10 ruggen of meer in.
hmm, maar eens even uitzoeken hoe dat werkt danquote:Op woensdag 26 april 2006 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de 3 aanzichten schetsen en ze dan laten intersecten eh...
En idd, dat drinken gaat me ook wel goed af, maar een uit 65 heb ik nog nooit op
Lagavulin![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga weer even de a:rbeide:r spelen
ze hebben best leuk spul vind ik...quote:
red bullquote:Op woensdag 26 april 2006 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb al ff onder de koffietap gehangen dus ik ben echt fucking hyper
ga eens bij de Gamma langs als je handig bent, kun je die kastjes etc zelf maken. Hoef je alleen nog de electronische apperatuurquote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet zo veel maar er komt ook niet zoveel in![]()
Budget is zo'n 4000 euro.
Bij ikea met whirlpool meuk apparatuur erin kwam ik op 2000 euro ofzo.
Kwa apparatuur moet ik hebben:
-koelkast met vriesvak
-halogeen/inductie kook plaat (er is geen gas, word gewerkt met stadsverwarming dus moet electrisch)
-magnetron
-afzuigkap.
Kastjes:
3 onder kastjes van 60 cm en boven 3. Naast een inbouw kast voor koelkast en misschien ook magnetron.
Maar nogmaals het is een starter woning dus er hoeft geen keuken van 10 ruggen of meer in.
3dquote:Op woensdag 26 april 2006 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de 3 aanzichten schetsen en ze dan laten intersecten eh...
En idd, dat drinken gaat me ook wel goed af, maar een uit 65 heb ik nog nooit op
Lagavulin![]()
Vind ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze hebben best leuk spul vind ik...![]()
die dure zooi van Miele en Siemens enzo komt wel bij m'n volgende woning![]()
ik ben niet handigquote:Op woensdag 26 april 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
ga eens bij de Gamma langs als je handig bent, kun je die kastjes etc zelf maken. Hoef je alleen nog de electronische apperatuur
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
uitgeslapen = anders maar wakker, ja (en dat zonder koffie)
hou ik je aanquote:Op woensdag 26 april 2006 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
ik red het wel hoor, Vladje
en die neut kom ik echt nog wel een keer halen!
mwah tegenwoordig heb je voor alles een handleiding.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben niet handig![]()
Paps wel maar Gamma is net een stap te ver denk ik![]()
Waarschijnlijk worden het de kasten van de Ikea en de apparatuur ga ik wel ff rond voor kijken, wil wel redelijk spul hebben.
Ach we zien wel... moet ook de vloer uitzoeken
zucht....all those choices.
quote:
jij toevallig bekend met 3d technisch tekenen?quote:
Hoe technisch?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
jij toevallig bekend met 3d technisch tekenen?![]()
Erm ff denken:quote:Op woensdag 26 april 2006 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
jij toevallig bekend met 3d technisch tekenen?![]()
jou als fotograafquote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
piekleine Honda van een jara of 30 geleden
kingsize jaguar van een jaar of 40 geleden
Volvo P1800
Peugeot 304 cabrio
Fiat 126
Fiat 650 cabrio
Wat hebben deze auto's met elkaar gemeen?
En dat in een half uur tijdquote:
nee dan moet je op de weg lettenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat in een half uur tijd
Ze beginnen me te kennen bij het anti-roest centrum btw![]()
maar ja daar staan elke dag drie andere oldtimers, dus als ik in de stad ben kijk ik er even. en goed mn ogen open houden bij de rijles
mja, maar precies in de 30 kilometer zones zie je de oldtimers op plekken wara je normaal niet komtquote:
Ken jequote:Op woensdag 26 april 2006 13:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ff denken:
Gelicenseerd verkoper voor 3d max en viz, alsook trainingen in gedaan.
Lesgegeven aan architecten in autocad, mechinical desktop etc.
mwah een beetje
autodesk hequote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ken jemechanical
desktop
?
pak een fototoestel en een fiets, en kom thuis met 100 vehikelfoto'squote:
mja, misschien.. tis wel mooi weerquote:Op woensdag 26 april 2006 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pak een fototoestel en een fiets, en kom thuis met 100 vehikelfoto's
bij mij werkt het meestal
Stukkie in z'n V6 boekenquote:
Tja daarom ben ik ook overgestapt naar de architectuurkantquote:Op woensdag 26 april 2006 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Men wat een boutpakket is dat zeg
Ja, dat dacht ik ook.. Maar als je je ogen er voor opend is er best veel bijzonders op de weg, dat moet jij toch wetenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, misschien.. tis wel mooi weerMaar meestal valt hier niets te spotten
![]()
D'r rijdt genoeg rond, dat klopt. maar ik spot het liefst een beetje dure sportwagensquote:Op woensdag 26 april 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.. Maar als je je ogen er voor opend is er best veel bijzonders op de weg, dat moet jij toch weten
Mn muis heeft een luchtreis gemaakt en het overleefd
Heel verstandigquote:Op woensdag 26 april 2006 14:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja daarom ben ik ook overgestapt naar de architectuurkant
Er boekt niemand in mijn V6 voordat ik zelf eerst schade aan 1 van mijn velgen heb geredenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:00 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, misschien.. tis wel mooi weerMaar meestal valt hier niets te spotten
![]()
[..]
Stukkie in z'n V6 boeken![]()
ik rij helemaal geen schadequote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Er boekt niemand in mijn V6 voordat ik zelf eerst schade aan 1 van mijn velgen heb gereden![]()
PF, dat doet iedereen alquote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r rijdt genoeg rond, dat klopt. maar ik spot het liefst een beetje dure sportwagens
jij.. ja maar.. ik....quote:Op woensdag 26 april 2006 14:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar jij geilt op vw, dat is meteen al een reden om je niet te laten rijden![]()
ja ze bevallen uitstekend, blijf complimenten krijgen en ik vind het zelf ook echt vet staan. Mooi gevoel als ik naar mijn auto loopquote:Op woensdag 26 april 2006 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
Bevallen de velgjes nog Bo?
Merk je ook iets aan het verbruik van je auto?
een animatie maken van een systeem waarbij de thermische belasting en dynamische sterkteberekeningen worden uitgevoerdquote:Op woensdag 26 april 2006 13:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm ff denken:
Gelicenseerd verkoper voor 3d max en viz, alsook trainingen in gedaan.
Lesgegeven aan architecten in autocad, mechinical desktop etc.
mwah een beetje
Jij hebt echt gelukquote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ha! Ik mag de auto van mijn vader pakken wanneer ik wilZonder te hoeven tanken
Unigraphics NX it is for youquote:Op woensdag 26 april 2006 14:41 schreef vlad het volgende:
[..]
een animatie maken van een systeem waarbij de thermische belasting en dynamische sterkteberekeningen worden uitgevoerdliefst met pro-e, dan mag je mij wel lesgeven
![]()
autocad is toch geen volwaardig 3d pakket?
en mechimical desktop ken ik niet![]()
nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 april 2006 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Unigraphics NX it is for you
De woorden "bijbaan" en "werk" komen niet voor in je vocabulaire?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA MAN![]()
Lulhet is echt fijn met mijn 'inkomen' van 200 nog wat euro per maand
Neequote:Op woensdag 26 april 2006 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De woorden "bijbaan" en "werk" komen niet voor in je vocabulaire?
lijken op de C5 Z06 velgen, met een spaakje meerquote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef Googolplexian het volgende:
Deze velgen zijn een stuk lichter dan de gemiddelde velg. Ik had daardoor iets minder verbruik met deze velgen maar ik ging dan ook van 17" OZ F1 Cup's naar 16" Lenso VPD's
de vorige:
[afbeelding]
Dus je zegt ook nooit alstublief(t). Asociaalquote:Op woensdag 26 april 2006 15:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat woord![]()
quote:
quote:U hebt gezocht op blieft:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
De Van Dale kent zoveel woorden niet die toch wel bestaanquote:
jawelquote:Op woensdag 26 april 2006 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat de boer niet kent dat vreet'ie niet?
http://www.ugs.com/products/nx/quote:Op woensdag 26 april 2006 15:35 schreef vlad het volgende:
[..]
jawelmaar omdat ik er nog nooit van gehoord heb, is het ook nooit bij me opgekomen om het te proberen
![]()
maar ik sta voor alles open![]()
wablief is gewoon een achterlijk schijt woordquote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef Mukie het volgende:
elke keer als ijsmeis in het topic komt zie ik wel een taalpuristenoorlogje
dank voor de site, maar ik ben heel slecht in software kopenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.ugs.com/products/nx/
eigenlijk best wel slecht... vroegah (toen ik 10 was ofzo) spaarde ik met moeite 1 spelletje bijelkaar en die speelde ik helemaal kaal.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:25 schreef vlad het volgende:
[..]
dank voor de site, maar ik ben heel slecht in software kopen![]()
ga eerst nog stoeien met pro-e en zoek ooit wel even andere kanalen voor dit proggie![]()
Je bent zelf achterlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
wablief is gewoon een achterlijk schijt woord![]()
waarquote:Op woensdag 26 april 2006 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
eigenlijk best wel slecht... vroegah (toen ik 10 was ofzo) spaarde ik met moeite 1 spelletje bijelkaar en die speelde ik helemaal kaal.
Nu download je op random maar wat en speel je het 5 minuten en flikker je het weer weg![]()
Anders stel je je even aan!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef BoJo het volgende:
tsja ik zeg alleen maar dat ik het woord "wablief" achterlijk vind...beetje jammer dat het antwoord daarop kinderachtig aan de persoon zelf word gericht.
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:32 schreef Fugie het volgende:
bojo heeft gewoon een beetje liefde nodig
Vanmiddag had ik de keus tussen een frikandel en een viandel....quote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen, we moeten allemaal een frikandel eten. Frikandellen verbroederen. Neem eesn een voorbeeld aan een firkandel dan: er zitten daar kippen, kalkoenen, paarden, vrakens, koeien in 1 klein staafje, en dat gaat goed. Dus, volg mijn goede voorbeeld, en zet nu ook de frituurpan aan!
Ik eet wortelenstamppotquote:Op woensdag 26 april 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen, we moeten allemaal een frikandel eten. Frikandellen verbroederen. Neem eesn een voorbeeld aan een firkandel dan: er zitten daar kippen, kalkoenen, paarden, vrakens, koeien in 1 klein staafje, en dat gaat goed. Dus, volg mijn goede voorbeeld, en zet nu ook de frituurpan aan!
Ik heb het in de winter nog niet gehadquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die rommel freet je alleen in de winter toch?
Jaaa die neem ik ook vaakquote:Op woensdag 26 april 2006 17:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De bigmac-saus is wel lekkerEven kijken of die ook bij die recepten staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |