Betrouwbaarheid, wegligging dingen die vaak bij die bakken kapot zijn?quote:
center parcs, bungalow voor 8 manquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
tof, tentje mee voor op het strand na afloop?![]()
omgquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef lipje het volgende:
Te koop in schiedam
Brandweer blust brandende rouwwagen in Middelburg
van dat afstuderen krijg je steeds betere ideeenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of je komt gewoon naar Rotterdam cruisen en we doen er een glaasje whisky bij
Nah, ze zwakken juist af sinds het afstuderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:59 schreef vlad het volgende:
[..]
van dat afstuderen krijg je steeds betere ideeen![]()
![]()
vrachtwagens zijn alleen tof als ze op gas rijdenquote:
Ik vinnum lekker rijden. Breed en laag, just how I like em.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid, wegligging dingen die vaak bij die bakken kapot zijn?
Weet niet of je er veel van af weet
Toffe bak maar beetje duur voor baraquote:
Mn pa had vroeger een alpine.quote:
Tektiel gebruiken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toffe bak maar beetje duur voor bara![]()
Dat roestprobleem bij al die "oudere" auto's is wel minder
Wat dat betreft zou een audi S2 goede optie zijn.
Tja er is altijd wel wat aan te doen, maar op een gegeven moment kun je het volgends mij niet meer tegen houden en dan ben je de sjaakquote:
ja volgends mij ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:15 schreef lipje het volgende:
maar een goeie S2 vinden is ook een opgave.
hoeveel wil je erquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:15 schreef lipje het volgende:
maar een goeie S2 vinden is ook een opgave.
Dat sowieso, dat weet je ook dat hij goed onderhouden is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja volgends mij ook![]()
Verstandig is denk ik bij zulke auto's om bij clubs of iets dergelijks te kopen zodat je een liefhebber treft.
Tja dan moet je een wat jonger model kopen, maar zoooo mooi vind ik die weer nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja er is altijd wel wat aan te doen, maar op een gegeven moment kun je het volgends mij niet meer tegen houden en dan ben je de sjaak
quote:
Alle opties, en leer enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]geen probleem, geen dinkytoy oid natuurlijk
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef vlad het volgende:
[..]
vrachtwagens zijn alleen tof als ze op gas rijden![]()
quattro hèquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben die S2's niet bijna hetzelfde blok als een volvo T5?ook een 2.3 Turbo met 230 pk:P
Edit: En Geen idee hoe die dingen in de bochten liggen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben die S2's niet bijna hetzelfde blok als een volvo T5?ook een 2.3 Turbo met 230 pk:P
Edit: En Geen idee hoe die dingen in de bochten liggen?
Wel lief blijven hequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
blok is niet te vergelijken met het prutsblok van volvo
![]()
tis de waarheidquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel lief blijven he![]()
Ik ga naar m'n nesttot morgen.
quote:
quote:
ik was 12 ofzo en kan me alleen de gordels herinneren en dat ik hem wel vet vondquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
Oh Bo ik zag dat je had meegereden in die 3000?
wat was dat voor ervaring?
moet jij als audifapper toch wetenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was 12 ofzo en kan me alleen de gordels herinneren en dat ik hem wel vet vond![]()
was van de lijfwacht van een inmiddels geliqudeerde vriend van m'n moeder.
ben slapen
snap hem eve niet meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef lipje het volgende:
dan mag ik die uitspraken achter elkaar nog wel leuk vindenAl ging ik ervanuit dat jouw opmerking op een andere citaat gericht was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |