quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:14 schreef Hammet het volgende:
mooie zoekterm ook
-edit- damn dat is little wing!![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:12 schreef guitarist.nl het volgende:
de eerste minuut
http://video.google.com/videoplay?docid=-8866874651592502225&q=guitars+suck&pl=true
gadverdamme![]()
![]()
leefde jimi nog maar
idd, ik pakte net mijn maverick ff (staat in Dropped D *kras kras*)quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Sweeps zijn heidens, hang ze aan het kruis! Hoe speel je metal? Gewoon een puntige gitaar kopen, dan maakt het niet meer uit wat je speelt! Heuuuu!!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef guitarist.nl het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1293450210536556129&q=jimi&pl=true volgens mij waaide het
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef sXe het volgende:
Haha. ik vind het wel een grappig idee. En er dan ook nog over gaan zingen, haha
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen. Maar... mooi is anders. Ik vind sowieso dat 'overdaad schaadt', sweep arpeggios zijn best tof en leuk om te spelen, maar een eindeloos aanhoudende reeks 16e of 32e noten is wel dodelijk vermoeiend om naar te luisteren.
Er is niks mis met puntige gitaren!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Sweeps zijn heidens, hang ze aan het kruis! Hoe speel je metal? Gewoon een puntige gitaar kopen, dan maakt het niet meer uit wat je speelt! Heuuuu!!
Die gast heb ik vorig jaar op het Moulin Blues festival is Ospel gezien, hij speelt echt apengoed!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:05 schreef Hammet het volgende:
Trouwens, even iets voor de bluesliefhebbers. Er stond in de laatste issue van Gitarist een artikel over Joe Bonamassa, een jonge bluesgitarist uit de VS. Zijn laatste album, You and Me, heb ik nu en damn! wat een gitarist! Echt een heel vet stratgeluid, doet me wel een beetje denken aan SRV. Dit album heeft trouwens een wat rock-achtige productie dus kan ook voor de niet bluesliefhebbers wel eens fijn luistermateriaal zijn.
Zeker een aanrader. Mijn favorieten zijn tot nu toe Bridge To Better Days en Tea For One.
nee, ik betreurde het feit dat ik pas op de 9e pagina een tvp kon plaatsen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |