quote:Groningen is te doen
Tijdens de reguliere competitie werden beide onderlinge duels met 3-2 door de thuisspelende partij gewonnen. Dat betekent dat we weer 2 mooie wedstrijden te zien krijgen. Lekker veel (ik hoop mooie) doelpunten, een mooi score verloop, 90 minuten lang op het puntje van je stoel. Nee alle hulde voor de bedenker van de play-offs.
Nog 2 schitterende wedstrijden verwijdert van een plek in de voorronde van het mooiste voetbaltoernooi voor clubteams.
Al zal voor Ajax de uitwedstrijd zeker niet makkelijk worden. In het Euroborg verloor de plaatselijke FC nog nooit een competitie wedstrijd, slechts 1x was een ploeg te sterk, dat was PSV maar dat was voor de Gatorade Cup, dus ja.
We kunnen het nog sterker vertellen, de ploeg van Ron Jans heeft in een competitie wedstrijd zelfs nog nooit achter gestaan in eigen stadion. Slechts Ajax en NAC wisten meer dan één keer te scoren, sterker nog Huntelaar is de enige die tijdens een competittiewedstrijd Roorda in de eerste speelhelft wist te verschalken.
Huntelaar zeg je ? Maar die doet toch ook mee in deze wedstrijd ? Precies, daar ligt dus de kans voor de Amsterdammers.
Gaan we nog even terug naar de wedstrijd van Groningen tegen de huidige landskampioen.
Daar scoorden de Eindhovenaren drie keer, hetgeen dus nog geen andere club is gelukt is.
Ook maakten zij als eerste een doelpunt, hetgeen ook nog geen ander is gelukt.
En alle drie de tegendoelpunten vielen ook nog een keer in de eerste helft, dat is dus de remedie tegen de trots van het noorden.
Mijn advies dus aan de ploeg van Danny Blind, wil je naar de Champions League, geef dan alles in de eerste helft van de uitwedstrijd, dan komt het allemaal goed. Alleen dan !
Hoewel uit het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garantie bieden voor de toekomst
Zo te zien een mini-meet in 425 hè? Ik zwaai wel even naar boven vanavond!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:24 schreef space-kees het volgende:
n.a.v. een vraag in een ander topic (of er een lijstje gemaakt kon worden in welk vak de fok!ers a.s. woensdag zitten) Heb ik het 1 en ander op gezocht, d.m.v. reactie's! En voorlopig is dit er uitgekomen!
space-kees: 113
Ma-Maatje: 125
Tvduijn: 410
aldostuta: 411
Freak187: 412
Riro: 413
BoNi: 413
Jasza: 425
ericajax: 425
vinnie06: 425
Nega:426 (wilde eigelijk 116)
TimmyAsd: 427
thewishmaster: 428
Kang-He: 429
Het zou leuk zijn, wanneer je er nog niet instaat, het bericht te quoten en je zelf in superscript er bij te zetten. Als iemand tijd heeft kan het lijstje ook nog op vak worden gesorteerd!! Dan zit er misschien nog een kleine meet in
!
update: lijstje is op vak volgorde geplaatst, gelieve bij aanvulling je naam in superscript tezetten
heb ff de PI aangepastquote:Op woensdag 26 april 2006 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat een raar idee.. alleen in de eerste helft uit..
Die kans zit er dik in ja.quote:
ik ook, doen ze een groot deel van het seizoen al tenslotte.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:08 schreef Silenus het volgende:
Even over dat 'ramp voor het Nederlandse voetbal'.---> Als FC Groningen voorronde CL zou spelen (die waarschijnlijk verliezen) maakt het niets uit voor het Nederlandse voetbal. *knip*
jij ook, hopelijk in elk geval een spectaculaire partij van beide kanten.. ik werd iig al zenuwachtig wakker vanmorgen.. (net als vorige week donderdag)quote:Evengoed veel plezier vanavond.
Liever met een geflatteerd hoge score eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 12:18 schreef Rhapsody het volgende:
Dit zijn wel spannende wedstrijden, die playoffs (voor voorronde CL dan).
Hopelijk wint Ajax vanavond, als het even kan met goed voetbal.
Hoge score met goed voetbal dan? (voor Ajax dus)quote:Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever met een geflatteerd hoge score eigenlijk.
Gronigen heeft een betere trainer en meer vechtlust.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Over twee wedstrijden gaat Ajax het wel redden, de vorm is uitstekend en er is meer kwaliteit aanwezig.
Das uiteraard het beste. Maar zo goed speelt Ajax nou ook weer niet de laatste week, en dan maar flink hoog uithalen om de uitwedstrijd een formaliteit te maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hoge score met goed voetbal dan? (voor Ajax dus)
Op Leidseplein heb je de sportsbar ofzo? Die is wel leuk. Daar heb ik toen Ajax-Brondby gekeken. Toen Ajax in de laatste minuten nog verloor.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:22 schreef savelkoul het volgende:
Weet iemand een leuke sportkroeg waar ik vanavond Ajax-Groningen kan kijken? In de buurt van Rembrandtplein als het kan (in Amsterdam dus...)
das vooral een goed uitgeruste tent, veel schermen enzo, ik vind er verder geen fuck aan../quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op Leidseplein heb je de sportsbar ofzo? Die is wel leuk. Daar heb ik toen Ajax-Brondby gekeken. Toen Ajax in de laatste minuten nog verloor.
Ik ga hem checken. Ben er volgens mij wel eens geweest. Veel schermen inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op Leidseplein heb je de sportsbar ofzo? Die is wel leuk. Daar heb ik toen Ajax-Brondby gekeken. Toen Ajax in de laatste minuten nog verloor.
Welke?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:52 schreef Jasza het volgende:
Vanavond lekker swingen als de artiest optreed
Langs de Lijn!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Kutzooi, vanavond Ajax - Groningen en Barcelona - Milan. Ik ga gewoon Barca kijken denk ik, maar flits elke 2 minuten wel ff naar Teletekst...
Dan moet ik het geluid van de televisie zachter doen, dat wil ik nie, ik kijk gewoon na die tijd welquote:
Sportcafé Sky Sportsquote:Op woensdag 26 april 2006 12:22 schreef savelkoul het volgende:
Weet iemand een leuke sportkroeg waar ik vanavond Ajax-Groningen kan kijken? In de buurt van Rembrandtplein als het kan (in Amsterdam dus...)
Miet.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Kutzooi, vanavond Ajax - Groningen en Barcelona - Milan. Ik ga gewoon Barca kijken denk ik, maar flits elke 2 minuten wel ff naar Teletekst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |