Liever met een geflatteerd hoge score eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 12:18 schreef Rhapsody het volgende:
Dit zijn wel spannende wedstrijden, die playoffs (voor voorronde CL dan).
Hopelijk wint Ajax vanavond, als het even kan met goed voetbal.
Hoge score met goed voetbal dan? (voor Ajax dus)quote:Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever met een geflatteerd hoge score eigenlijk.
Gronigen heeft een betere trainer en meer vechtlust.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Over twee wedstrijden gaat Ajax het wel redden, de vorm is uitstekend en er is meer kwaliteit aanwezig.
Das uiteraard het beste. Maar zo goed speelt Ajax nou ook weer niet de laatste week, en dan maar flink hoog uithalen om de uitwedstrijd een formaliteit te maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hoge score met goed voetbal dan? (voor Ajax dus)
Op Leidseplein heb je de sportsbar ofzo? Die is wel leuk. Daar heb ik toen Ajax-Brondby gekeken. Toen Ajax in de laatste minuten nog verloor.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:22 schreef savelkoul het volgende:
Weet iemand een leuke sportkroeg waar ik vanavond Ajax-Groningen kan kijken? In de buurt van Rembrandtplein als het kan (in Amsterdam dus...)
das vooral een goed uitgeruste tent, veel schermen enzo, ik vind er verder geen fuck aan../quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op Leidseplein heb je de sportsbar ofzo? Die is wel leuk. Daar heb ik toen Ajax-Brondby gekeken. Toen Ajax in de laatste minuten nog verloor.
Ik ga hem checken. Ben er volgens mij wel eens geweest. Veel schermen inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op Leidseplein heb je de sportsbar ofzo? Die is wel leuk. Daar heb ik toen Ajax-Brondby gekeken. Toen Ajax in de laatste minuten nog verloor.
Welke?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:52 schreef Jasza het volgende:
Vanavond lekker swingen als de artiest optreed
Langs de Lijn!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Kutzooi, vanavond Ajax - Groningen en Barcelona - Milan. Ik ga gewoon Barca kijken denk ik, maar flits elke 2 minuten wel ff naar Teletekst...
Dan moet ik het geluid van de televisie zachter doen, dat wil ik nie, ik kijk gewoon na die tijd welquote:
Sportcafé Sky Sportsquote:Op woensdag 26 april 2006 12:22 schreef savelkoul het volgende:
Weet iemand een leuke sportkroeg waar ik vanavond Ajax-Groningen kan kijken? In de buurt van Rembrandtplein als het kan (in Amsterdam dus...)
Miet.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Kutzooi, vanavond Ajax - Groningen en Barcelona - Milan. Ik ga gewoon Barca kijken denk ik, maar flits elke 2 minuten wel ff naar Teletekst...
Dat zit er wel in, maar vrijwel elke kroeg zal het uitzenden...quote:
in de 'horecapunten' staat af en toe iets heel anders op. Soms een andere voetbalwedstrijd, ook wel eens F1 gezienquote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Milan barca zullen ze wel niet uitzenden in het stadion denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |