Elk jaar heeft NL 2 ploegen die geen punten pakken.. En of dat dit jaar de FC is moet ik maar zien. De wereld vergaat iig niet mochten wij winnen. De punten worden heus wel gepakt als de andere clubs echt zo goed zijn als iedereen roept. Kan me ook niks schelen trouwens hoeveel punten we zouden pakken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is dan misschien wel verdiend (of eigenlijk niet want de play-offs zijn oneerlijk) maar ik denk dat Groningen van alle clubs (behalve feyenoord) de minste punten zal pakken in europa.

Elke ticketbox, vrienden van me staan bij homan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Vrijdag gaat de losse verkoop van start, weet iemand nog verkooppunten in Groningen zelf?

quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef MalachiGroningen het volgende:
Groningen against all odds. De media, heel voetbalbobo Nederland tergt Groningen tot op het bot met hun dwaze onzin over ons. We mogen wel voor spekjes en boontjes meedoen, maar als we winnen zijn we opeens fout.
Kom maar op.

Als ik ergens NIET zou gaan staan vrijdagochtend is het Homan wel..quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Elke ticketbox, vrienden van me staan bij homan.

Waar zou jij wel staan dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als ik ergens NIET zou gaan staan vrijdagochtend is het Homan wel..

een appeltrekker??quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:48 schreef Doezelhaar het volgende:
O ja, en die Danny Buijs is maar een rare appeltrekker.

quote:2 topics tegelijk

Ik ook in 425, ik ben diegene met een Ajax thuisshirt met Maduroquote:Op woensdag 26 april 2006 01:18 schreef vinnie06 het volgende:
voor iedereen in 425 : ik ben die gene met een ajax sjaal![]()
Grunn zonder trekker weer naar huus![]()
2 topics tegelijk![]()

Wat wil je, grunn gaat winnenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Je kan een hoop zeggen, maar de wedstrijd leeft in ieder geval wel

Uhh, grunn wint ook de 1e wedstrijdquote:Op woensdag 26 april 2006 09:30 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond winnen we niet, maar als we de schade beperkt houden vanavond over twee wedstrijden misschien welSchijnen we goed in te zijn
Ben benieuwd. Lekker geplande berichten trouwens over de trainer van Ajax vandaag

Minke en Homan zijn altijd ontzettend druk.. Ik zou een FRS (station, herestraat, paddepoel) regelen en/of een milo in de stad. Gewoon ff op ticketbox kijken waar in de stad allemaal een ticketbox zit.quote:

en terecht.. volle bak volgende weekquote:Op woensdag 26 april 2006 10:57 schreef Jaytonism het volgende:
Kan me vrij hard aan me reet roesten of ze klungelen, zolang ik maar 3 kaarten kan krijgen.

Hoor je mij dat zeggen dan ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee man, stel je eens voor zeg. Wat blijft er dan van de wereld over??

quote:Groningen is te doen
Tijdens de reguliere competitie werden beide onderlinge duels met 3-2 door de thuisspelende partij gewonnen. Dat betekent dat we weer 2 mooie wedstrijden te zien krijgen. Lekker veel (ik hoop mooie) doelpunten, een mooi score verloop, 90 minuten lang op het puntje van je stoel. Nee alle hulde voor de bedenker van de play-offs.
Nog 2 schitterende wedstrijden verwijdert van een plek in de voorronde van het mooiste voetbaltoernooi voor clubteams.
Al zal voor Ajax de uitwedstrijd zeker niet makkelijk worden. In het Euroborg verloor de plaatselijke FC nog nooit een competitie wedstrijd, slechts 1x was een ploeg te sterk, dat was PSV maar dat was voor de Gatorade Cup, dus ja.
We kunnen het nog sterker vertellen, de ploeg van Ron Jans heeft in een competitie wedstrijd zelfs nog nooit achter gestaan in eigen stadion. Slechts Ajax en NAC wisten meer dan één keer te scoren, sterker nog Huntelaar is de enige die tijdens een competittiewedstrijd Roorda in de eerste speelhelft wist te verschalken.
Huntelaar zeg je ? Maar die doet toch ook mee in deze wedstrijd ? Precies, daar ligt dus de kans voor de Amsterdammers.
Gaan we nog even terug naar de wedstrijd van Groningen tegen de huidige landskampioen.
Daar scoorden de Eindhovenaren drie keer, hetgeen dus nog geen andere club is gelukt is.
Ook maakten zij als eerste een doelpunt, hetgeen ook nog geen ander is gelukt.
En alle drie de tegendoelpunten vielen ook nog een keer in de eerste helft, dat is dus de remedie tegen de trots van het noorden.
Mijn advies dus aan de ploeg van Danny Blind, wil je naar de Champions League, geef dan alles in de eerste helft van de uitwedstrijd, dan komt het allemaal goed. Alleen dan !
Hoewel uit het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garantie bieden voor de toekomst

Zo te zien een mini-meet in 425 hè? Ik zwaai wel even naar boven vanavond!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:24 schreef space-kees het volgende:
n.a.v. een vraag in een ander topic (of er een lijstje gemaakt kon worden in welk vak de fok!ers a.s. woensdag zitten) Heb ik het 1 en ander op gezocht, d.m.v. reactie's! En voorlopig is dit er uitgekomen!
space-kees: 113
Ma-Maatje: 125
Tvduijn: 410
aldostuta: 411
Freak187: 412
Riro: 413
BoNi: 413
Jasza: 425
ericajax: 425
vinnie06: 425
Nega:426 (wilde eigelijk 116)
TimmyAsd: 427
thewishmaster: 428
Kang-He: 429
Het zou leuk zijn, wanneer je er nog niet instaat, het bericht te quoten en je zelf in superscript er bij te zetten. Als iemand tijd heeft kan het lijstje ook nog op vak worden gesorteerd!! Dan zit er misschien nog een kleine meet in
!
update: lijstje is op vak volgorde geplaatst, gelieve bij aanvulling je naam in superscript tezetten

heb ff de PI aangepastquote:Op woensdag 26 april 2006 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Wat een raar idee.. alleen in de eerste helft uit..

Die kans zit er dik in ja.quote:

ik ook, doen ze een groot deel van het seizoen al tenslotte.quote:

quote:Op woensdag 26 april 2006 12:08 schreef Silenus het volgende:
Even over dat 'ramp voor het Nederlandse voetbal'.---> Als FC Groningen voorronde CL zou spelen (die waarschijnlijk verliezen) maakt het niets uit voor het Nederlandse voetbal. *knip*
jij ook, hopelijk in elk geval een spectaculaire partij van beide kanten.. ik werd iig al zenuwachtig wakker vanmorgen.. (net als vorige week donderdag)quote:Evengoed veel plezier vanavond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |