quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kom niet van origine uit Groningen nee. Maargoed, na morgen zijn alle boeren stil.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou nee hoorAl verliezen we kansloos morgen, volgende week zul jij geen stille Groene Hel aantreffen
Nog één keertje dan: wij kunnen alleen nog maar winnen, niet verliezen. Die 'boeren' zijn maar wat trots op hun club en zijn niet zo snel stil.
Nepgroninger!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef StarGazer het volgende:
AJAX!!!
Slimme Groningerquote:
Hoiquote:
Speel liever eerst thuis. Euroborg is engquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:44 schreef jimjim1983 het volgende:
wel heel kut dat de laatste wedstrijd uit is trouwens![]()
inderdaad. daarom heb ik liever eerst uit en dan thuis, kan je nog wat rechtzettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Speel liever eerst thuis. Euroborg is eng.
dacht het niet, ons krijg je niet meer stil na dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kom niet van origine uit Groningen nee. Maargoed, na morgen zijn alle boeren stil.
Als je pech hebt zit het daar morgenmiddag al wel volquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Ladylicious het volgende:
Morgen waarschijnlijk koekeloeren in de Kachel.. Is het een idee om wat eerder heen te gaan of is het sowieso stampes druk daar?
Weet ik niet. Het Nederlands voetbal loopt gevaar als Groningen wint imho.. dat zullen wel meer mensen met mij delen denk ik. Maar iig iedereen uit Rotterdam en Utreg is wel tegen ja. Mensen uit Heerenveen zijn dan weer voor Ajax.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:39 schreef F1Bas het volgende:
Ik dat de op de Ajacieden na bijna iedereen voor Groningen zal zijn morgen
Serieus zo erg ja?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je pech hebt zit het daar morgenmiddag al wel volNee serieus, Kachel zit inderdaad altijd stampvol, dat idee lijkt me een goed plan
Ik heb nog geen idee waar wij belanden.
Flip-Zwanestraatquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:44 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Serieus zo erg ja?Hmm, we zien wel hoe t loopt.. Kachel is ook vast enige toko niet..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:41 schreef Doezelhaar het volgende:
Weet ik niet. Het Nederlands voetbal loopt gevaar als Groningen wint imho.. dat zullen wel meer mensen met mij delen denk ik.
ach, het zou toch ook een stunt zijn als Groningen het haalt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:39 schreef F1Bas het volgende:
Ik dat de op de Ajacieden na bijna iedereen voor Groningen zal zijn morgen
Hou toch op zo dramatisch te doen man!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:41 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het Nederlands voetbal loopt gevaar als Groningen wint imho..
Wordt daar ook een beetje moedeloos van. Als Groningen gewoon weer een ronde verder komt, is het gewoon verdiend. Klaar, toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hou toch op zo dramatisch te doen man!!![]()
Toch is ajax lieverquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wordt daar ook een beetje moedeloos van. Als Groningen gewoon weer een ronde verder komt, is het gewoon verdiend. Klaar, toch?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wordt daar ook een beetje moedeloos van. Als Groningen gewoon weer een ronde verder komt, is het gewoon verdiend. Klaar, toch?
Nee man, stel je eens voor zeg. Wat blijft er dan van de wereld over??quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het knap dat Grunn zover gekomen is, maar je moet er toch niet aan denken dat ze voorronde CL ggan spelen
Ja, logisch, bij mij waren om 5 over 9 vanochtend nog 5 vakken beschikbaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ging om vijf voor zes naar de free record shop... Enkel 405 en 406 over, dertig euro per kaart, ik pas...
het is dan misschien wel verdiend (of eigenlijk niet want de play-offs zijn oneerlijk) maar ik denk dat Groningen van alle clubs (behalve feyenoordquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:07 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Snap er geen moer van...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja, logisch, bij mij waren om 5 over 9 vanochtend nog 5 vakken beschikbaar...dus ik nam 426.
Kut ticketbox systeem, wedden dat lang niet alle vakken volzitten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ging om vijf voor zes naar de free record shop... Enkel 405 en 406 over, dertig euro per kaart, ik pas...
Dat was ook mijn eerste reactie...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kut ticketbox systeem, wedden dat lang niet alle vakken volzitten.
Een club als Groningen in de CL, das een gevaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Het Nederlands voetbal loopt gevaar. Terug in je hok, gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |