Elk jaar heeft NL 2 ploegen die geen punten pakken.. En of dat dit jaar de FC is moet ik maar zien. De wereld vergaat iig niet mochten wij winnen. De punten worden heus wel gepakt als de andere clubs echt zo goed zijn als iedereen roept. Kan me ook niks schelen trouwens hoeveel punten we zouden pakken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is dan misschien wel verdiend (of eigenlijk niet want de play-offs zijn oneerlijk) maar ik denk dat Groningen van alle clubs (behalve feyenoord) de minste punten zal pakken in europa.
Elke ticketbox, vrienden van me staan bij homan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef Jaytonism het volgende:
Vrijdag gaat de losse verkoop van start, weet iemand nog verkooppunten in Groningen zelf?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef MalachiGroningen het volgende:
Groningen against all odds. De media, heel voetbalbobo Nederland tergt Groningen tot op het bot met hun dwaze onzin over ons. We mogen wel voor spekjes en boontjes meedoen, maar als we winnen zijn we opeens fout.
Kom maar op.
Als ik ergens NIET zou gaan staan vrijdagochtend is het Homan wel..quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:46 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Elke ticketbox, vrienden van me staan bij homan.
Waar zou jij wel staan dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als ik ergens NIET zou gaan staan vrijdagochtend is het Homan wel..
een appeltrekker??quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:48 schreef Doezelhaar het volgende:
O ja, en die Danny Buijs is maar een rare appeltrekker.
quote:2 topics tegelijk
Ik ook in 425, ik ben diegene met een Ajax thuisshirt met Maduroquote:Op woensdag 26 april 2006 01:18 schreef vinnie06 het volgende:
voor iedereen in 425 : ik ben die gene met een ajax sjaal![]()
Grunn zonder trekker weer naar huus![]()
2 topics tegelijk![]()
Wat wil je, grunn gaat winnenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
Je kan een hoop zeggen, maar de wedstrijd leeft in ieder geval wel
Uhh, grunn wint ook de 1e wedstrijdquote:Op woensdag 26 april 2006 09:30 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond winnen we niet, maar als we de schade beperkt houden vanavond over twee wedstrijden misschien welSchijnen we goed in te zijn
Ben benieuwd. Lekker geplande berichten trouwens over de trainer van Ajax vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |