abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 mei 2006 @ 09:37:20 #251
29427 Conflict
Conflict
pi_38293523
is dat nieuw? als iets is opgelost een topic sluiten? als je zo zeker bent dat het opgelost is kan je hem net zo goed open laten want dan post toch niemand meer.
  zondag 28 mei 2006 @ 09:44:45 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38293585
nee, is niet nieuw, maar in bepaalde omstandigheden wel effectief.
het was om te beginnen natuurlijk al niet bepaald een r&p topic.
meer een onderonsje waar buitenstaanders geen hol van leken te begrijpen. de insiders weten nu dat het een 'grap' was. en biancavia kan dan nu misschien beter in dat puzzeltopic haar grap toegeven. als ze dat niet al gedaan heeft .

edit: en dat heeft ze dus al gedaan .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38329077
dag

is het mogelijk om mijn account te deactiveren of op zijn minst een permanente ban te krijgen? . alvast bedankt!
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_38329223
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef breaktothedance het volgende:
dag

is het mogelijk om mijn account te deactiveren of op zijn minst een permanente ban te krijgen? . alvast bedankt!
je kan de post verleiding niet weerstaan maar moet toch echt stoppen met posten?

je kan een niet bestaand email adres intikken dan is je account onbruikbaar
  maandag 29 mei 2006 @ 12:10:09 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38329299
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:07 schreef leeharveyoswald het volgende:
je kan een niet bestaand email adres intikken dan is je account onbruikbaar
dat inderdaad.
maar dan is er ook geen weg terug meer voor bttd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38329330
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:07 schreef leeharveyoswald het volgende:

[..]

je kan de post verleiding niet weerstaan maar moet toch echt stoppen met posten?

je kan een niet bestaand email adres intikken dan is je account onbruikbaar
het valt nog mee , ik post hier niet zo bijzonder veel, maar ik moet er gewoon helemaal mee stoppen . posten hier op het forum helpt mij niet verder. ik moet mijn leven in het geheel een positieve wending geven (grotendeels al wel gelukt, hoewel er nog wel lichte irritaties zijn) en niet meer op fok! posten is daar een goed onderdeel van.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  maandag 29 mei 2006 @ 12:24:41 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_38329740
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef copycat het volgende:

[..]

dat inderdaad.
maar dan is er ook geen weg terug meer voor bttd.
heb ik ook gedaan met mijn oude account. .
For great justice!
pi_38329866
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

het valt nog mee , ik post hier niet zo bijzonder veel, maar ik moet er gewoon helemaal mee stoppen . posten hier op het forum helpt mij niet verder. ik moet mijn leven in het geheel een positieve wending geven (grotendeels al wel gelukt, hoewel er nog wel lichte irritaties zijn) en niet meer op fok! posten is daar een goed onderdeel van.
gewoon je password veranderen met je ogen dicht en je email veranderen naar een neit bestaand ding. klaar!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 29 mei 2006 @ 12:30:45 #259
141482 Q.
JurassiQ
pi_38329920
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:28 schreef pheno het volgende:

[..]

gewoon je password veranderen met je ogen dicht en je email veranderen naar een neit bestaand ding. klaar!
je moet je passwd wel 2x intypen hè?
For great justice!
  maandag 29 mei 2006 @ 12:31:16 #260
141482 Q.
JurassiQ
pi_38329938
oh. als je je mail adres wijzigt krijg je op het nieuwe adres automatisch een nieuw wachtwoord toegestuurd. een raar wachtwoord invullen is dus niet eens nodig.
For great justice!
  maandag 29 mei 2006 @ 12:37:37 #261
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38330099
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

het valt nog mee , ik post hier niet zo bijzonder veel, maar ik moet er gewoon helemaal mee stoppen . posten hier op het forum helpt mij niet verder. ik moet mijn leven in het geheel een positieve wending geven (grotendeels al wel gelukt, hoewel er nog wel lichte irritaties zijn) en niet meer op fok! posten is daar een goed onderdeel van.
fokkin' kneus dat je bent... pak eens de problemen aan ipv de symptomen. je bent een slapjanus, gejank van je altijd.

misschien is een psycholoog een goed idee
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 29 mei 2006 @ 12:38:20 #262
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38330113
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:30 schreef q. het volgende:

[..]

je moet je passwd wel 2x intypen hè?
copy paste
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 29 mei 2006 @ 12:39:19 #263
141482 Q.
JurassiQ
pi_38330130
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:37 schreef joeyt het volgende:

[..]

fokkin' kneus dat je bent... pak eens de problemen aan ipv de symptomen. je bent een slapjanus, gejank van je altijd.

misschien is een psycholoog een goed idee
dit is r&p. daar mag je dat soort dingen niet zeggen! hoppa, kroelen die gast!
For great justice!
pi_38330138
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:10 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

het valt nog mee , ik post hier niet zo bijzonder veel, maar ik moet er gewoon helemaal mee stoppen . posten hier op het forum helpt mij niet verder. ik moet mijn leven in het geheel een positieve wending geven (grotendeels al wel gelukt, hoewel er nog wel lichte irritaties zijn) en niet meer op fok! posten is daar een goed onderdeel van.
en je weet zeker dat je ook niet geintresseerd meer bent in die andere 30 forum onderdelen?
  maandag 29 mei 2006 @ 12:46:20 #265
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38330272
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:39 schreef q. het volgende:

[..]

dit is r&p. daar mag je dat soort dingen niet zeggen! hoppa, kroelen die gast!
die gozer moet van zichzelf zn hele leven omgooien, omdat hij dan zogenaamd wel gelukkig kan zijn. geluk zit in jezelf niet in anderen.
hij moet leren zichzelf te accepteren ipv zoveel mogelijk sociale dingen te doen om maar niet met zichzelf opgescheept te zitten.
op maandag gaat die salsa dansen, dinsdag social danles, op woensdag verkoopt ie koekjes met de meisjes van de scouting, op donderdag bouwt ie huizen in oostblok landen, op vrijdag zit ie in het verzorgingstehuis oudjes te helpen, zaterdag is het natuurlijk groot feest bij de plaatselijk bridge club en op zondag is ie brak van alle ranja die hij heeft gedronken.
hij probeert gewoon zopveel mogelijk dingen te doen, ipv rustig ff over zn situatie na te denken en eraan te gaan werken.

nogmaals: ga naar een psycholoog... helpt echt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38331921
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:46 schreef joeyt het volgende:

[..]

die gozer moet van zichzelf zn hele leven omgooien, omdat hij dan zogenaamd wel gelukkig kan zijn. geluk zit in jezelf niet in anderen.
hij moet leren zichzelf te accepteren ipv zoveel mogelijk sociale dingen te doen om maar niet met zichzelf opgescheept te zitten.
op maandag gaat die salsa dansen, dinsdag social danles, op woensdag verkoopt ie koekjes met de meisjes van de scouting, op donderdag bouwt ie huizen in oostblok landen, op vrijdag zit ie in het verzorgingstehuis oudjes te helpen, zaterdag is het natuurlijk groot feest bij de plaatselijk bridge club en op zondag is ie brak van alle ranja die hij heeft gedronken.
hij probeert gewoon zopveel mogelijk dingen te doen, ipv rustig ff over zn situatie na te denken en eraan te gaan werken.

nogmaals: ga naar een psycholoog... helpt echt
volgens mij begrijp je nog lang niet helemaal wat ik doe/heb gedaan. maar goed, jij bent zo'n mooi alwetend figuur... ik ben zo ontzettend blij dat je mij door en door kent. ik vind je reacties hier nou niet bepaald getuigen van een normaal niveau.

fijn voor je. doe jij lekker waar je zin in hebt dan ben ik ook gewoon weg. ik weet op dit moment prima waar ik mee bezig ben en dat is een positieve draai geven aan iets wat allang minder gaat. je gezeik over een psycholoog is mosterd na de maaltijd want daar ben ik nu dus geweest en ik weet wat er anders/beter moet. wie is hier nou dus de kneus? nou heb ik gewoon weinig zin om met modder te gaan gooien en dat ga ik hier dus niet te veel doen, maar ik ben blij dat ik in ieder geval uitgevonden heb wat me nou zo ontzettend dwars zit. veel reacties die ik hier krijg geven aan dat men niet al te veel op mijn aanwezigheid zit te wachten (kan ik me nog wel iets bij voorstellen ik was teveel over bepaalde dingen bezig).

al met al kan ik beter de eer aan mezelf houden en gewoon simpelweg oprotten, want zoals gezegd helpt het niet om me hier de hele tijd te vertonen. ik waardeer het van sommige mensen dat ze gewoon goede tips hadden voor me maar uiteindelijk zal ik mezelf positief moeten gaan verbeteren. sterker nog: ik moet terug naar waar ik vandaan kwam (bedacht ik me laatst). ik heb een onmetelijke energie om dingen aan te pakken, dingen te doen. ik heb grenzen opgezocht en zal die ook op blijven zoeken. tot het moment dat ik weer net als vroeger tegen mezelf kan zeggen dat ik tevreden ben over en met mezelf.

dat ik hier niet meer serieus genomen wordt en kan worden verwijt ik jullie niet. jullie hebben een deel van me gezien dat zich druk maakt om bepaalde dingen. nu is het tijd om alle bullshit uit mijn leven weg te werken en terug te gaan naar waar ik goed in ben. bijvoorbeeld: in de tijd waarin ik meer sportte dan nu was ik gewoon veel actiever, socialer en makkelijker in alles.

laat ik gewoon doorgaan met in ieder geval zinvol bezig te gaan (studie afronden, weer meer gaan sporten en sociale dingen doen die ik nu nog steeds doe) en daar heb ik zeker mensen als jij niet bij nodig.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_38331940
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:39 schreef leeharveyoswald het volgende:

[..]

en je weet zeker dat je ook niet geintresseerd meer bent in die andere 30 forum onderdelen?
nee niet echt, dit forum is niet echt iets voor mij vrees ik
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_38332184
quote:
op maandag 29 mei 2006 13:47 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

volgens mij begrijp je nog lang niet helemaal wat ik doe/heb gedaan. maar goed, jij bent zo'n mooi alwetend figuur... ik ben zo ontzettend blij dat je mij door en door kent. ik vind je reacties hier nou niet bepaald getuigen van een normaal niveau.

fijn voor je. doe jij lekker waar je zin in hebt dan ben ik ook gewoon weg. ik weet op dit moment prima waar ik mee bezig ben en dat is een positieve draai geven aan iets wat allang minder gaat. je gezeik over een psycholoog is mosterd na de maaltijd want daar ben ik nu dus geweest en ik weet wat er anders/beter moet. wie is hier nou dus de kneus? nou heb ik gewoon weinig zin om met modder te gaan gooien en dat ga ik hier dus niet te veel doen, maar ik ben blij dat ik in ieder geval uitgevonden heb wat me nou zo ontzettend dwars zit. veel reacties die ik hier krijg geven aan dat men niet al te veel op mijn aanwezigheid zit te wachten (kan ik me nog wel iets bij voorstellen ik was teveel over bepaalde dingen bezig).

al met al kan ik beter de eer aan mezelf houden en gewoon simpelweg oprotten, want zoals gezegd helpt het niet om me hier de hele tijd te vertonen. ik waardeer het van sommige mensen dat ze gewoon goede tips hadden voor me maar uiteindelijk zal ik mezelf positief moeten gaan verbeteren. sterker nog: ik moet terug naar waar ik vandaan kwam (bedacht ik me laatst). ik heb een onmetelijke energie om dingen aan te pakken, dingen te doen. ik heb grenzen opgezocht en zal die ook op blijven zoeken. tot het moment dat ik weer net als vroeger tegen mezelf kan zeggen dat ik tevreden ben over en met mezelf.

dat ik hier niet meer serieus genomen wordt en kan worden verwijt ik jullie niet. jullie hebben een deel van me gezien dat zich druk maakt om bepaalde dingen. nu is het tijd om alle bullshit uit mijn leven weg te werken en terug te gaan naar waar ik goed in ben. bijvoorbeeld: in de tijd waarin ik meer sportte dan nu was ik gewoon veel actiever, socialer en makkelijker in alles.

laat ik gewoon doorgaan met in ieder geval zinvol bezig te gaan (studie afronden, weer meer gaan sporten en sociale dingen doen die ik nu nog steeds doe) en daar heb ik zeker mensen als jij niet bij nodig.
misschien had ik dit bericht iets subtieler moeten verwoorden. sorry als ik wat nijdig overkom, maar ik heb nog steeds het idee dat je constant denkt het beter te weten terwijl ik bepaalde dingen allang gedaan heb (zoals meerdere bezoekjes aan een psycholoog, niet iets om trots op te zijn).

ik denk dat ik me tegen vanavond gewoon eens even ga afmelden op het forum, dan hoef ik hier ook niet meer te posten. ik zal het toch wel een klein beetje missen
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 mei 2006 @ 14:00:53 #269
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38332281
quote:
op maandag 29 mei 2006 13:58 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

misschien had ik dit bericht iets subtieler moeten verwoorden. sorry als ik wat nijdig overkom, maar ik heb nog steeds het idee dat je constant denkt het beter te weten terwijl ik bepaalde dingen allang gedaan heb (zoals meerdere bezoekjes aan een psycholoog, niet iets om trots op te zijn).

ik denk dat ik me tegen vanavond gewoon eens even ga afmelden op het forum, dan hoef ik hier ook niet meer te posten. ik zal het toch wel een klein beetje missen
laat t je allemaal eens niet zo aangaan...
leef lekker, en laat fok links liggen als je er niet tegen kunt
geen account hebben wil niet zeggen dat je niet toch gaat lezen

enneh wat je ook doet, t gaat je goed hoor
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 29 mei 2006 @ 14:01:26 #270
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38332296
quote:
op maandag 29 mei 2006 13:47 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

volgens mij begrijp je nog lang niet helemaal wat ik doe/heb gedaan. maar goed, jij bent zo'n mooi alwetend figuur... ik ben zo ontzettend blij dat je mij door en door kent. ik vind je reacties hier nou niet bepaald getuigen van een normaal niveau.

fijn voor je. doe jij lekker waar je zin in hebt dan ben ik ook gewoon weg. ik weet op dit moment prima waar ik mee bezig ben en dat is een positieve draai geven aan iets wat allang minder gaat. je gezeik over een psycholoog is mosterd na de maaltijd want daar ben ik nu dus geweest en ik weet wat er anders/beter moet. wie is hier nou dus de kneus? nou heb ik gewoon weinig zin om met modder te gaan gooien en dat ga ik hier dus niet te veel doen, maar ik ben blij dat ik in ieder geval uitgevonden heb wat me nou zo ontzettend dwars zit. veel reacties die ik hier krijg geven aan dat men niet al te veel op mijn aanwezigheid zit te wachten (kan ik me nog wel iets bij voorstellen ik was teveel over bepaalde dingen bezig).

al met al kan ik beter de eer aan mezelf houden en gewoon simpelweg oprotten, want zoals gezegd helpt het niet om me hier de hele tijd te vertonen. ik waardeer het van sommige mensen dat ze gewoon goede tips hadden voor me maar uiteindelijk zal ik mezelf positief moeten gaan verbeteren. sterker nog: ik moet terug naar waar ik vandaan kwam (bedacht ik me laatst). ik heb een onmetelijke energie om dingen aan te pakken, dingen te doen. ik heb grenzen opgezocht en zal die ook op blijven zoeken. tot het moment dat ik weer net als vroeger tegen mezelf kan zeggen dat ik tevreden ben over en met mezelf.

dat ik hier niet meer serieus genomen wordt en kan worden verwijt ik jullie niet. jullie hebben een deel van me gezien dat zich druk maakt om bepaalde dingen. nu is het tijd om alle bullshit uit mijn leven weg te werken en terug te gaan naar waar ik goed in ben. bijvoorbeeld: in de tijd waarin ik meer sportte dan nu was ik gewoon veel actiever, socialer en makkelijker in alles.

laat ik gewoon doorgaan met in ieder geval zinvol bezig te gaan (studie afronden, weer meer gaan sporten en sociale dingen doen die ik nu nog steeds doe) en daar heb ik zeker mensen als jij niet bij nodig.
mij er niet bij nodig... heb ik mezelf ooit aangeboden. dit is een forum lummel. dat jij alles zo serieus neemt ligt aan jouw realiteitswaanzin.

je bent nooi ongewenst geweest in welk topic dan ook. dat je dat niet ziet ligt aan jou
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38332450
quote:
op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef ynske het volgende:

[..]

laat t je allemaal eens niet zo aangaan...
leef lekker, en laat fok links liggen als je er niet tegen kunt
geen account hebben wil niet zeggen dat je niet toch gaat lezen

enneh wat je ook doet, t gaat je goed hoor
bedankt, het komt zeker goed!! de laatste twee maanden gaan een stuk beter in ieder geval. ik vind het niet erg, iedereen mag vinden/denken wat hij of zij wil. ik ben ook erg dankbaar voor alle tips van mensen die in ieder geval wisten waar ze het over hadden. veel daarvan heb ik ook daadwerkelijk opgevolgd.

ik doe gewoon liever de dingen waar ik echt zin in heb en waarvoor ik helemaal kan gaan. ik zit nu nog net iets teveel vast op een plateau.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_38332567
quote:
op maandag 29 mei 2006 14:01 schreef joeyt het volgende:

[..]

mij er niet bij nodig... heb ik mezelf ooit aangeboden. dit is een forum lummel. dat jij alles zo serieus neemt ligt aan jouw realiteitswaanzin.
het ging er mij meer om dat je dacht mij zo super goed te kennen... als ik je irl nou nog eens gesproken had, had ik daar minder moeite mee gehad.
quote:
je bent nooi ongewenst geweest in welk topic dan ook. dat je dat niet ziet ligt aan jou
ongewenst is ook niet het juiste woord. het zit hem meer in dat ik af en toe het gevoel heb dat ik mijn tijd verdoe op fok!. niets negatiefs ten opzichte van jullie, maar meer een gevoel dat ik mijn tijd beter in nuttigere dingen kan steken, voor mezelf en voor andere mensen om me heen (overdreven verwoord).

nu is die tijd om weer verder te komen. vier jaar lang, sinds het begin van mijn studie ben ik persoonlijk erg gegroeid op heel veel gebieden. het afgelopen jaar ben ik dus wat vast komen te zitten, daar moet ik weer bovenuit komen. dat van toen moet gewoon weer terugkomen en dat gaat ook zeker lukken.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  maandag 29 mei 2006 @ 15:19:36 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38333640
quote:
op maandag 29 mei 2006 12:03 schreef breaktothedance het volgende:
dag

is het mogelijk om mijn account te deactiveren of op zijn minst een permanente ban te krijgen? . alvast bedankt!
e-mail-adres veranderen naar een niet bestaand e-mail adres.
pi_38333692
quote:
op maandag 29 mei 2006 15:19 schreef alicey het volgende:

[..]

e-mail-adres veranderen naar een niet bestaand e-mail adres.
dat is al 100x gezegd, maar dat doet ie niet
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 29 mei 2006 @ 21:13:27 #275
93066 izzow
DefQon.1
pi_38345702
perongeluk een dubbel topic geopend.

liefs kan weg.

snorry
"Professionalisme is: alles in twijfel trekken, Harry..."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')