Het zou echt helpen als degenen die iets zoeken eerst eens even het huidige thread doorlezen, deze is namelijk ook al eens genoemd in dit thread...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:54 schreef nicomart het volgende:
Ik zoek de titel van een dance nummer en ik ben al druk aan het zoeken geweest, maar ik kan hem niet vinden.
Hoor m regelmatig in de dance department van Wessel van Diepen langskomen. alleen nooit de titel onthouden.
Het is een lekker dansplaatje met daarin hoge piepstemmen die iets zingen over "sane man" of iets dergelijks. Die search op google levert trouwens niets bruikbaars op..
Dj Tatana - Always on my mindquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik zoek een dance nummer, waarin een vrouw de hele tijd de volgende zin zingt "You are on my miiiiind"
Nummer is al een aantal jaren oud overigens.
Niemand die weet welke 't is?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:43 schreef Yonderboi het volgende:
Wellicht is deze een tijd geleden al eens voorbij gekomen.... ik kan het in de topics alleen niet vinden.
Ik zoek een remix/mash up van Beyonce's Crazy in love, dat begint met een fijn funky saxophone deuntje.
Deze kwam ik tegen via google: Beyoncé feat Jay-Z & Daft Punk - Something About a Crazy Lovequote:
Persoon nummer 4 ondertussenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het zou echt helpen als degenen die iets zoeken eerst eens even het huidige thread doorlezen, deze is namelijk ook al eens genoemd in dit thread...
Het is volgens mij Katie Melua, alleen twijfel tussen de single, Nine million bicycles, of crawling up a hill.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:58 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer een jaar oud denk ik zo. het is best een pop-achtig nummerik Ben de naam vd titel en zagares kwijt. In de clip zag je best vaak die vrouw zo net boven de grond zweven..
Ze had zwart stijl haar
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:25 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Het is volgens mij Katie Melua, alleen twijfel tussen de single, Nine million bicycles, of crawling up a hill.
Ik heb geprobeerd het te vinden, maar het is waarschijnlijk van The Prophet of Dj Dana.quote:Op zondag 30 april 2006 00:28 schreef Zweevie het volgende:
Ow ik zoek al heel lang een nummer.
Het is een oud gabber nummer...lijkt een beetje op genisis:
On the first day god created light (en dan hoor je hele fijne geluidjes) on the second day he created melody..and on the seventh day god created BASS!! en dan hoor je de bass erin komen..wie kent het? Het is (naar mijn herinnering) een vrij hard nummer..dus geen mellow of dance versie..
The gift - The seventh day ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:37 schreef bartjeuh het volgende:
Kzoek een trance nummer, De titel is volgens mij "the gift" en het was nogal een redelijk bekent deuntje.
Iemand die weet van wie het is ?
Anyonequote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef donroyco het volgende:
Elke morgen heeft Jeroen van Inkel op Q-Music rond de klok van 9 uur een soort sampletje waarin wordt gezongen 'Goede morgen, tot morgen' met op de achtergrond een lekker beetje Carabisch aandoende muziekje. Is dat zelf gecomponeerd of weer eens gejat? En zo ja, van wie?
Hij staat sinds kort op ster.nl \o/quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:31 schreef Hallulama het volgende:
Hoi,
Weet iemand of de muziek uit de nieuwe Alfa Romeo 159 Sportwagon reclame een bestaand nummer is, en zo ja, hoe heet het, en van wie is het?
Dank!
http://video.google.com/videoplay?docid=1849407731770754309&q=alfa
Is dat niet:quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:19 schreef hollander76 het volgende:
Uhm, ik zoek het nummer achter het deuntje wat Jensen! de laatste tijd bij de aankondiging van de gasten heeft. Wie weet???
Wilde gok:quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek een wat ouder nummer medio jaren 80 ? begoint met: when the party is over....... avalon.. gezongen door man en vrouw, Bandje?? komt steeds op div radiozenders langs langs.. maar krijg de titel/ uitvoerend artiest niet te pakken.. in de trant van fleetwoodmac dacht ik zelf..
wie helpt ij?
Bryan Ferry - Avalonquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:40 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek een wat ouder nummer medio jaren 80 ? begoint met: when the party is over....... avalon.. gezongen door man en vrouw, Bandje?? komt steeds op div radiozenders langs langs.. maar krijg de titel/ uitvoerend artiest niet te pakken.. in de trant van fleetwoodmac dacht ik zelf..
wie helpt ij?
Nee, zij is het niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:25 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Het is volgens mij Katie Melua, alleen twijfel tussen de single, Nine million bicycles, of crawling up a hill.
Vertel dan nog eens meer erover?quote:
Ze heeft stijl haar, zwart. Ze heeft net een nieuw nummer (volgens mij is zij dat ook nml) en was vandaag in TMF dag top 5. Maar ik heb de titel/artiest gemist in het beeld...quote:
Het enige vrij recente nummer dat ik ken is Pryda - The Gift, maar je omschrijving is zo vaag dat ik het ook niet zeker weet...(Pryda=Eric Prydz btw)quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:37 schreef bartjeuh het volgende:
Kzoek een trance nummer, De titel is volgens mij "the gift" en het was nogal een redelijk bekent deuntje.
Iemand die weet van wie het is ?
de dag top 5 van vandaag:quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:07 schreef waynie het volgende:
[..]
Ze heeft stijl haar, zwart. Ze heeft net een nieuw nummer (volgens mij is zij dat ook nml) en was vandaag in TMF dag top 5. Maar ik heb de titel/artiest gemist in het beeld...
[edit] is iets van tekst van t nummer; and then you fall down on the ground. Ze zingt over een vriendje en over relatie enzo..
Ze heeft zelf een beetje zuid europees/amerikaanse uitstraling
sorry dat ik zo vaag ben[/edit[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |