en dat geeft "onze jeugd" lesquote:
Wat zijn dat eigenlijk? Brievenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:17 schreef VoreG het volgende:
Brief in bus gedaan
Ik moest een brief doorsturen en ik had geen scanner om het in te scannen. Ik ben zo'n sloeberquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk? Brieven
Het mocht niet zo zijn, heb trouwens een WK Paniniboek meegenomen. Kon ik niet laten liggen.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je de volgorde had gewijzigd, had je lekker door de stad kunnen fietsen
Waarom type je hem dan niet over?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moest een brief doorsturen en ik had geen scanner om het in te scannen. Ik ben zo'n sloeber
Ik kan dan niet alle logo's mooi natekenen met paint en ook de acceptgiro werd lastig.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom type je hem dan niet over?![]()
Okee, anders was het C. Noca - Lauwhee natuurlijk.quote:
Zo'n naaktkalender?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
Nu ja, ik ga eens een kalender maken voor school voor de directrice, die is niet handig met Word.
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het mocht niet zo zijn, heb trouwens een WK Paniniboek meegenomen. Kon ik niet laten liggen.
Ja, zoals deze: http://www.demeridiaan.nl/cgi-bin/calendar/calendar.pl maar dan in papieren versie.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo'n naaktkalender?
en een kalender maken met word?
en bij jou op het schoolplein komt hij zijn dubbele ruilen !quote:
Jij ziet ze liever in de kroeg toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef VoreG het volgende:
Ik zou raar opkijken als er ineens een blauw konijn op het schoolplein stond..
die tegen kleine kinderen zegt "plaatsje ruilenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef VoreG het volgende:
Oh jee, dat wordt weer prOn kijken voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Het belooft een mooi voetbal-avondje te worden.
Daarom vind ik het ook zo raar als ik ze op het schoolplein zie.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ziet ze liever in de kroeg toch?
en dan die kids....Meester Mich, wie is dat ?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef VoreG het volgende:
Paniniquote:
hoeveel zakgeld moeten die kids daar wel niet tegenaan smijten ?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, sparen ga ik ze niet. Die boeken worden steeds dikker, maarliefst 596 plaatjes dit jaar.
Hoeveel kost dat boek en wat zijn de kosten van een zakje met plaatjes?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, sparen ga ik ze niet. Die boeken worden steeds dikker, maarliefst 596 plaatjes dit jaar.
ik ook, waar ik alleen een hekel aan heb bij bv WK/EK edities dat er altijd spelers in staan die niet aanwezig zijn bij dat toernooi.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was vroeger ook een echte verzamelaar. Boek was meen ik 2,80 euro (kreeg er zo'n kinderachtig voetbalblad bij) en zakjes kosten 60 cent.
Ga je Ajax kijken in de pub?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ziet ze liever in de kroeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |