Trusten dan maar Tolk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef DeTolk het volgende:
Gaaap..
Avondje vroeg op bed.
Trusten Hoolers
Neuken ?quote:
Die zit te pokerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is noca z'n tong niet in de buurt?
Al aan Shift + F5 gedacht, of tempory internet files verwijderen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Tolk. Dat is inderdaad vroeg. Zou ik ook es moeten doen.
Eilandje feli
Tong verwijder die hoofdfoto eens uit m'n fotoboek
'Let op, verwijderde foto's zijn ook echt verwijderd'. Echt niet!
Wat had je voor haar gekocht ?quote:
Werkt ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al aan Shift + F5 gedacht, of tempory internet files verwijderen?
Shift + F5, of tempory internet files verwijderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Tolk. Dat is inderdaad vroeg. Zou ik ook es moeten doen.
Eilandje feli
Tong verwijder die hoofdfoto eens uit m'n fotoboek
'Let op, verwijderde foto's zijn ook echt verwijderd'. Echt niet!
Ja lieve schat maar dat doet ie dus nie-hiet!!!!!!! Zo ver was ik ook alquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij fotobeheer kun je hem verwijderen toch?
Trusten dan, ze hebben het licht al voor je uitgedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Saaie pot voetbal, val er bijna van in slaap.
Die is oud, ik wil een ander en de rest weg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:40 schreef Suijk het volgende:
Waarom moet die foto weg dan?
Lieve schat, ik heb geen fotoboekmod-rechten meer, dus kan je er niet bij helpen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Kijk daar is Golfer als je hem nodig hebt. Help jij me ff ?
daarom kijk ik snooker, met Ebdonquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Saaie pot voetbal, val er bijna van in slaap.
Jammer voor jou, ik ben niet blond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:44 schreef Doezelhaar het volgende:
clauwhee, je moet je computer formateren.. werkt altijd het beste.
hij speelt wel erg goedquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom kijk ik snooker, met Ebdon
Misschien wist je een oplossingquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb geen fotoboekmod-rechten meer, dus kan je er niet bij helpen.
Maar wel Groningsquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jammer voor jou, ik ben niet blond.
*Bekijkt fotoboek*quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jammer voor jou, ik ben niet blond.
dan zal het wel een vloek van Van gaal zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja lieve schat maar dat doet ie dus nie-hiet!!!!!!! Zo ver was ik ook al
ik slaap nog niet, dus dat klopt wel ja.quote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je tong hangt uit je mond na het bekijken van de pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |