Een boze ontketende Hoost.quote:
Je wil wel graag altijd topics beginnen die gaan over het plaatsen van foto's van negers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:20 schreef pberends het volgende:
Plaats hier boze negers.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:07 schreef Hathor het volgende:
Ik heb net nog een boze neger op de trein gezet.
URKEL URKELquote:
En nu hebben ze je kenteken...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef Intelligence het volgende:
OK, dit heeft ook te maken met boze negers, ff crossposten uit t enschede topic
OMG, wat ik net heb uitgevreten. Ik was in een stoute bui ofzo haha. Zag bij de UT in enschede bij een bushalte paar mensen van buitenlandse afkomst lopen, je weet wel die figuren met 5kg goud om de nek en in de oren. En die ging bij een bushalte staan, waar een huge big-ass waterplas lag. Op de heenweg was ik daar mooi door gecrossed....
Toen ik zag dat die lui daar gingen staan kon ik t niet laten, ben omgedraaid haha en mijn 200pk ff aangespoort en met mooi vaartje door die plas gereden. Die lui waren drijfnat haha, kon t gewoon niet laten was in een stoute bui
Triest hoor, dat hoor je bij niemand te flikken, welke afkomst dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef Intelligence het volgende:
OK, dit heeft ook te maken met boze negers, ff crossposten uit t enschede topic
OMG, wat ik net heb uitgevreten. Ik was in een stoute bui ofzo haha. Zag bij de UT in enschede bij een bushalte paar mensen van buitenlandse afkomst lopen, je weet wel die figuren met 5kg goud om de nek en in de oren. En die ging bij een bushalte staan, waar een huge big-ass waterplas lag. Op de heenweg was ik daar mooi door gecrossed....
Toen ik zag dat die lui daar gingen staan kon ik t niet laten, ben omgedraaid haha en mijn 200pk ff aangespoort en met mooi vaartje door die plas gereden. Die lui waren drijfnat haha, kon t gewoon niet laten was in een stoute bui
Die heb ik op mijn kamer hangenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |