Omdat Taïda enorm goed is in janken en zeuren bij de pers. Daar doet ze immers VWO voor, drama's maken om niets en de hele boel ophouden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:48 schreef Borreke het volgende:
Waarom wordt er om haar zo veel ophef gemaakt, zijn kei veel mensen waar mee dit gebeurt, big deal
Dat visum was toch maar 40 dagen geldig (gebleken)?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef freako het volgende:
[..]
Ze had geldige documenten. Een Servisch paspoort met een Frans toeristenvisum.
Blijkbaar is haar paspoort in de tussentijd verlopen, waardoor ze nu het land niet meer uit kan.
Het waren haar klasgenoten die een hele actie op touw zette toen Taida in de cel zat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Omdat Taïda enorm goed is in janken en zeuren bij de pers. Daar doet ze immers VWO voor, drama's maken om niets en de hele boel ophouden.
Vind dat sowieso schandalig dat ze in de cel gezet is, maar dat neemt niet weg dat ze moet optyfenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het waren haar klasgenoten die een hele actie op touw zette toen Taida in de cel zat.
Wat een snelheid!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu ook op de FP: Taïda heeft geen geldige reisdocumenten
Staat er al een tijdje hoorquote:
je zit in de vrouwenhandelquote:
Doe zouden inderdaad meer opleveren wanneer ze hier bleven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en die 20 a 30 duizend die na haar het bloed ruiken, die ook maar? Want ja, anders kost het ook zoveel geld![]()
Daar ben ik het mee eens. Het meisje is nog beter ingeburgerd als de gemiddelde Nederlander, maar haar leugens en gejank bij de media heb ik wel gehad.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:10 schreef ginod het volgende:
Het is zoiezo een kwestie wat veel te breed wordt uitgemeten door de pers ! Ik persoonlijk vind dat er veel meer anderen het verdienen om uitgezet te worden, dan Taida. Ze is gewoon op en top Nederlands.
Zou het niveau van de reacties daar het niveau hier overstijgenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu ook op de FP: Taïda heeft geen geldige reisdocumenten
Doet dat er toe.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou het niveua van de reacties daar het niveau hier overstijgen.
Neuh de reacties zijn toch al erg voorspelbaarquote:
Reacties die niet jouw voorkeurs-straatje passen, hebben daarom geen niveau?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou het niveua van de reacties daar het niveau hier overstijgen.
Nou de eerste paarquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Reacties die niet jouw voorkeurs-straatje passen, hebben daarom geen niveau?
quote:Tapie_Tapacho - dinsdag 25 april 2006 @ 16:14 - (-1 - Nutteloos)
hahaha
never ending story.
Door XrAiDeN - dinsdag 25 april 2006 @ 16:15 - (0 - Normaal)
Best een lekker wijf
Door KlappernootatWork - dinsdag 25 april 2006 @ 16:15 - (0 - Normaal)
Holland op zijn smalst...
Door Aneurism - dinsdag 25 april 2006 @ 16:15 - (0 - Normaal)
Nou laten we haar maar niet uitzetten dan...
Door Subeta - dinsdag 25 april 2006 @ 16:15 - (0 - Normaal)
Daar gaan we weer...
Door RHArcher - dinsdag 25 april 2006 @ 16:16 - (0 - Normaal)
Goh heel toevallig
en dat net voor de examens.
Ze heeft wel heel veel pech
Door lexjuuh - dinsdag 25 april 2006 @ 16:16 - (0 - Normaal)
en de soap gaat door......
kijk morgen hoe taida op het gemeente tehuis is voor een nieuw document en daar haar nieuwe vriendje ontmoet
overmorgen zie je hoe ze met haar vriend trouwt en lekker in NL blijft
Door Dirk-Kuijt - dinsdag 25 april 2006 @ 16:16 - (0 - Normaal)
Ze is toch ook zonder die documenten hier gekomen. Nokken met dat wijf. Ze slurpt al onze belastingcenten op
Door Diramor - dinsdag 25 april 2006 @ 16:17 - (0 - Normaal)
Zucht
Akkoord.quote:
Maar ze kwam er wel mee Frankrijk en daarmee de Schengen-zone in. Maar je hebt toch geen geldig toeristenvisum nodig om daarna weer op het vliegtuig naar huis te kunnen gaan? Of zou ze met de bus naar huis willen, dat ze nu een doorreisvisum voor een aantal landen nodig heeft?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat visum was toch maar 40 dagen geldig (gebleken)?
The American way?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:33 schreef StefanP het volgende:
Taida wie?
Toedeloe! Doe de groeten in Kosovo.
Hup, de grens over. Documenten of niet. Als je weer een voet over de grens zet, dan mag je een half jaar op water en brood en daarna de grens wederom over.
Nee, in Amerika worden immigranten die wel wat proberen toe te voegen aan de maatschappij, door bijvoorbeeld een opleiding te volgen, wel toegelaten.quote:
De krenten uit de pap kiezen. Zouden we ook moeten doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef Seneca het volgende:
Nee, in Amerika worden immigranten die wel wat proberen toe te voegen aan de maatschappij, door bijvoorbeeld een opleiding te volgen, wel toegelaten.
Mja ik neem aan dat de rechter deze informatie ook meegenomen heeft in zijn besluit, blijkbaar was het niet voldoende of is er nog informatie dat weer niet deze pagina staat. Maar dat is speculatie dan weer..quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:47 schreef Astrix het volgende:
http://www.bincweb.nl/taida/achtergrond.html
En jij weet niet wat je quotequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij weet dus echt niet wat je zegt he.![]()
Het ging me meer om het uitzetten en niet om het toelaten. Bovendien was het een grap (Hallo Martijn) want Stefan zit natuurlijk in de VS.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, in Amerika worden immigranten die wel wat proberen toe te voegen aan de maatschappij, door bijvoorbeeld een opleiding te volgen, wel toegelaten.
Volgens mij besluit de rechter niet of ze mag blijven of niet, alleen maar of de procedure goed is gegaan of niet. Vindt hij dat de procedure niet goed is gegaan, dan moet de procedure opnieuw doorlopen worden. Hij heeft verder geen invloed op de uitkomst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mja ik neem aan dat de rechter deze informatie ook meegenomen heeft in zijn besluit, blijkbaar was het niet voldoende of is er nog informatie dat weer niet deze pagina staat. Maar dat is speculatie dan weer..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:47 schreef Astrix het volgende:
dat veel mensen in problemen komen door onwetenheid en onwillendheid van de overheid. Zo komt het voor dat mensen geen huur of zorgtoeslag ontvangen door een foute berekening bij de overheidsinstantie en daarom hun huis worden uitgezet wegens het niet betalen van de huur. Vervolgens krijgen ze geen uitkering meer omdat ze geen vast woonadres hebben en dat allemaal zonder dat zij daar iets aan kunnen doen.
Beetje een breezah sletje, die mag wel tussen mij en mijn vriend in... Heeft iemand die slet niet op de webcamquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Zo zag ze er deze week nog uit, helemaal niet zo zielig als ze denkt dat ze is dus.
Voor de huurtoeslag was er de huursubsidie. Andere naam, zelfde idee.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:05 schreef Loedertje het volgende:
De huutoeslag is pas op 1 januari 2006 ingegaan, het is nu april 2006.
Innen van huurpenningen --> voorafgaande aan de maand.
Dus zijn deze problemen al veel eerder ontstaan en is het een beetje vroeg om de overheid de schuld te geven van een uitzetting.
Als je je huur niet betaald dan is het logisch dat je je huis uitmoet maar als dat komt omdat de overheid z'n werk niet goed doet dan is dat verschrikkelijk lijkt mij.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leg dat eens uit?
Als je je huur niet betaald is het toch logisch dat je je huis uitmoet?
Doorgaans start men zo'n huisuitzettingsprocedure pas op na 3 maanden, dan komt er een rechtszaak en pas later zal een uitzetting plaatsvinden.
De huutoeslag is pas op 1 januari 2006 ingegaan, het is nu april 2006.
Innen van huurpenningen --> voorafgaande aan de maand.
Dus zijn deze problemen al veel eerder ontstaan en is het een beetje vroeg om de overheid de schuld te geven van een uitzetting.
Uiteraard moet dat kind de hele dag huilen en in afzondering leven. Zou jij ook doen natuurlijk, de laatste kans dat je jouw vrienden weer kon zienquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Zo zag ze er deze week nog uit, helemaal niet zo zielig als ze denkt dat ze is dus.
Ja, dát, of ze zou écht stiekem liever in Nederland blijven.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:42 schreef BasEnAad het volgende:
Taïda is een publiciteitsgeile walgelijke huichelaarster.
Heeft zij dan gevraagd om al die aandacht?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:42 schreef BasEnAad het volgende:
Taïda is een publiciteitsgeile walgelijke huichelaarster.
Ow, wat wilde ze dan doen toen ze de kranten opbelde om haar zielige verhaal op te hangen?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:00 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Heeft zij dan gevraagd om al die aandacht?
Ik ben voor een rechtlijnig beleid. Alle klaplopers (zoals buitenlandse relschoppers, ik ga er niet specifiek op in) en parasieten (zoals Taïda) moeten aan de grens gezet worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:28 schreef 1ofthefew het volgende:
het is gewoon volgens de regels gegaan.
persoonlijk heb ik liever alle moslims het land uit en zij terug (supergeile meid) maar ja dat gaat hem ook niet worden he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |