Het enige wat ik onvoldoende heb op mijn uitslag is het uitstappen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]Bij een TTT krijg je na afloop gewoon een uitslagenformulier op waarop staat wat je onvoldoende hebt en waar je dus nog op moet letten.
Nee, ik dacht: "Zo, die vrijstellingen heb ik!" en vervolgens gooide ik de deur open zonder te kijken.quote:
Gaat dat stapsgewijs? dacht dat het tegenwoordig gelijk alles in 1 keer was.. ik had vorige week mijn eerste les en moest alles gelijk al doen.. zal wel per rijsschool verschillen denk ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:56 schreef Tobbes het volgende:
Gister eerste rijles gehad. Ging perfect. Na 10 min ook gasgeven na 20 min remmen en na een uurtje schakelen en koppeling. Meteen snelweg opgeweest enzo. Ik had er gevoel voor zei hij. Leuke instructeur trouwens.
dus? Wil je alleen maar rijden wanneer er geen kip op de weg is ofzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdagmiddag om 15:00 rijlesde belnagrijkste toevoerrouyte naar Leeuwarden ligt er uit mensen komen terug van hun meivakantie mensnen stoppen wat eerder met werken ivm mooi weer, bijna weekend en bevrijdingsdag bevrijdingsfestival
Dat word lekker druk dus
omgeving rotterdam ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:27 schreef LV het volgende:
[..]
Het enige wat ik onvoldoende heb op mijn uitslag is het uitstappen.
De komende lessen gaan we daarom hier flink aan werken!![]()
Trouwens, dit is mijn leswaggie.![]()
[afbeelding]
nee, maar ik houd van opschietenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:43 schreef Asmodean het volgende:
[..]
dus? Wil je alleen maar rijden wanneer er geen kip op de weg is ofzo![]()
geloof me, dat is gezeik. Wanneer de ene examinator veel meer mensen laat zakken dan een andere wordt hij vanzelf ontslagen. Mensen die gaan lopen zeiken op hun examinator kunnen mijns inziens gewoon niet inzien dat ze nog niet goed genoeg kunnen rijden, en daarom ligt het altijd maar aan de examinator, echt kinderachtig. Overigens zullen er altijd examinatoren zijn die écht onredelijk zijn, maar dat zal een absolute minderheid zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef Lunar het volgende:
9 Mei moet ik afrijdenEn guess what? Ik heb de ergste examinator van de regio
Streur! Schijnt echt een enorme eikel te zijn. Nou ja we hopen het beste ervan.
Als je diesel rijdt mag je lekker kloten met je koppelingquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vrijdagmiddag om 15:00 rijlesde belnagrijkste toevoerrouyte naar Leeuwarden ligt er uit mensen komen terug van hun meivakantie mensnen stoppen wat eerder met werken ivm mooi weer, bijna weekend en bevrijdingsdag bevrijdingsfestival
Dat word lekker druk dus
Ik kan me niet voorstellen dat er lesauto's op benzine bestaan...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je diesel rijdt mag je lekker kloten met je koppeling
Yes, dat is het nieuwe systeem: de RIS opleiding. Rijopleiding In Stappen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:07 schreef Robin__ het volgende:
Volgens mij is dat het nieuwe systeem ofzo.. dat rijopleiding in stappen gebeuren. Nooit gehad, en blij toe ookgelijk alles (wel met hulp met de koppeling hehe)
Lijkt me ook niet echt voordelig nee. Maar diesel rijdt sowieso makkelijker (weg) dan benzine. Als ik in de tweede versnelling wegrij zonder gas (wel even de koppeling stilhouden op aangrijpingspunt) dan blijft de auto netjes 15 rijden. Ook al laat ik de koppeling daarna los. Moet je met benzine is proberenquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er lesauto's op benzine bestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |