Ahhhhhquote:
Ik koop banden meestal gewoon, die compound zelf mixen is zoveel werkquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Bandje maken en rijden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me ... Waarom geven ze nooit Lentevrij ofzo ...
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...quote:
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zwetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zweten![]()
![]()
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...
Tijd dat ze daar 's wat aan doen, is al 3 jaar hetzelfde begreep ik ...
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoKan niet zo geweldig tegen hitte
![]()
![]()
Ja ok maar om nou een krachtige centrale airco voor mijn slaapkamer aan te schaffenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...
Moet toch gewoon kunnen met een stevige centrale airco ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |