Zo dacht ik er ook overquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Blij dat Ajax eerst thuis mag spelen, want in een Euroborg verliezen overkomt de beste. Met een winst richting Euroborg gaan geeft je wat meer lucht, daarbij telt ieder doelpunt daar dubbel.
Prijzen 410 zijn omlaag gegaan dat weet je zelf ook wel. En dat de boycot resultaat heeft lijkt me onomstreden met alle media aandacht en discussies die erdoor zijn aangewakkerd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ze het echt uit principe doen, dan wel. Maar een boycot slaat sowieso nergens op, voor CL, KNVB-beker en JC-schaal moet ook extra betaald worden en de play-offs zullen toch nog wel een paar seizoenen blijven bestaan. Daarbij zijn de prijzen van een SCC tóch verhoogd, gaat men dat ook boycotten?
Hoorde van een paar maten van me dat de prijs voor onze SCC fors was verhoogd, maar ik kan dit niet bevestigen, aangezien ik de enveloppe nog niet heb geopend.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Prijzen 410 zijn omlaag gegaan dat weet je zelf ook wel. En dat de boycot resultaat heeft lijkt me onomstreden met alle media aandacht en discussies die erdoor zijn aangewakkerd.
quote:Vanavond kan Arsenal FC tegen Villareal een record van Ajax dat in de jaren '87 en '88 is neergezegt doorbreken. The Gunners kraken dan het record waarin Ajax negen wedstrijden op rij een blanco sheet had.
De internationale pers noemt de records massaal in de media. Hiernaast kan doelman Lehmann het record van Edwin Van der Sar verbeteren als hij drie minuten zijn doel schoon weet te houden. Dat stond op 659 minuten.
quote:'Henk ten Cate geeft voorkeur aan club in Engeland'
De plannen van Ajax en PSV om Henk ten Cate eventueel te contracteren kunnen hoogstwaarschijnlijk de prullenbak in, tenminste volgens de Engelse krant The People. In de krant staat het bericht dat de assistent van Frank Rijkaard, Henk ten Cate, de voorkeur hebben voor een Engelse club. Ook zou Ten Cate al een aanbieding van een Engelse club op zak hebben.
Ten Cate liet kort geleden weten dat hij pas duidelijkheid geeft wanneer hij met FC Barcelona kampioen is geworden. Over minimaal een week zullen we meer duidelijkheid kunnen verschaffen over de club van Henk ten Cate volgend seizoen. Aanstaand weekend kan Barcelona officieel kampioen zijn geworden en zal Ten Cate zijn toekomst plannen aan de buitenwereld gaan verschaffen.
zo'n 10% verhoogd bij mij. Ik was eerst wat kwaad dat er geen uitleg bij stond, maar dat bleek ergens anders in het infopakket te staanquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoorde van een paar maten van me dat de prijs voor onze SCC fors was verhoogd, maar ik kan dit niet bevestigen, aangezien ik de enveloppe nog niet heb geopend.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:00 schreef marsu het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=feyenoord_ajax.wmv
Bron: www.ajaxlive.nl
![]()
Ik in 413quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:17 schreef Nega het volgende:
In welk vak zitten degene die morgen naar Ajax-Groningen gaan? Ik zit 426.
quote:Poging tot brandstichting supportershome
Dinsdag 25 april, door SV, Amsterdam, 14.16u GMT+01.00, ANP
De politie van Amsterdam heeft in de nacht van maandag op dinsdag in de buurt van de Amsterdam ArenA twee mannen gearresteerd. De politie verdenkt het tweetal van een poging om het supportershome van Ajax in brand te steken.
De verdachten van 20 en 26 jaar komen beiden uit Delft, aldus de politie dinsdag. Een beveiligingsmedewerker van het voetbalstadion zag rond 5 uur in de ochtend op camerabeelden dat twee mannen op verschillende plaatsen brand probeerden te stichten bij het clubhuis van de Ajax-aanhang.
Toen agenten ter plaatse kwamen, zagen zij op diverse plekken rook omhoog komen. Begin vorig jaar woedde er ook een brand in het Ajax Supportershome die bleek te zijn aangestoken.
Rotterdam is ook niet zo heel ver weg....quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
Morgen present in 411.
En Delft ligt vrij dicht bij Den Haag.....
Net al op het nieuws hoor, dat het Ado supporters waren. Tja dit zat er een keer aan te komen. Gelukkig is het niet geluktquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
Morgen present in 411.
Nu pas?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:37 schreef PyTh het volgende:
Begint een beetje zielig te worden dat fikkie steken/home aanvallen![]()
AD.nl maakt melding van ADO-attributen:quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
Morgen present in 411.
quote:Poging brandstichting supportershome Ajax
AMSTERDAM - De politie van Amsterdam heeft in de nacht van maandag op dinsdag in de buurt van de Amsterdam ArenA twee mannen gearresteerd. De politie verdenkt het tweetal van een poging om het supportershome van Ajax in brand te steken.
De verdachten van 20 en 26 jaar komen beiden uit Delft, aldus de politie dinsdag.
Een beveiligingsmedewerker van het voetbalstadion zag rond 5 uur in de ochtend op camerabeelden dat twee mannen op verschillende plaatsen brand probeerden te stichten bij het clubhuis van de Ajax-aanhang. Toen agenten ter plaatse kwamen, zagen zij op diverse plekken rook omhoog komen.
De politie zag tevens een auto wegrijden met daarin de twee mannen. Bij een controle troffen zij in de auto en in de kleding van de mannen materialen aan waarmee brand kon worden gesticht. De auto was voorzien van attributen van voetbalclub ADO Den Haag.
Voor 409/410 konden alleen SCC-houders hun eigen plaats kopen, dus denk niet dat het vol zit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:46 schreef Tvduijn het volgende:
ben er op 410, hoop dat het wat drukker is dan tegen kakkerlakken nu er 2 kaarten per scc gekocht kunnen worden.
quote:Supportershome toch open
Amsterdam, 25 april 2006
De burgemeester van Amsterdam heeft besloten dat het supportershome van Ajax voor het duel tegen FC Groningen woensdagavond open mag zijn. Het home zou tijdens de play-offs gesloten zijn, maar door het goede gedrag van de fans in Rotterdam kan iedereen daar toch terecht.
Het Ajax supportershome is vanaf 16.00 uur tot aan het begin van de wedstrijd geopend voor de aanhangers van Ajax.
Weet ik, maar wel 2 per kaart ipv 1 tegen kakkerlakken. Dus dubbel zo volquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor 409/410 konden alleen SCC-houders hun eigen plaats kopen, dus denk niet dat het vol zit.
Vandaag ook nog goed nieuws over het supportershome:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |